2006-08-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Klistrat och sammanfogat ämnen, bla 2 Zlatantrådar/Mod

OT: Tack mod, skönt att ni äntligen styr upp fotbollstrådarna, (Y)
Citera
2006-08-10, 15:25
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
OT: Tack mod, skönt att ni äntligen styr upp fotbollstrådarna, (Y)

Gissa vem som PM:ade mod .

Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Inter tänker som Milan i sina fornstora dagar bättre på vår bänk än i motståndarlagets anfall, synd för ponken men här tar hans kariär slut.

Eh? Okej, om han hade värvats till Malmö FF då hade hans karriär varit slut. Men herregud, killen är ordinarie i Sveriges landslag och var det i Juventus, och kommer att bli det i Inter också. Att du inte kan inse att han är en bra spelare är lite konstigt.
Citera
2006-08-10, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Gissa vem som PM:ade mod .

Eh? Okej, om han hade värvats till Malmö FF då hade hans karriär varit slut. Men herregud, killen är ordinarie i Sveriges landslag och var det i Juventus, och kommer att bli det i Inter också. Att du inte kan inse att han är en bra spelare är lite konstigt.
Hans psykiska och fysiska status har avsevärt försämrats, han må vara starkare men oxo tyngre och stelare,hungern som en gång gjorde honom bra är inte densamma som för ett par år sedan.tvivlar på att zlatan ngnsin kommer att spela i ngn mindre liga,han anser nog att han gjort sitt efter att ha nött bänk i Inter ett bra tag.han kommer således att dra sig tillbaka med en stor bunt sedlar i fickan karriären avklarad för zlatan.
Citera
2006-08-10, 15:45
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Recoba är väl mittfältare?

Recoba är forward.

Zlatan förpestar min klubb.
Citera
2006-08-10, 16:33
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
Någon som vet vad som kommer hända med Serie A:s mindre kända svenskar? Blir Henok Goitom (Udinese) och Goran S???? (Inter) utlånade? Och vad händer med Zlatan Muslinovic(stavning?)?

Tack.

Zlatan Muslimovic är utlånad till Parma från Udinese, med en köpoption på 50%. Henok Goitom var utlånad till Murcia förra säsongen och lär väl knappast lira i Udinese nästa säsong heller. Slavkovski lirar antagligen i Primavera, tror nog inget lag vill låna honom redan. Han fick nog ett inhopp mest för att Mancini vill visa att Inter är en klubb som ger ungdomarna chansen...

Vad gäller Inter så finns det ju rykten på både Adriano och Martins till Premiership. Cruz borde ha tröttnat på att nöta bänk trots att han är den enda som levererar. Recoba har en skyhög lön och har nog inget emot att sitta på bänken på ålderns höst. Har själv svårt att tro att Zlatan och Adriano ska lira ihop, så antingen lirar de med tre anfallare eller så säljs Adriano. Cruz och Martins lämnar nog iaf.
Citera
2006-08-10, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Recoba är forward.

Zlatan förpestar min klubb.

Är Inter hans favoritklubb?
Citera
2006-08-10, 16:51
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Är Inter hans favoritklubb?

Det sades att han gillade Inter innan han gick till Juventus.
Men det skiter jag i.
Inter är min klubb och jag gillar inte Zlatan. Finns redan ett problembarn i Inter och det räcker.
Citera
2006-08-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Det sades att han gillade Inter innan han gick till Juventus.
Men det skiter jag i.
Inter är min klubb och jag gillar inte Zlatan. Finns redan ett problembarn i Inter och det räcker.
hehe hur mycket av klubben äger du?
Citera
2006-08-10, 17:17
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
hehe hur mycket av klubben äger du?

Tillräckligt för att säga att Zlatan hör hemma i en annan klubb. Jag tänker inte besudla min familj med dålig mat.
Citera
2006-08-10, 17:26
Medlem
Ariess avatar
är de inte så att MFF får pengar nu också ??
Citera
2006-08-10, 17:34
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aries
är de inte så att MFF får pengar nu också ??
Nej det var bara vid övergången Ajax-Juventus som man fick det...pga att det var inskrivet i försäljningskontraktet med Ajax...
Citera
2006-08-10, 17:43
Medlem
Mr Blondes avatar
Hade varit kul att få uppleva första mötet mellan Materazzi och Zlatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in