2022-11-14, 09:45
Citat:
Ursprungligen postat av ikikarn
2021 var ju ett gyllene år för bilförsäljning också. Sen vet jag inte om man kan lita på hur ärligt detta är då personen ifråga saknar moralisk kompass.
Kan man tex muta en storkund? Audi Stockholm säljer ju en hel del bilar, men hon är säkert duktig på att sälja. En om dagen kanske anses vara bra, vad vet jag.

Jag tror att Jessica har blivit utnyttjad av onda män som profiterat på hennes sexbilder, företaget borde #Metoo utredas.
Ingen normal kvinna utsätter sig för sånt där frivilligt.
Citera
2022-11-14, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder90
Jag känner varken Jessica eller Rickard, men att påstå att Jessica mutar till sig bilförsäljningar och kopierar Porschenycklar via sin arbetsgivare är väl ändå att dra det lite långt?! Att det är något fuffens med Porschen råder det väl ingen tvekan om, och det kommer utredningen få visa...Men att hoppa på hennes anställning på Audi och hävda att hon mutar potentiella bilköpare, jösses. Den svenska avundsjukan alltså. Jag tjänar inte ens hälften av hennes lön men är glad ändå

Ja nu har hon väl tagit emot så mycket hot från idioter att hon tvingats stänga hennes instagram. Spännande med tingsrättsförhandlingen snart!

Jättekul att ni är kompisar, men det är snarare du som hävdar saker.

Branschen inom försäljning är ganska smutsig men det verkar du inte veta.
Citera
2022-11-14, 09:51
Medlem
Dunder90s avatar
Citat:
Jättekul att ni är kompisar, men det är snarare du som hävdar saker.

Branschen inom försäljning är ganska smutsig men det verkar du inte veta.

I wish att jag var vän med henne! Hade varit kul att höra hennes syn på allt som händer nu.

Jag har ingen aningen om branschen men man måste skilja på äpplen och päron. Det finns absolut inget som säger att hon kör med olagligheter på sitt jobb. Hon tjänar okej pengar för att hon är en bra säljare, det behöver inte vara konstigare än så.
Citera
2022-11-14, 10:07
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purosangue
Det har ingenting med jante att göra när jag anser det skevt att man kan ha 800k i lön för att sälja Audbilar när gemene Audiköpare kan mer om Audi än nasaren som säljer skiten.

Att ha teknisk komptetens om produkten är väl viktigt men det är ju inte därför som bilfirmor anställer säljare.

Bilsäljare ska få köpare att teckna avtal om köp av bil.
Sånt brukar inte tekniker vara optimalt lämpade att göra.
Citera
2022-11-14, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Jag tror att Jessica har blivit utnyttjad av onda män som profiterat på hennes sexbilder, företaget borde #Metoo utredas.

Klart som fan att hon inte varit medveten om omfattningen av hans affärer, nog för snubben är dum men så dum att han skulle involvera flickvännen i dylikt, ja där går nog gränsen.
Fanns givetvis en anledning till att han dök upp rätt så omgående när hon blev stoppad.

Att registrera ett fordon på någon för att få billigare försäkring, ja det är nog många som varit delaktiga i såna "lösningar" och är relativt vanligt i framförallt storstäder som fjollträsk, så håll igen lite med smutskastningen.

Han har alltid haft en grandios självbild och uppfattas av många som otroligt dryg.

Förvånad om "Puppan" blandar sig i detta, som någon påstått.
Senast redigerad av convict76 2022-11-14 kl. 10:11.
Citera
2022-11-14, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Å fan, jag såg hennes hulkgråtande försvarstal någonstans. Så det var du din rackare som var den tändande gnistan.

Ja det stämmer bra Sanningen var inte långt borta så det tog nog hårt på Porschejezzica. Man undrar ju också hur hon framöver ska kunna röra sig inom bilkretsarna och åka på meetups etc. Att sno bildelar betraktas som en stor synd inom dessa kretsar.

Vågar man gissa på att det kommer ut en ny video inom någon månad där hon påstår sig ha handlat i god tro och inte haft den blekaste aning om att delarna var stulna
Citera
2022-11-14, 10:26
Medlem
Citat:
2021 var ju ett gyllene år för bilförsäljning också. Sen vet jag inte om man kan lita på hur ärligt detta är då personen ifråga saknar moralisk kompass.
Kan man tex muta en storkund? Audi Stockholm säljer ju en hel del bilar, men hon är säkert duktig på att sälja. En om dagen kanske anses vara bra, vad vet jag.

Hon sitter inte med storkunder på det sättet, ramavtalskunder mm sköts av en avdelning som inte säljer på golvet och sitter dessutom på annan anläggning
Citera
2022-11-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag frågade hur hon hade råd att köpa Porschen med tanke på hennes årsinkomst. Fick en hatstorm tillbaka då hon gjorde en snyft video om mitt påstående och lade upp till beskådan på TikTok.

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Å fan, jag såg hennes hulkgråtande försvarstal någonstans. Så det var du din rackare som var den tändande gnistan.

Kan ni ladda upp videon här? Hennes sociala medier är stängda.
Citera
2022-11-14, 10:30
Medlem
Mullrets avatar
B 2228-22

Hej,

Målet är inte utsatt till huvudförhandling ännu.

Med vänlig hälsning

Domstolshandläggare, Målavdelning 3, Attunda tingsrätt

08-561 696 03 • Malavdelning3.attunda.tingsratt@dom.se • Attunda tingsrätts webbplats
Citera
2022-11-14, 10:33
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e

Instämmer , hon måste vara utsatt för hot/tvång alt psykisk misshandel. Maken till pinsamt beteende är sällan skådat.
Citera
2022-11-14, 10:34
Medlem
Hur den här tråden kan vara mer aktiv än spiontråden säger en hel del om Flashback.

Mycket avundsjuka lyser igenom grabbar. Ni får jobba lite hårdare så ni har råd med en Porsche och en snygg blondin era incels 😂
Citera
2022-11-14, 10:39
Medlem
Alwaysrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
B 2228-22

Hej,

Målet är inte utsatt till huvudförhandling ännu.

Med vänlig hälsning

Domstolshandläggare, Målavdelning 3, Attunda tingsrätt

08-561 696 03 • Malavdelning3.attunda.tingsratt@dom.se • Attunda tingsrätts webbplats
Tack!
Vi kan väl hjälpas åt att bevaka när det skall upp i tinget! Jag skall försöka gå dit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in