Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Håller med! Fattar inte heller hur det går till

Till Pannans fördel så tycker jag mig inte se detta beteende speciellt ofta, utan bara när hon blivit kallad känslokall på flashback.

Fannas en annan "ivf-flunensa" som nästan dagligen i flera år lade upp när hon bölade i antingen sängen eller bilen så alla som följt henne är nog väldigt härdade.

Hur många tårar Pannan än trycker ur sig så kan hon aldrig slå den influensern (FD, för alla som inte fattade direkt)
Citera
2024-05-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Så den starka kvinnan som kämpat o slitit med att vara jämlik med mannen ska plötsligt hanteras med silkesvantar o inte kritiseras när hon uppvisar ett osunt beteende? För att hon är kvinna? Är detta då för att kvinnan är extra skör o därför inte bör kritiseras??

Det går liksom inte ihop!
Skäms om det är din syn på dagens kvinnor!

Märkligt nog kan man kalla slaka Joakim för exakt alla okvädningsord som finns i ordboken men jag har nog ALDRIG sett en endaste människa som försvarat honom här.
Iof är han ett lika stort praktarsel som Pannan men om man nu ska leva i en jämnställd värld borde väl någon av trådens alla White Knight rädda även honom?
Citera
2024-05-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Så den starka kvinnan som kämpat o slitit med att vara jämlik med mannen ska plötsligt hanteras med silkesvantar o inte kritiseras när hon uppvisar ett osunt beteende? För att hon är kvinna? Är detta då för att kvinnan är extra skör o därför inte bör kritiseras??

Det går liksom inte ihop!
Skäms om det är din syn på dagens kvinnor!

Utseende, läs igen, utseende!
Så förbannat lågt att kommentera utseendet på det viset.
Citera
2024-05-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Tack och lov för yttrandefrihet!
Skäms hade jag gjort om jag varit P!

Absolut, en låg varelse skriker gärna ut sig just ”yttrandefrihet” i kombination med att tala illa om någons utseende.
Är ju verkligen relevant..
Citera
2024-05-29, 21:57
Medlem
Haha lustigt att man påpeka igår om P är känslokall med tanke på hon såg helt oberörd ut på sjukhuset med E när hon pratade om att hon var inlagd.
Och idag har det sprutas massa tårar. Är det ett spel för galleriet eller är hon genuint ledsen?
Jag får känsla att hela hon är fake.
Citera
2024-05-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Haha lustigt att man påpeka igår om P är känslokall med tanke på hon såg helt oberörd ut på sjukhuset med E när hon pratade om att hon var inlagd.
Och idag har det sprutas massa tårar. Är det ett spel för galleriet eller är hon genuint ledsen?

Nu är du trea på bollen 😍
Meen, ja, det är inte speciellt genuint när man absolut måste spela in sig själv när man sitter och bölar.

Nu är jag sällan gråtledsen men det sista jag brukar tänka på de få gånger det händer är att ta fram min telefon och filma mitt ansikte.

De flesta är ganska småfula när de gråter, med svullna ögon och halvrött ansikte men Pannan sitter perfekt sval där med ett par fint rinnande tårar. Kan det vara något nytt Instagram filter hon testar?

Och hur många omtagningar tog det för att få till den perfekta gråtvideon?
Citera
2024-05-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är du trea på bollen 😍
Meen, ja, det är inte speciellt genuint när man absolut måste spela in sig själv när man sitter och bölar.

Nu är jag sällan gråtledsen men det sista jag brukar tänka på de få gånger det händer är att ta fram min telefon och filma mitt ansikte.

De flesta är ganska småfula när de gråter, med svullna ögon och halvrött ansikte men Pannan sitter perfekt sval där med ett par fint rinnande tårar. Kan det vara något nytt Instagram filter hon testar?

Och hur många omtagningar tog det för att få till den perfekta gråtvideon?

Många influenser håller ju på och filmar sig själv när de är ledsna och har dålig dag.
Jag kan aldrig föreställa mig hur man ens kan ta upp kameran och filma sig själv på de sättet.
Vad suktar hon efter? Bekräftelse och medhåll att det är så synd om henne?
Sånt klarar jag inte av
Citera
2024-05-29, 22:38
Medlem
Citat:

Hon läste såklart här
Citera
2024-05-29, 22:45
Medlem
Citat:
Hon läste såklart här

Telefonen måste vara klistrad i handen på henne. Tänk om hon kunde ägna lika mycket tid åt att ta hand om sina snoriga ungar och hålla dem åtskilda från prematuren- så slipper hon böla om att prematuren är sjuk hela tiden.

Det är liksom snart juni, dvs en fröjd för alla oss småbarnsföräldrar då ungarna aldrig är sjuka. Man ställer sig undrande till vilka kretsar Pannans barn rör sig i då de alltid dras med alla sjukdomar från A-Ö.
Citera
2024-05-29, 23:03
Medlem
Citat:
Hon läste såklart här

Men hon har väl viktigare saker än och läsa här. Börja ta hand om E och även hennes övriga barn. Inte förstått hur många barn hon totalt har. Är det 3 gemensamma med J? Och hur länge har de varit tsm? Känns som en tidsfråga innan de skiljs åt då det är ett "gemensamt" beslut 😂.
Citera
2024-05-29, 23:20
Medlem
Citat:
Men hon har väl viktigare saker än och läsa här. Börja ta hand om E och även hennes övriga barn. Inte förstått hur många barn hon totalt har. Är det 3 gemensamma med J? Och hur länge har de varit tsm? Känns som en tidsfråga innan de skiljs åt då det är ett "gemensamt" beslut 😂.

P har 6 levande barn varav 2 av dessa är med J.
Räknar man I så är det 7 barn och då 3 med J. Utöver dessa barn så har J en son som han ignorerar.

3 år har dom varit tillsammans.
Citera
2024-05-30, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
P har 6 levande barn varav 2 av dessa är med J.
Räknar man I så är det 7 barn och då 3 med J. Utöver dessa barn så har J en son som han ignorerar.

3 år har dom varit tillsammans.

Hur galet det låter när du radar upp alla ungar.
Så av sju födda barn så har de senaste fyra fötts innan vecka 30 och då har vi ändå ett dödsfall och ett antal aborter där mellan. Allt för att få till den perfekta Instagrambilden...

Vissa samlar på blommor, andra samlar på prematurer och handhjärtan.

Vad kommer Pannan ställa till med härnäst för att få behålla sina få icke köpta följare 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in