2024-03-18, 16:54
Medlem
Tror inte det är sista gången. Hon använder ju inte preventivmedel och vet nog inte vad det är. Abort är hennes preventivmedel.
Citera
2024-03-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Om man nu åker hem för att umgås och vara med sina andra barn. Varför placerar man dom då vid köksbordet med tvn på?? Sätt dig vid bordet tillsammans med dina barn och ät, prata och umgås med dom. Var en närvarande mamma utan den där mobilen framme!!

Tänkte samma..
Citera
2024-03-18, 16:57
Medlem
Gillar inte denna hysteri att man måste visa upp sin kropp i minimal klädsel, bara för att man gott ner sååå mycket redan. Kräks!
Citera
2024-03-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Gillar inte denna hysteri att man måste visa upp sin kropp i minimal klädsel, bara för att man gott ner sååå mycket redan. Kräks!

Hon ser alltid till att föda för tidigt så kroppen hinner inte bli så påverkad av graviditeten. Dessutom är hon inte direkt främmande för plastikkirurgi så det hon visar upp är inte äkta.
Citera
2024-03-18, 19:56
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ett under att nyfödda inte blivit sjuk än med tanke på allt spring mellan hem, förskola och sjukhus, byte av föräldrar som pussar på bebisen och småbarn om vartannat. Borde bara vara en tidsfråga. Fattar inte att dom inte är mer restriktiva. Alla föräldrar jag känner som haft barn på neo har haft småbarn hemma från förskola första tiden. På tal om att hålla barn sjuka...

Det är väl det hon önskar innerst inne.
Hon har nog lightversion av mbp,det är hemskt att ens skriva det men det är den känslan man får av henne om och om igen.
Hon vill ha den typen av uppmärksamhet ett sjukt barn ger.
Jag hoppas sjukvården håller ögonen öppna.
Citera
2024-03-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Det är väl det hon önskar innerst inne.
Hon har nog lightversion av mbp,det är hemskt att ens skriva det men det är den känslan man får av henne om och om igen.
Hon vill ha den typen av uppmärksamhet ett sjukt barn ger.
Jag hoppas sjukvården håller ögonen öppna.

+ 1

Det är obehagligt tycker jag hur mycket hon njuter av en sådan liten prematur, bakslag kan komma än och att våga riskera ett förskolebarn som varit sjuk i tid och otid sedan födseln är anmärkningsvärt.
Citera
2024-03-18, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon ser alltid till att föda för tidigt så kroppen hinner inte bli så påverkad av graviditeten. Dessutom är hon inte direkt främmande för plastikkirurgi så det hon visar upp är inte äkta.

Att kroppen återhämtar sig fint är ju ett direkt hån mot kvinnor med fullgången graviditet, sista 6-8 veckorna brukar ju barnet växa som mest och såldes mamman med.
Citera
2024-03-18, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Var väl ingen som klankade ner på ungen?
Jag ställde frågan om hur gammal hon var då hon ser väldigt ung ut och har kvar sitt bebishår. Det är inte att klanka ner.

Hon blir 7 år i sommar.
Citera
2024-03-18, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ett under att nyfödda inte blivit sjuk än med tanke på allt spring mellan hem, förskola och sjukhus, byte av föräldrar som pussar på bebisen och småbarn om vartannat. Borde bara vara en tidsfråga. Fattar inte att dom inte är mer restriktiva. Alla föräldrar jag känner som haft barn på neo har haft småbarn hemma från förskola första tiden. På tal om att hålla barn sjuka...

Hon skiter väl i vilket och spelar lite rysk roulette med lilltjejens hälsa. Det verkar åtminstone så. Jag hade då verkligen inte släpat mina småbarn till neo och riskerat att smitta någon som är så liten och skör.
Likadant det här pussandet från dom vuxna. Jag menar, Loui blev ju jättesjuk av herpes. Borde man inte ha lärt sig nåt av det och vara lite försiktig med att pussa på en bebis liten som en fågelunge.
Citera
2024-03-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Att kroppen återhämtar sig fint är ju ett direkt hån mot kvinnor med fullgången graviditet, sista 6-8 veckorna brukar ju barnet växa som mest och såldes mamman med.

Exakt, så Patricia får massor av fördelar att föda för tidigt, både att kroppen inte behöver blir för belastad samt att hon vårdar sin Münchausen.
Citera
2024-03-18, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon blir 7 år i sommar.

SJU år??? Trodde hon typ var tre-fyra som max 😢
Hoppas soc har koll på denna familj för det verkar inte som om allt står rätt till.
Citera
2024-03-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon skiter väl i vilket och spelar lite rysk roulette med lilltjejens hälsa. Det verkar åtminstone så. Jag hade då verkligen inte släpat mina småbarn till neo och riskerat att smitta någon som är så liten och skör.
Likadant det här pussandet från dom vuxna. Jag menar, Loui blev ju jättesjuk av herpes. Borde man inte ha lärt sig nåt av det och vara lite försiktig med att pussa på en bebis liten som en fågelunge.

Nej men precis. Inte klokt faktist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in