2007-01-22, 18:33
Bannlyst
här har ni videon på situationen i slow-mo förresten

http://www.youtube.com/watch?v=U1UaclKjTog

enjoy
Citera
2007-01-22, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Nej så länge orkar jag inte vänta, det är ingen raketforskning jag ber dig att utföra, släng ihop ett gäng namn nu bara.

Tänker inte djupdyka och superforska, men jag ska handla, käka, gå ut med hund, sova, hålla mig vaken på körskola, gå i skola osv så till imorn kväll får du vänta iallafall.
Citera
2007-01-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Tänker inte djupdyka och superforska, men jag ska handla, käka, gå ut med hund, sova, hålla mig vaken på körskola, gå i skola osv så till imorn kväll får du vänta iallafall.

Hehe ok det är piano.
Citera
2007-01-22, 19:52
Medlem
Totti är en underbar spelare men inte en av världens största genom tiderna,finns ett dussintal som är bättre.

MEN han är lungt en av dom bästa dom senaste 7-10 åren,inte bäst
utan en av dom bästa.
Det som hände under gårdagens match e en bagatell,visst han beter sig som en snorunge,men d va en ful armbåge och sjukt billig utvisning.
Sen att han putar till scala så han trillar e ju inget händer värre saker på
träningar.

Sen angående detta me Zlatan,jag är ingen Zlatan älskare utan tvärtom.
Men saken e ju det att han är ruskigt bra när han e bra,sen att han sina svackor men det har alla spelare.
Och det mancini sa att Zlatan är lika bra som Van Basten är en sak att diskutera,men ingen tvekan om att Zlatan kommer BLI minst lika bra som Van basten.

Sen en sak till Gårdagens kvällsmatch...LAZIO-MILAN...helt sjukt seg match
en ful takling på Gilardino som blev skadad va väl kvällens höjdpunkt,visst d va väl ett par chanser..men riktigt dålig match..
Citera
2007-01-22, 20:13
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vikhul
Skandal eller inte, han visar ju än en gång att han inte har det psykiska för att kunna klassas som en av dom största.

Men Zidanes skalle och dobbar som nyttjades är ingredienser som gör spelare till världsbästa? Eller Maradonas knarkande?

Du är laziale och det märks. Ta och analysera Di Canes psykiska status istället, eller skriv en bibel om trogna babyblå kaptener, hur man om och om igen ser till att fuska sig till minuspoäng eller hur förbannat duktiga Toffolo och idioterna i CN är.

Hela "Tottiincidenten" är så förbaaaaaaannat uppförstorad. Tragiskt att den ens diskuteras.

Totti bäst genom tiderna?

Förbannat tveksamt. En av de 10 bästa tiorna kanske. Och en av de 5 bästa de senaste 10 åren. Synd, hans talang borde räckt längre än så.
Citera
2007-01-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Men Zidanes skalle och dobbar som nyttjades är ingredienser som gör spelare till världsbästa? Eller Maradonas knarkande?

Om du på fullaste allvar tror att det är pga detta som de två anses som den störste(Maradona) och en utav de största(Zidane) genom alla tider så måste jag tyvärr berätta för dig att du är efterbliven.

Lite bättre än så kan du nog.
Citera
2007-01-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Om du på fullaste allvar tror att det är pga detta som de två anses som den störste(Maradona) och en utav de största(Zidane) genom alla tider så måste jag tyvärr berätta för dig att du är efterbliven.

Lite bättre än så kan du nog.

Jag tror att det var precis tvärtom han menade, dvs att dessa ”skandaler” inte förminskar deras storhet som fotbollsspelare. Så tolkade jag det..

Jag tycker att Zidane var en fantastisk fotbollspelare, men han är enligt mig inte bland de största genom tiderna. Maradona, Pelé, Baggio, Beckenbauer, Cruyff och ett fåtal till räknas till de största. Bara under Zidanes aktiva karriär kan jag nämna minst två italienare som jag tycker var större, Baggio och Maldini. Jag rankar Plateni som den största franska fotbollsspelaren genom tiderna.

Totti är för övrigt en underskattad spelare, inte minst i Sverige.
Citera
2007-01-22, 21:53
Bannlyst
Orkar inte lista en massa spelare. Hursomhelst; fotboll har spelats på hyfsad nivå i 50 år. 30-40 spelare tycker jag därmed man kan ha med när man rankar de bästa genom tiderna, och bland dessa tycker jag Totti hör hemma.
Citera
2007-01-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag tror att det var precis tvärtom han menade, dvs att dessa ”skandaler” inte förminskar deras storhet som fotbollsspelare. Så tolkade jag det..
Jag tycker att Zidane var en fantastisk fotbollspelare, men han är enligt mig inte bland de största genom tiderna. Maradona, Pelé, Baggio, Beckenbauer, Cruyff och ett fåtal till räknas till de största. Bara under Zidanes aktiva karriär kan jag nämna minst två italienare som jag tycker var större, Baggio och Maldini. Jag rankar Plateni som den största franska fotbollsspelaren genom tiderna.

Totti är för övrigt en underskattad spelare, inte minst i Sverige.

Om det var så man skulle tolka det så får jag be skribenten så mycket om ursäkt för mitt påhopp.
Citera
2007-01-23, 00:06
Medlem
Amors avatar
Är det någon som vet om det har presterats fler bicikletas en Serie A-säsong än denna? Jag har noterat sju stycken så långt
Citera
2007-01-23, 00:08
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Fan vad förbannad man blir när man ser Tottis beteende, att knuffa till en av sina egna är ju rikigt jävla idiotiskt.

Är det bara jag som är säker på att Zlatans "mål" verkligen inte var inne?
Inte en chans att hela bollen var inne säger jag bara.
Var det gäller Tottis knuff så måste man ju också säga att den han knuffade filmade ganska kraftigt. Förövrigt charmigt tycker jag. Ni minns kanske också när en bårbärare filmade mitt på planen i en italiensk match.

Var det gäller Zlatans mål så är jag enig med dig att hela bollen inte var inne
Citera
2007-01-23, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zach

Du är laziale och det märks. Ta och analysera Di Canes psykiska status istället, eller skriv en bibel om trogna babyblå kaptener, hur man om och om igen ser till att fuska sig till minuspoäng eller hur förbannat duktiga Toffolo och idioterna i CN är.

Hela "Tottiincidenten" är så förbaaaaaaannat uppförstorad. Tragiskt att den ens diskuteras.

Totti bäst genom tiderna?

Förbannat tveksamt. En av de 10 bästa tiorna kanske. Och en av de 5 bästa de senaste 10 åren. Synd, hans talang borde räckt längre än så.

Enligt mitt (visserligen högst subjektiva) omdöme tycker jag att Totti är en väldigt osympatisk spelare, vars karaktär inte går att jämföra med Zidanes. Jag är säker på att du kan rabbla upp Zidanes lista på fulheter genom hans karriär, och dom är säkert heemskt många fler än Spottis.
Men min åsikt kvarstår: jag kan älska Tottis spel när han spelar ut och allt går vägen för honom, men så nästa match visar han upp den här småsinta personlighetsstörningen som mest påminner mig om den knattelagsstjärnan som va dålig förlorare. (och då menar jag inte ett hat mot att förlora, utan en verkligt dålig förlorare)

Och en sådan spelare skulle aldrig kunna dribbla sig in i mitt hjärta (vilken poesi mina damer o herrar! ), och därmed inte finnas med på någon sådan lista vi pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in