2023-08-22, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Här är vi åter igen, Lilla T har ingen diagnos. Det är J som har självdiagnoserat för att ha någonting att skylla på. Precis som han använder deras "dåliga ekonomi" att skylla på och även alla andra dåliga ursäkter som lyser igenom.

Lilla T har genomgått den utredning angående diagnos som har gått att göra (som inte visade någon diagnos). Om en diagnos skulle visas vid senare utredning när pojken är äldre så får det vara så.

Det är heller inte påtal om vv boende för lilla T om jag har förstått det rätt utan kanske varannan helg? Eller nån helg? Nån gång? Nått tillfälle? J kunde inte ens ha sin son ett dygn denna sommar. Behöver jag berätta hur många månader sedan de är han ens såg sin son?

Ok : /
Senast redigerad av granskottet80 2023-08-22 kl. 11:05.
Citera
2023-08-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Här är vi åter igen, Lilla T har ingen diagnos. Det är J som har självdiagnoserat för att ha någonting att skylla på. Precis som han använder deras "dåliga ekonomi" att skylla på och även alla andra dåliga ursäkter som lyser igenom.

Lilla T har genomgått den utredning angående diagnos som har gått att göra (som inte visade någon diagnos). Om en diagnos skulle visas vid senare utredning när pojken är äldre så får det vara så.

Det är heller inte påtal om vv boende för lilla T om jag har förstått det rätt utan kanske varannan helg? Eller nån helg? Nån gång? Nått tillfälle? J kunde inte ens ha sin son ett dygn denna sommar. Behöver jag berätta hur många månader sedan de är han ens såg sin son?

Oavsett diagnos eller inte så borde man prioritera sitt barn.. varannan vecka kanske inte funkar av många anledningar men att planera in en dag med sin son några gånger i månaden borde alla föräldrar vilja göra…varför gör han inte det????! Tragiskt.
Citera
2023-08-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Oavsett diagnos eller inte så borde man prioritera sitt barn.. varannan vecka kanske inte funkar av många anledningar men att planera in en dag med sin son några gånger i månaden borde alla föräldrar vilja göra…varför gör han inte det????! Tragiskt.

Antingen vill han inte eller så får han inte.
Båda är lika illa.Men trippelsats och resten av pöbeln tycker det är större problem med de människor som värderar pojken före två vuxna människors sårade egon.
Citera
2023-08-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Jag tror att situationen mellan henne och hennes exman är så pass bra idag att en träff med
PTN vore det minsta problemet i deras förhållande! Ni har ingen aning om vem L och P var i deras relation och som vanligt irriterande nog är P tyst om sånt som kan komma och skada andra.

Han och hon har nog gjort värre grejer än att ”knulla” någon annan. Vad vet ni om det bara var så åt ena hållet? Och fläker ut sina barns liv, hon är väl någon som värnar om barnen och aldrig publicerar något om de äldre. Vi får väl hoppas allihop att det här är ett val som J har gjort själv, det är lätt att lägga ett hat mot någon annan istället för att inse att det är hans egna val.

Du tror mycket du! Jag tycker en otrohet är vidrigt hur du än försöker rättfärdiga det. Man gör slut först sen kan man knulla hejvilt. Och det är fint hur du backar dina vänner men P håller bara tyst för sitt egna anseende. Varför tror du dem är så rädda att deras följare ska hitta hit… P yttrar sig om en eventuell diagnos som anledning till att utesluta lilla T. Skulle du göra dig av med din avkomma om hen får adhd,autism,hjärntumör? Jag tror dem kommer undan med det pga såna som dig, Såna som tittar åt andra hållet och inte vågar vara obekväm och ifrågasätta oetiska val. Tur att det finns åtminstone 10 personer i världen som ser problemet i sånna val och samtidigt har förmågan att syna bullshit. Men vi får helt enkelt tycka olika. Precis som vi tycker olika kring om det verkligen är okej att överge sitt egna barn helt plötsligt. Dina kompisar får fortfarande göra vad dem vill men är det inte lite märkligt att dom blir förvånade och otroligt kränkta över att folk tycker tex otrohet och att överge sitt barn är sjukt.
Citera
2023-08-22, 16:08
Medlem
Citat:
Vill du ha en kompis kanske? Jag kan dricka vin med dig om du vill. Så slipper du på lördagskvällar sitta på Flashback och önska att du också hade någon att spendera tid med.

Tack för erbjudandet, men jag har vänner ☺️ vänner som varken dricker bland små barn eller lämnar bort barn pga diagnoser.
Citera
2023-08-22, 17:07
Medlem
Citat:
Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.

Så, vad är din ursäkt till att vara anonym då? Du påstår dig känna dem, borde det då inte vara mer logiskt för dig att då presentera dig? Du verkar rätt stolt nämligen, men du kanske inte vågar?..

