Citat:
Ursprungligen postat av
trippelsats
Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.
Så, vad är din ursäkt till att vara anonym då?

Du påstår dig känna dem, borde det då inte vara mer logiskt för dig att då presentera dig?

Du verkar rätt stolt nämligen, men du kanske inte vågar?..
Det är betydligt fler än 5 stycken som är här inne och tar del av tråden. Betydligt fler som fått se den rätta sidan av allt.
Förresten, hur länge sa du att du känt dem? Ett par månader? Ett år?
För om du verkligen känner dem och då snackar vi år tillbaka, hade du aldrig försvarat deras beteende som du gör. Verkar nästan desperat eller att du på nåt sätt vill visa för P & J hur trogen du är och vilken lojal vän du är. Kanske får en del av deras spons, eller?
Du har ju faktiskt ingen som helst aning om vad vi andra ”troll” har eller har haft för relation till någon av dem. Eller är du synsk nu också?
Kanske är så att man har varit vän med någon av dem tidigare?
Kanske bott granne med dem tidigare?
Kanske varit tillsammans med någon av deras ex vänner?
Kanske haft barn på samma förskola/skola/fotboll/ridning?
Kanske varit ute och festat vilt med någon av dem innan deras relation började?
För då var väl inte du vän med dem, och ingick i deras lilla sekt - Eller hur?