Realy, Viola fick väl typ 45 minus lagt på fjolåret samt (kommer inte ihåg exakt och orkar inte kolla) 15 minus lagd på denna säsong. Och förklaras sen mer eller mindre oskyldiga. Roma tjänade 600 milj på CL i år. Viola blev (förmodligen) felaktigt av med två CL-säsonger. Hyfsad ekonomisk förlust skulle jag vilja säga. Skillnaden är typ en Quaresma, en Terry, en Ambrosini och en helvetes massa pengar över. Men jo, visst kom de billigt undan......
Och de som sett vad jag skrivit tidigare vet att jag inte alls tycker om Florentia Viola. Så kom inte med det e du gullig. Att Juve stinker maximalt är vi dock eniga om. De luktar som man känner det här i Sverige. Kan fan inte fatta hur någon kan rättfärdiga sitt supportrande av dom där äcklen men har vi någon juventino här så är denne välkommen till en diskussion...
Bojinov, tragiskt historia. Den mest talangfulla under ett par år men har nu sjunkit som en sten. Riktigt ledsamt. Kunde blivit en Rooney fast mer avancerad modell.
MILAN I FINAL. Vidhåller att Serie A är svagare än på länge men fan vad jobbigt det blir att motivera det när de spelar ut United och ytterst välförtjänt går till final. En final de vinner.