Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Blir det vaginal förlossning blir det nog ingen sterilisering utan endast vid snitt om hon fullföljer det och inte ändrar sig.

Hon kommer såklart att hinna ändra sig och sitta med magen i vädret nästa år vid samma tid.
Det kan inte vara en höjdare att föda så här pass prematur fjärde gången på rak eller vad det nu är..
Citera
2024-03-09, 07:38
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RWCCC
Undrar faktiskt om det inte kan vara så. Känns verkligen som att hon gör allt för att få uppmärksamhet. Nåt fel är det..och allt som går fel skyller hon alltid på sjukvården. Anmäler och håller på. Säger inte att de skött allt helt rätt alltid, jag vet inte. Men det är som att hon..vet inte hur jag ska uttrycka mig..överdriver ALLT. Som att hon råkar ut för de mest hemska sakerna som är andras fel. Förstår hon verkligen inte att hon sätter sig själv i dessa situationer genom att fortsätta bli gravid trots att det är så extremt uppenbart att hennes kropp inte klarar det??

Ja,någonting är riktigt fel på denna kvinna som fortsätter riskera sitt eget och bebisars liv.
Verkar inte ha en tanke på hur det påverkar barnen hon redan har!
Dom har förlorat en lillasyster,hur kan hon ha mage att utsätta dom för att det kan hända igen.

Dom har så många barn redan och borde vara tacksamma för det och sluta jaga efter mer.

Och känner likadant,det är alla andras fel hela tiden oavsett vad det gäller.

Kommer säkert någon snyft insamling också 🤮
Citera
2024-03-09, 08:57
Medlem
Nu är flickan ute. Eftersom det blev ett snitt så kan vi ju hoppas att hon steriliserade sig samtidigt.
Citera
2024-03-09, 09:03
Medlem
Såg hon va ute och mår jättebra.

Vilken vecka är hon o? Är väll ändå rätt riskabelt ändå nub
Citera
2024-03-09, 09:18
Medlem
Såklart har de med ett jäkla stativ till mobil/kamera till förlossningen/bb 🙄 Det är ju inget en normal människa tänker på att packa i bb-väskan
Hoppas för syskonen att det går bra med bebisen!!
Citera
2024-03-09, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Såklart har de med ett jäkla stativ till mobil/kamera till förlossningen/bb 🙄 Det är ju inget en normal människa tänker på att packa i bb-väskan
Hoppas för syskonen att det går bra med bebisen!!

Vilken v e hon i
Citera
2024-03-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vilken v e hon i
Vecka 31.
Citera
2024-03-09, 10:46
Medlem
Tack och lov att det gick bra med bebisen. Vad jag än tycker och tänker om P och J så hoppas jag innerligt att det går bra för dom med lilla flickan.
Citera
2024-03-09, 10:51
Medlem
Är det inte lite obehagligt att dom döper den lilla till Iselin? Så likt Ilse.
Lite som att hon är en ersättare.
Citera
2024-03-09, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Tack och lov att det gick bra med bebisen. Vad jag än tycker och tänker om P och J så hoppas jag innerligt att det går bra för dom med lilla flickan.

Ja såklart man inte missunnar bebisen något. Sen är de bra just nu iallafall. V 31 är ändå väldigt tidigt.
Citera
2024-03-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Är det inte lite obehagligt att dom döper den lilla till Iselin? Så likt Ilse.
Lite som att hon är en ersättare.

Jag tror de ville ha en till dotter för de förlorade en
Citera
2024-03-09, 11:58
Medlem
Undra om lilla t får veta att han fått en lillasyster
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem