2006-08-03, 02:05
Medlem
schweden2s avatar
fel forum
Citera
2006-08-03, 14:42
Medlem
Som diehard Juvefan kan jag väl säga att alla är till salu för rätt pris. Och Juventus har det ganska bra ställt med forwards förnärvarande. Trezeguet, Del Piero, Bojinov och Zalayeta är alla kanonanfallare i SB. Någon lär de göra sig av med och det kan mycket väl bli Ibra.
Citera
2006-08-03, 16:23
Medlem
ambisckos avatar
Milan behöver helt klart en forward som Zlatan om de ska kunna vinna något kommande säsong. Nu har de väl bara Gilardino och Inzaghi på anfallsidan och de två fungerar nog inte ihop eftersom de är för lika i spelstilen. Förlusten av Shevsjenko lär nog märkas i vilket fall.
Som jag ser det behövs inte Zlatan i Inter med tanke på att de har Adriano och i så fall skulle ha mer nytta av en renodlad striker som Luca Toni. Med andra ord: Zlatan till Milan!
Citera
2006-08-03, 21:26
Medlem
Här står det lite om Ibra, som kan vara på väg till Milan.

http://expressen.se/index.jsp?a=647766
Citera
2006-08-04, 11:45
Medlem
Men skulle milan erstätta shev så vore väll trez ett bättre val, ser han mer som en striker och mindre som dribbler precis som shev.
Citera
2006-08-04, 13:11
Medlem
ambisckos avatar
Trezeguet är visserligen targetplayer men enligt min åsikt inte tillräckligt allround och teknisk för att maximalt komplettera Gilardino eller Inzaghi. Alla tre är ju enbart utpräglade målskyttar och inget annat. Trez kan gå till Inter istället där han kanske skulle behövas mer.
Citera
2006-08-05, 00:10
Medlem
Lastbils avatar
Zlatan strejkar

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,867072,00.html

Jahapp, Zlatan kör med samma taktik som i Ajax? Kan detta hjälpa honom bort från klubben tro? På vilken sätt kan han bestraffas för detta?

Citat:
Zlatan Ibrahimovic verkar göra allt för att få lämna Juventus.
När laget spelade träningsmatch mot Spezia dök svensken aldrig upp och kommer nu att straffas av Juventus.
– Han har svikit fansen, klubben och sina medspelare, säger klubbens ordförande Giovanni Cobolli Gigli.
Citera
2006-08-05, 00:14
Medlem
Morientess avatar
Juve kommer straffa honom genom att tvinga kvar han i klubben
Citera
2006-08-05, 00:18
Medlem
mrphonks avatar
Tycker det är jävligt fult gjort. Hade jag hållt på Juve så hade jag varit fly förbannad nu. Pengakåta jävla diva.
Citera
2006-08-05, 00:28
Medlem
Ingen av oss har ju egnetligen någon koll på riktigt vad som pågår bakom Juves dörrar men är fallet så att han bara helt sonika gav fan i att dyka upp till match (som det sägs) så är han ju totalt hjärndöd!

Men som Morientes sa så är ju helt klart det bästa straffet isådanafall att dom helt sonika vägra att sälja honom
Citera
2006-08-05, 00:30
Moderator
vfs avatar
Zlatan är en fitta, stå upp som en man.
Snacka om diva.......
Citera
2006-08-05, 00:36
Medlem
Shuyins avatar
Att bli tvingad kvar i en klubb är det nog ingen som vill, även om han har bra lön och blabla så är en missnöjd spelare en dålig spelare. Att han dock inte ställer upp i en match som han sägs vara aktuell för är dåligt gjort, men det innebär inte att klubben behandlar honom rätt heller.

En jobbig situation där Juventus borde sälja honom för att han är bara destruktiv för laget om man uppför såhär, och ju längre man väntar ju större är risken att man sitter där med en Zlatan som inte vill spela för Juventus samt en jättelön.

EDIT

Heter tråden "Jag hatar Zlatan" eller handlar den om hans situation med Juventus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in