2006-12-14, 22:45
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Läs för helvete vad Madchild skriver.
Att påstå att Lazios supportrar är fascister och sedan förneka detsamma hos Inter är som att säga att Henry är en fantastisk anfallare medans Luca Toni är helt värdelös. Rent nonsens alltså.
Varför förneka ren fakta? Att som svensk hålla på lag utifrån deras supportras politiska åsikter och sedan ha friendship med liknande klubbar är ganska skrattretande. Jag är Laziale och rätt mycket höger men det är bara en ren slump. Tror inte att jag hade slutat heja på t.ex Livorno eller Atalanta efter att jag fått dem politiska åsikter som jag har nu.
Håll på ert lag och skit i alla andra!

Söndagsromantiker!

Jag påstår det ni själva vill se. Ni vill se att Lazios supportrar är fascister. Att ni sen försöker rättfärdiga era egna blödiga romansögon med att försöka få Inter till en frände får du stå för själv.
Citera
2006-12-14, 23:40
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Jag gillar Inter som lag, de är sympatiska. Att sedan laget jag håller på har friendship med dem på läktaren gör inte saken sämre.

Hade. Vad det nu spelar för roll ö h t.
Hur man som Laziale kan gilla det lag som plundrade 'oss' med skamlösa metoder är för mig ganska obegripligt.
Citera
2006-12-15, 11:18
Medlem
Thax21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
DIF är ju definitivt rasister, hur kan annars någon i "organisationen" säga att det är för många "djungelspelare" i DIF?

Är väldigt intresserad av att höra om när detta inträffade, för jag antar att du menar någon ur DIF:s organisation när du skriver "organisationen"?
Citera
2006-12-15, 11:41
Medlem
P.Gs avatar
Var det inte Sirius odförande som sa det?
http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,948421,00.html
Citera
2006-12-15, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Söndagsromantiker!

Jag påstår det ni själva vill se. Ni vill se att Lazios supportrar är fascister. Att ni sen försöker rättfärdiga era egna blödiga romansögon med att försöka få Inter till en frände får du stå för själv.

Men för helvete, jag ser inte Inter som en frände just därför att jag som svensk inte har ett skit med Irriducibli eller Inters motsvarighet att göra. Annat vore om jag var född och uppvuxen i Rom. Då är det lite annorlunda.
Citera
2006-12-15, 15:14
Bannlyst
Japp det var en i Sirius som sa det, att dif hade för många djungelspelare.
Citera
2006-12-15, 22:23
Medlem
Fula Gubbens avatar
Här min kommentar angående påståenden att vissa lag har fascister, rasister, tidelagare, socialdemokrater och annat oknytt i sina supporter-led:

SO WHAT. VEM BRYR SIG?

Gärna mer fotbolls-snack här.

- F.G
Citera
2006-12-15, 23:37
Medlem
Jaha då har ännu en tragedi skakat Juve....
RIP Alessio Ferramosca och Riccardo Neri
Citera
2006-12-16, 01:56
Medlem
P.Gs avatar
Känns konstigt att två (!) personer lyckas drunka i en konstgjord sjö, särskillt eftersom att de måste ha hållit sig intill vattenbrynet (jag antar att det inte var is på sjön eller att de satt i en båt).

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,955932,00.html
Citera
2006-12-16, 02:12
Medlem
MeatAbstracts avatar
Inte helt otippat bettar jag en slant på att det hela har nått med sodomi att göra.

Pessotto kanske kan förklara?
Citera
2006-12-16, 10:01
Medlem
Meanmachines avatar
Mycket Serie B-snack nu.
Citera
2006-12-16, 17:10
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Mycket Serie B-snack nu.

Blir väl lätt så, när Italiens bästa lag spelar i Serie B.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in