Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-01, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju inte vara så superallvarligt med prematuren som Pannan ljugit om då hon är ute och firar valborg som om ingenting hade hänt.
Och nu snackar vi inte om en kort stund borta från sitt ammande barn utan minst en dag.

Kanske därför vi tvingats se så många närbilder på det svartbruna bröstet, att amningen bara är spel för gallerierna.

Hon verkar fortfarande vara hemma, men det kan ju vara så att dom inte har något barnvakt till barnen och inte har något annat val.
Citera
2024-05-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Hon verkar fortfarande vara hemma, men det kan ju vara så att dom inte har något barnvakt till barnen och inte har något annat val.

Absolut så kan det vara, men är det inte lämpligare att den som helammar är med bebisen då? Så har jag gjort när mina små legat inne.
Citera
2024-05-02, 13:45
Medlem
Nu är P igång igen och lagt ut en bild på sitt döda spädbarn igen, helt utan förvarning, som vanligt. Jag FATTAR att hon sörjer sitt barn som inte fick leva, jag fattar att hon har trauman som behöver bearbetas men lägg inte upp det på Instagram för 70k pers att se!!!!!!!! GÅ I TERAPI ISTÄLLETTTTTT jag blir så provocerad. Dels för jag vill inte se döden på sociala medier och dels för att hon har noll respekt för sitt avlidna barns integritet. Så jävla trött på allt mas.
Citera
2024-05-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Nu är P igång igen och lagt ut en bild på sitt döda spädbarn igen, helt utan förvarning, som vanligt. Jag FATTAR att hon sörjer sitt barn som inte fick leva, jag fattar att hon har trauman som behöver bearbetas men lägg inte upp det på Instagram för 70k pers att se!!!!!!!! GÅ I TERAPI ISTÄLLETTTTTT jag blir så provocerad. Dels för jag vill inte se döden på sociala medier och dels för att hon har noll respekt för sitt avlidna barns integritet. Så jävla trött på allt mas.
Jag håller helt med dig. När hon går till terapin så kan hon börja med att tala om att hon lägger ut bilder på sitt döda barn titt som tätt Så hoppas jag att terapeuten förklarar att hon ska behålla dom bilderna för sig själv och att folk inte vill se dom bilderna utan förvarning gång på gång. Helt respektlöst !!!
Senast redigerad av tindraninni 2024-05-02 kl. 15:19.
Citera
2024-05-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag håller helt med dig. När hon går till terapin så kan hon börja med att tala om att hon lägger ut bilder på sitt döda barn titt som tätt Så hoppas jag att terapeuten förklarar att hon ska behålla dom bilderna för sig själv och att folk inte vill se dom bilderna utan förvarning gång på gång. Helt respektlöst !!!

Nej det är inte okej mot vare sig de som tvingas se bilderna eller mot barnet själv.

Barnet är ju både likstelt och förruttnelseprocessen har redan startat. Man vill verkligen inte stirra in i det svarta döda gapet på det stackars oskyldiga spädbarnet så fort man loggar in på IG.

Sådana bilder sparas även av äckel som sen delar dessa på obskyra forum.
Citera
2024-05-02, 15:59
Medlem
Citat:
Nej det är inte okej mot vare sig de som tvingas se bilderna eller mot barnet själv.

Barnet är ju både likstelt och förruttnelseprocessen har redan startat. Man vill verkligen inte stirra in i det svarta döda gapet på det stackars oskyldiga spädbarnet så fort man loggar in på IG.

Sådana bilder sparas även av äckel som sen delar dessa på obskyra forum.
Precis det är inte okej alls. Såg också att den processen har startat.
Att den sparas av äckel är jag helt övertygad om.
Citera
2024-05-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Precis det är inte okej alls. Såg också att den processen har startat.
Att den sparas av äckel är jag helt övertygad om.

Sen det här otroligt märkliga inläggen, först en bild på ett lik och direkt efter "vill nån köpa vår soffa?"

Nej tack, jag blev inte så sugen på att vare sig äta eller köpa din soffa där du haft sex ungar hoppandes plus ett lik liggandes med kylklampar 🤮
Citera
2024-05-02, 18:43
Medlem
Citat:
Sen det här otroligt märkliga inläggen, först en bild på ett lik och direkt efter "vill nån köpa vår soffa?"

Nej tack, jag blev inte så sugen på att vare sig äta eller köpa din soffa där du haft sex ungar hoppandes plus ett lik liggandes med kylklampar 🤮
Exakt,det svänger fort och snabbt Urk, aldrig i livet att jag skulle vilja köpa den soffan 🤮
Citera
2024-05-02, 18:52
Medlem
"Buhuhu *gråter ut lite*. Vill nån köpa vår soffa?".

Eeh?😂😂😂😳
Citera
2024-05-02, 19:10
Medlem
Citat:

Eeh?😂😂😂😳

Ja men visst blir man sugen på att köpa deras vita snuskiga soffa, efter bilden på ett lik innan 🤮🤮
Citera
2024-05-02, 19:47
Medlem
Citat:

Eeh?😂😂😂😳

Börjar kanske bli knapert för P och J eller så är det Gotlands semestern som kallar ??
Citera
2024-05-02, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Börjar kanske bli knapert för P och J eller så är det Gotlands semestern som kallar ??

Troligen så har dom köpt en ny soffa med lite samarbetsrabatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in