Citat:
Ursprungligen postat av Calleponken.
Vilken kärlek? Är det därför han har spelat i så många andra lag att man lätt tappar räkningen?
Lazio, Ternana, Juventus, Napoli, Milan, Celtic, Sheffield Wednesday, West Ham, Charlton och Cisco Roma.
Klubbkänslan?
Dessutom slog han väl världsrekord i antal kyssta klubbmärken...?
Håller dock med någon innan att Totti för ofta beter sig som en bortskämd treåring. Jävla barnunge! Dock har han kammat tills sig betänkligt på senare år, vilket iof säger mer om hans tidigare år än om hur han nu sköter sig. Eller snarare missköter sig.
C´`e solo un capitano?
Di Bartolomei och Giannini. Där har vi grabbar som spelar i en annan division. faktum är fan i mig att Totti inte ens bör nämnas i samma andetag som dem. Dock är han underskattad och precis som någon understrykte - framförallt i Sverige. Och även jag som rödgul Totti-"hatare" måste medge att han kan ju inte vara helt utan lojalitet eftersom han fortfarande är kvar.
Och ja, jag var ironisk. Maradona var kung, trots knarket. Zidane detsamma trots dobbarna. Och Totti trots att han knuffade sin polare
(varför fattar ingen att Vita Scala HALKADE - precis som han själv SAGT? Är det mer tillfredsställande att skylla all dynga på Totti?!?).
Milan?
Oddo är bra, inget mer. Och vill Milan bli bäst i världen så räcker väl för fan inte det? Dessutom så är backlinjens snittålder fortfarande på dryga 45. Idiotiskt! Bra affär av Lazio dock.
Men Oddo........ Lazios kaptener är ju bara fööööör underbara!