2007-04-29, 23:52
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
...Men inte desto mindre... Vagabond... Det börjar dra ihop sig......
Ja jävlar. Vi hade visst nån deal...
Citera
2007-04-30, 14:12
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Stendött derby, fanns bara ett lag som ville vinna...

Och ändå skapade Lazio det mesta och det bästa. Det handlar om att spela efter en plan som man tror kan ge tre poäng, sen tycker inte jag det spelar någon roll om det innebär läckert duttande runt straffområdet eller lågt försvar och kontringar. Bl a Mutarelli, Jimenez och Ledesma hade chanser där iaf någon borde resulterat medan Roma bara hade Taddeis nick på sina egna bollar. Nu är man ju 'färgad' men jag tyckte Lazio kontrollerade matchen rätt hyffsat utifrån resurserna. Men som du säger, överlag en intetsägande och tråkig match.

Nästa helg har ljusblått Livorno hemma medan Palermo och Fiorentina har Roma respektive Milan. CL-platsen säkrad nästa helg...?!
Citera
2007-04-30, 18:56
Medlem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/it/1/1d/Totti.jpg

Någon som vet vart man kan få tag i en sån scarf?
Citera
2007-04-30, 22:14
Medlem
zachs avatar
Ja visst är det surt vagabonden... Ser du är gangare. Intet ont om råttor men det ger mig ännu en, hmm, anfallsvinkel...

Madchild, inte fan ger vårt duttande många poäng om det inte kombineras med mål men oftast är vårt spel tack och lov även lönsamt och inte bara ögongodis. Tyvärr, mot er framförallt, så har vi inte lyckats med ett skit. Perrotta osynlig igen, han är ofta det då vi inte lyckas. Som Lyon hemma och äckel-united borta. Underskattad spelare, som tydligen Rossi ansåg för vikigt för att släppa fri.
CL? Klart redan skulle jag tippa på. Era konkurrenter måste ju ta in 6 alt 8 poäng, och de möter ju bara lag i extremt poängbehov. Tragiskt men sant. Om du mot förmodan undrar så hade jag inte mått dåligt om Palermo tagit er plats...

Conz, ska du köpa Romaprodukter så är det bara att åka ner till Rom. Eller masa dig in på romastore.it. Finns även på engelska vilket kanske förenklar det hela.
Citera
2007-04-30, 23:44
Medlem
Dessvärre inte Roma jag är ute efter utan jag tycker det ser ut att vara en bra utformad halsduk, inte bara snygg utan den är inte otymplig att träna i. Men ska kolla om jag hittar något.

Verkar som butiken ligger nere tyvärr....
Citera
2007-04-30, 23:51
Medlem
zachs avatar
Sorry, ska vara asromastore.it, inget annat.
Citera
2007-05-01, 01:49
Medlem
Citat:
Sorry, ska vara asromastore.it, inget annat.
Tackar.
Citera
2007-05-02, 14:36
Medlem
Relays avatar
Det finns ingen klubb i Italien jag ogillar mer än Juventus kände bara för att skriva av mig detta. J
Citera
2007-05-02, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det finns ingen klubb i Italien jag ogillar mer än Juventus kände bara för att skriva av mig detta. J

Jaha? Du kanske skulle ta och utveckla?
Citera
2007-05-02, 14:40
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Jaha? Du kanske skulle ta och utveckla?
På vilket sätt vill du jag ska utveckla detta?
Kan nämna att dom liksom andra Italienska klubbar kom för lindrigt undan i skandalen som orsakade deras nedflyttning. Det är bara fuleklubbar som Juventus som kan få straffen på minuspoäng lindrade.
Citera
2007-05-02, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
På vilket sätt vill du jag ska utveckla detta?

Det måste ju finnas en anledning till att du ogillar Juventus?
Citera
2007-05-02, 15:04
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Det måste ju finnas en anledning till att du ogillar Juventus?
Så det räcker inte som anledning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in