Läs för helvete vad Madchild skriver.
Att påstå att Lazios supportrar är fascister och sedan förneka detsamma hos Inter är som att säga att Henry är en fantastisk anfallare medans Luca Toni är helt värdelös. Rent nonsens alltså.
Varför förneka ren fakta? Att som svensk hålla på lag utifrån deras supportras politiska åsikter och sedan ha friendship med liknande klubbar är ganska skrattretande. Jag är Laziale och rätt mycket höger men det är bara en ren slump. Tror inte att jag hade slutat heja på t.ex Livorno eller Atalanta efter att jag fått dem politiska åsikter som jag har nu.
Håll på ert lag och skit i alla andra!
Söndagsromantiker!
Jag påstår det ni själva vill se. Ni vill se att Lazios supportrar är fascister. Att ni sen försöker rättfärdiga era egna blödiga romansögon med att försöka få Inter till en frände får du stå för själv.
Jag påstår det ni själva vill se. Ni vill se att Lazios supportrar är fascister. Att ni sen försöker rättfärdiga era egna blödiga romansögon med att försöka få Inter till en frände får du stå för själv.
Men för helvete, jag ser inte Inter som en frände just därför att jag som svensk inte har ett skit med Irriducibli eller Inters motsvarighet att göra. Annat vore om jag var född och uppvuxen i Rom. Då är det lite annorlunda.
Känns konstigt att två (!) personer lyckas drunka i en konstgjord sjö, särskillt eftersom att de måste ha hållit sig intill vattenbrynet (jag antar att det inte var is på sjön eller att de satt i en båt).