2024-04-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densviskar
Fast det stämmer inte, man är berättigad att ta sig till och från sitt arbete och barnen ska ha en säker väg till skola om det överstiger ett visst antal Km. Deras bilar är i så lågt värde och kanske har diverse fel som behöver repareras innan försäljning, alltså är värdet på bilarna inte överens med det aktuella värdet som står och därav så får dom får behålla sina bilar. Man ska kunna göra en försäljning på bilen och sedan får P & J 35.000 kr kvar att erhålla för att köpa en ny bil. Det hela blir inte värt att göra ett utmätningsförsök på låter det som! Dom har tänkt smart och köpt bilar i den prisklassen dom kommer tillåtas få behålla sina bilar i med andra ord.

Patricia behöver ingen bil, hon jobbar hemifrån och det finns busskort/skolkort för ungarna så de kommer till skolan.

King Loui får ju ändå bara gå 20 timmar nu eller vad det är på fsk då mamma är hemma med syskon.

Blir otroligt provocerad av att vissa kan flyta runt och skippa sina räkningar medans en annan sliter för att vara en god skuldfri samhällsmedborgare.
Citera
2024-04-05, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Patricia behöver ingen bil, hon jobbar hemifrån och det finns busskort/skolkort för ungarna så de kommer till skolan.

King Loui får ju ändå bara gå 20 timmar nu eller vad det är på fsk då mamma är hemma med syskon.

Blir otroligt provocerad av att vissa kan flyta runt och skippa sina räkningar medans en annan sliter för att vara en god skuldfri samhällsmedborgare.

Håller med dig till 100%!! Så provocerande.
Citera
2024-04-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
Snacka om att man känner sig lurad! Tills jag hittade den här tråden så känner jag mig grundlurad och vilseledd . P är ju väldigt talförd och har fått sina följare att verkligen tro att de är värsta fina familjen med så bra sammanhållning och att de lever fint osv. Så när man läser här hur den där familjen egentligen är så blir jag helt chockad! Vilken WT familj, verkligen. Stackas stackars barn som måste leva där. Och fler barn blir det hela tiden, sorgligt verkligen.

Jag fick också en chock med tanke på den polerade finfina ytan P och J ger sken av. Mest synd är det om lilla T, det vänder sig i magen när man vet hur den stackars pojken blivit behandlad 😥
Citera
2024-04-05, 19:46
Medlem
P fular sig ju hela tiden , sålt en massa tavlor för x antal tusen utan att skatta på det också
Lurar sina följare till att swisha osv. Ger aldrig något tillbaka. Egoistisk människa usch

L betalar väl antagligen de mesta för deras barn samt Ws pappa säkert för henne.
Det är L och I som dom får betala för.
T betalar ju hans mamma för.
Sjukt.
Citera
2024-04-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Håller med dig till 100%!! Så provocerande.

+1
Citera
2024-04-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
P fular sig ju hela tiden , sålt en massa tavlor för x antal tusen utan att skatta på det också
Lurar sina följare till att swisha osv. Ger aldrig något tillbaka. Egoistisk människa usch

L betalar väl antagligen de mesta för deras barn samt Ws pappa säkert för henne.
Det är L och I som dom får betala för.
T betalar ju hans mamma för.
Sjukt.

Bra sammanfattning, hon är dessutom ofta överlägsen och otrevlig mot sin omgivning.
Citera
2024-04-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bra sammanfattning, hon är dessutom ofta överlägsen och otrevlig mot sin omgivning.

Helt klart! Förstår inte hur man ens kan hylla henne på sociala medier och tycka hon är sååå bra och modig.
Citera
2024-04-05, 19:53
Medlem
Skulle ständigt ha ont i magen över alla skulder om jag hade varit dom två....
Citera
2024-04-05, 19:54
Medlem
Dags att KF gör ett hembesök där
Citera
2024-04-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk

No shit sherlock! Man mår säkert super bra🤓
Citera
2024-04-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Helt klart! Förstår inte hur man ens kan hylla henne på sociala medier och tycka hon är sååå bra och modig.

Det är ju iof modigt att konstant bli gravid när man vet att det kommer gå åt helvetet runt vecka 30. Eller kanske bara väldigt efterblivet.
Suck, jag tål verkligen inte denna människa.
Citera
2024-04-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk

Håller med och är så fascinerad över att P och J struntar i att ordna upp sitt liv innan det ska skaffas ännu fler barn..

Skaffa ett fast jobb istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in