Det är betydligt fler än 5 stycken som är här inne och tar del av tråden. Betydligt fler som fått se den rätta sidan av allt.

Förresten, hur länge sa du att du känt dem? Ett par månader? Ett år?
För om du verkligen känner dem och då snackar vi år tillbaka, hade du aldrig försvarat deras beteende som du gör. Verkar nästan desperat eller att du på nåt sätt vill visa för P & J hur trogen du är och vilken lojal vän du är. Kanske får en del av deras spons, eller?

Du har ju faktiskt ingen som helst aning om vad vi andra ”troll” har eller har haft för relation till någon av dem. Eller är du synsk nu också?

Kanske är så att man har varit vän med någon av dem tidigare?
Kanske bott granne med dem tidigare?
Kanske varit tillsammans med någon av deras ex vänner?
Kanske haft barn på samma förskola/skola/fotboll/ridning?
Kanske varit ute och festat vilt med någon av dem innan deras relation började?

För då var väl inte du vän med dem, och ingick i deras lilla sekt - Eller hur?
Citera
2023-08-23, 06:34
Medlem
Får PANIK över hennes senaste video på hennes Ilsevilseart-konto. Hon filmar när hon sitter och kletat spackel med en spatel? Tröttaste skiten jag sett!

Någon som vet när J senast uttalade sig angående lilla T? Det gör ont att se hur mycket tid, pengar och energi det alltid finns till ALLT annat än sin egen son.. men han ser iaf inte ut att må bra, sliten och grå i ansiktet och totalt tom och död blick. Kompenseras givetvis med att se ”HEEELT CRAZY” ut på bilder Men vet du vad J? Oss lurar du inte..
Citera
2023-08-23, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladmoe
Får PANIK över hennes senaste video på hennes Ilsevilseart-konto. Hon filmar när hon sitter och kletat spackel med en spatel? Tröttaste skiten jag sett!

Någon som vet när J senast uttalade sig angående lilla T? Det gör ont att se hur mycket tid, pengar och energi det alltid finns till ALLT annat än sin egen son.. men han ser iaf inte ut att må bra, sliten och grå i ansiktet och totalt tom och död blick. Kompenseras givetvis med att se ”HEEELT CRAZY” ut på bilder Men vet du vad J? Oss lurar du inte..

Så sorgligt ändå. Han har ju tagit fel val, om och om igen
Citera
2023-08-23, 08:11
Medlem
tivolits avatar
Okej vet inte om ni också tänker på detta.
Men när hon skriver sorgliga grejer, tex att hon saknar I eller att gravstenen sattes när dom inte var hemma, använder hon en emoji som ler och har tårar i ögonen. Hon använder den på helt fel sätt. Den är ju glad även fast den har tårar i ögonen. Ni kanske vet vilken emoji jag menar.

Skriver man ordet Tacksam i mobilen kommer den emojin upp. En liten sak i know men stör mig på det för hon använder den hela tiden när hon är ledsen.

Ännu ett tecken på hur lågbegåvad hon är när det kommer till att uttrycka sig i skrift. Fascinerande med tanke på att hon haft blogg och skriver i sociala medier hela tiden. Ändå skriver hon som en neandertalare.

🥹🥹🥹🥹🥹
Citera
2023-08-23, 08:15
Medlem
tivolits avatar
Och trippelsats, vi väntar på hur du ska försvara att J lämnat sin son.

Nu blir det svettigt eftersom det inte finns några rimliga ursäkter att överge ett barn.
Citera
2023-08-23, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Okej vet inte om ni också tänker på detta.
Men när hon skriver sorgliga grejer, tex att hon saknar I eller att gravstenen sattes när dom inte var hemma, använder hon en emoji som ler och har tårar i ögonen. Hon använder den på helt fel sätt. Den är ju glad även fast den har tårar i ögonen. Ni kanske vet vilken emoji jag menar.

Skriver man ordet Tacksam i mobilen kommer den emojin upp. En liten sak i know men stör mig på det för hon använder den hela tiden när hon är ledsen.

Ännu ett tecken på hur lågbegåvad hon är när det kommer till att uttrycka sig i skrift. Fascinerande med tanke på att hon haft blogg och skriver i sociala medier hela tiden. Ändå skriver hon som en neandertalare.

🥹🥹🥹🥹🥹

Har också märkt det. Hon har nog missuppfattat när man ska använda den emojin. Ser sjukt ut att använda den vid fel tillfälle eftersom den egentligen är glad 😬
Citera
2023-08-23, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gladmoe

Men, hon skapar, ju… det, kommer från, hjärtat… hennes konstnärliga själ, som, skapar. Det, om något, är hennes, djupa reflektioner, över livet…

….

Som hon sen säljer 😂🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in