2024-05-10, 13:01
Medlem
Jag tror någon har snokat i den här tråden om man kollar hennes senaste story 😂😂
Citera
2024-05-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Jag tror någon har snokat i den här tråden om man kollar hennes senaste story 😂😂

Hon är ju privat, så va gjorde hon för story? (Följer inte henne)
Citera
2024-05-10, 15:19
Medlem
Hon la upp en bild på ett citat ifrån Taylor Swift:

"Your biggest fan is a stranger. Your biggest hater is someone you know."

Jag tänkte också på att det med undermening var riktad till denna flashbacktråden. Men det skulle isf betyda att ngn som kommenterar här är vän med henne i verkliga livet. Vore ju dock inte konstigt ifall så vore fallet.

Men till P med familj - Jag hoppas att lilltjejen kryar på sig!

Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Hon är ju privat, så va gjorde hon för story? (Följer inte henne)
Citera
2024-05-10, 18:46
Medlem
Sjukt ändå. J tar hand om Ps 3 barn på egen hand men tar inte hand om sitt egna kött och blod.
Citera
2024-05-10, 19:10
Medlem
Smutsigt att lägga upp ett samarbete när man är inlagd med sitt barn på sjukhus. Hur desperat får man bli?! Blir hela tiden förvånad över att gränserna dras ut på lite mer hela tiden. Så himla synd, förut blev jag verkligen inspirerad och tyckte det var kul att följa dem båda men har svårt att tro att jag någonsin kommer känna så igen.
Citera
2024-05-10, 19:38
Medlem
Ska bli spännande att höra om allt som hänt denna vecka och som är så jobbigt (inte jobbigare än att man kan slänga upp ett samarbete men men).
Citera
2024-05-10, 19:52
Medlem
Blir så äcklad och provocerad av J. Kan han för helvete bara ta hand om sin förstfödda unge också? Stackars stackars stackars lilla T. Tänk när han är äldre och har tillgång till sociala medier och får se all kärlek som de andra barnen och bonusbarnen får, när han får ingenting.
Citera
2024-05-10, 20:20
Medlem
Vilka idiotföretag ingår ”samarbete” med den här personen? Ointresserad av s k influensers, men den här lämnar ringar på vattnet även utanför deras kretsar, och verkligen inte i någon positiv bemärkelse. Kommer absolut aldrig att köpa något från de företag som sponsrar den här galenskapen. Tycker så synd om de barn som tvingas vara inblandade i haveriet. Enda sponsringen som vore aktuellt är psykologsamtal, det skulle även jag att kunna tänka mig att bidra till.
Citera
2024-05-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmountain92
Blir så äcklad och provocerad av J. Kan han för helvete bara ta hand om sin förstfödda unge också? Stackars stackars stackars lilla T. Tänk när han är äldre och har tillgång till sociala medier och får se all kärlek som de andra barnen och bonusbarnen får, när han får ingenting.

Vill nog säga att det är det värsta!! J skiter fullständigt i lilla t men Ps barn kan han tydligen göra allt och lite till för men karma biter dom i röven tillslut!!
Citera
2024-05-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ska bli spännande att höra om allt som hänt denna vecka och som är så jobbigt (inte jobbigare än att man kan slänga upp ett samarbete men men).

Hehe bråttom hem hade p för allt var så bra så e behövde inte neo och titta hur det blidde..
Citera
2024-05-10, 21:47
Medlem
Kan inte avslöja från vem jag hörde det men bebisen har fått vissa skador till följd av att hon är född prematur. Det är milda skador vad jag förstod men ändå skador förutom lunginflammationen som bebisen behandlas för.

Patricia och Jocke kommer gå ut med det snart. Det är allt jag kan säga.
Citera
2024-05-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livspussel
Kan inte avslöja från vem jag hörde det men bebisen har fått vissa skador till följd av att hon är född prematur. Det är milda skador vad jag förstod men ändå skador förutom lunginflammationen som bebisen behandlas för.

Patricia och Jocke kommer gå ut med det snart. Det är allt jag kan säga.

Varför är jag inte förvånad? Detta har nog alla redan förstått med. Men det är vårdens fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in