2022-11-14, 11:01
Medlem
Dunder90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Hur den här tråden kan vara mer aktiv än spiontråden säger en hel del om Flashback.

Mycket avundsjuka lyser igenom grabbar. Ni får jobba lite hårdare så ni har råd med en Porsche och en snygg blondin era incels 😂

Håller med! Helt sjukt vad detta skenat iväg. RC och hans affärer hamnade visst i skymundan. Det tyder bara på avundsjuka. Har Jessica gjort fel kommer hon dömas, likaså Rickard. Förvånansvärt gedigen utredning för att vara Polisen måste jag säga. Resursläget kommer aldrig tillåta att man börjar grotta ner sig i tidigare bilar för 5 år sedan. Så det är bara släppa och sluta spekulera kring.
Citera
2022-11-14, 11:07
Medlem
Dunder90s avatar
Skulle inte förvåna mig om något stackars troll kontaktat hennes arbetsgivare också. Skulle så vara fallet är det sjukt tragiskt.
Citera
2022-11-14, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder90
Skulle inte förvåna mig om något stackars troll kontaktat hennes arbetsgivare också. Skulle så vara fallet är det sjukt tragiskt.

Vi har redan förstått att du är en av de vita riddarna som sitter och dreglar i hennes sociala medieflöde. Huvudkontoret är kontaktat i egenskap av en kund som ifrågasätter Audi’s trovärdighet.
Citera
2022-11-14, 11:38
Medlem
Alwaysrights avatar
Tillbaka till RC!
Måste finnas massor med info om hans verksamhet och hopplock av bilar.

- försäljning av bilar
- försäljning av delar
- försäkringsbedrägeri?

Han hittas med stulen bil med popnitad rambalk o grejor från fyra stulna bilar. Detta är toppen på ett isberg, tror jag!

Var lagerhålls alla demonterade porschar?
Citera
2022-11-14, 11:39
Medlem
Dunder90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vi har redan förstått att du är en av de vita riddarna som sitter och dreglar i hennes sociala medieflöde. Huvudkontoret är kontaktat i egenskap av en kund som ifrågasätter Audi’s trovärdighet.

Absolut följer jag henne. Svårt att inte tycka hon är vacker, så det står jag för
Citera
2022-11-14, 11:42
Medlem
Citat:

Jag hoppas verkligen någon gjort det, hon förtjänar all skit hon kan få. Hon är en jäkla tjuv. Även om rc tar på sig allt så är hon inblandad.
Citera
2022-11-14, 11:54
Medlem
Dunder90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Jag hoppas verkligen någon gjort det, hon förtjänar all skit hon kan få. Hon är en jäkla tjuv. Även om rc tar på sig allt så är hon inblandad.

Du verkar säker på att hon är tjuv. Kan du ge något bevis så blir det lättare att förhålla sig till det?
Citera
2022-11-14, 11:58
Medlem
Alwaysrights avatar
Tävlingsverksamhet ”förbrukar” delar. Är RC
- tjuv
- uppköpare av stulna delar
- iscensättare av försäkringsbedrägerier
- ??

Tror det är flera runt honom…
Citera
2022-11-14, 12:06
Medlem
Citat:
Du verkar säker på att hon är tjuv. Kan du ge något bevis så blir det lättare att förhålla sig till det?

Kommer ju tyvärr inte gå att bevisa då rc tagit på sig allt. Jag hoppas innerligt hela hennes värld rasar.
Citera
2022-11-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Kommer ju tyvärr inte gå att bevisa då rc tagit på sig allt. Jag hoppas innerligt hela hennes värld rasar.

Av vilken anledning? För att hon är vacker och bättre än dig?
Citera
2022-11-14, 12:09
Medlem
Alwaysrights avatar
Kan ngn förklara

Vad är en
911 turbo
911 RS2
911 Rs3

för en icke Porsche kunnig?
Citera
2022-11-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Av vilken anledning? För att hon är vacker och bättre än dig?

Men sluta drägla, du är ju bara löjlig. Jag tycker att alla som begår brott ska åka dit oavsett kön/hudfärg eller kontakter. Handlar man med stulna grejor och dessutom skryter med det på sociala medier ska man få sota för det. Jag bryr mig inte om hur hon ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in