2007-05-11, 17:32
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Med Inters fina vi-vann-ligan-med-28-poäng-mer-än-Milan-så-vi-är-bättre-logik så skulle Inter förlorat mot Man U med ca 13-1

Så Milan är bättre än Inter, trots att Inter har tagit X antal poäng mer än Milan?
Citera
2007-05-11, 19:44
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Ner på jorden igen, va. Roma gjorde en riktigt bra match mot ett för dagen slött och omotiverat Inter, all cred till Roma! Men har du redan glömt slakten på Old Trafford?

Ner på jorden? För att INTE Inter är så pass bra du och alla andra vill ha det till eller för att vi INTE våldtog er fullständigt? Sluta grina, spring och köp en napp för fan.
Citera
2007-05-11, 22:05
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Det var ju mot United. Varför vill Du inte prata Inter-Roma? Beror möjligtvis på din avatar. Roma vann ju nämligen mot Inter med 3-1 i senaste ligamötet lagen emellan.

Om nu Roma fortfarande är så usla på grund av en enda match i Champions League så betyder väl ändå det att Inter är bra mycket sämre?
Inter är bättre än Roma, det har dom bevisat genom att vinna ligan redan innan den är slut.
För att Roma vinner mot Inter så är dom bättre?
Jag trodde det var viktigare att vinna ligan istället för en match mot ett topplag.?
Citera
2007-05-11, 22:06
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Ner på jorden? För att INTE Inter är så pass bra du och alla andra vill ha det till eller för att vi INTE våldtog er fullständigt? Sluta grina, spring och köp en napp för fan.
Det behöver vi inte, vi har en guldmedalj som vi kan suga på istället....
Citera
2007-05-12, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Inter är bättre än Roma, det har dom bevisat genom att vinna ligan redan innan den är slut.
För att Roma vinner mot Inter så är dom bättre?
Jag trodde det var viktigare att vinna ligan istället för en match mot ett topplag.?
Ja, ligan är viktigare som helhet än enstaka matcher. Varför hänger Du upp dig på en match mot United då? Gick ju inte så bra för Inter i Champions League för den delen heller, åkte ju ut i åttondelsfinalen. Roma har gjort en mycket bra säsong i år och har under den senaste tiden varit mer formstarka än vad Inter är. Det förklarar varför Inter inte kan slå dem nu annars är det klart att Inter är värda ligaguldet.
Citera
2007-05-12, 03:19
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Ja, ligan är viktigare som helhet än enstaka matcher. Varför hänger Du upp dig på en match mot United då? Gick ju inte så bra för Inter i Champions League för den delen heller, åkte ju ut i åttondelsfinalen. Roma har gjort en mycket bra säsong i år och har under den senaste tiden varit mer formstarka än vad Inter är. Det förklarar varför Inter inte kan slå dem nu annars är det klart att Inter är värda ligaguldet.
Har jag skrivit nåt om matchen mot Man U ?
Jag har inte tagit upp den nån gång, sen är det väl klart att alla lag kan åka på en tråkig smäll ibland.
Det jag svara på var att Inter är bättre än Roma denna säsongen inget annat.
Citera
2007-05-12, 12:43
Medlem
Citat:
Har jag skrivit nåt om matchen mot Man U ?
Jag har inte tagit upp den nån gång, sen är det väl klart att alla lag kan åka på en tråkig smäll ibland.
Det jag svara på var att Inter är bättre än Roma denna säsongen inget annat.
Okej, blandade ihop dig med den andre Inter-vurmaren för du besvarade zachs inlägg. Sorry m8.
Citera
2007-05-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Så Milan är bättre än Inter, trots att Inter har tagit X antal poäng mer än Milan?

Milan är absolut bättre.

Och att påstå att Inter skulle vunnit med 20 poäng mer än Milan om det skulle varit en "riktig" säsong är Omoraliskt
Citera
2007-05-12, 14:52
Medlem
zachs avatar
Citat:
Det behöver vi inte, vi har en guldmedalj som vi kan suga på istället....

Du väljer att bara beröra valda delar av mitt inlägg... Ungefär som din Interbroder, som väljer att inte säga nåt alls.

Tycker verkligen inte illa om Inter egentligen (även om vissa spelare är värd avsky) men vissa supportrar får mig ändå att glädjas över att Juve är tillbaka och Milan nästa år kommer starta på 0. För då lär vi se att enda gångerna Inter kan vinna är om någon annan upptäcks myglande...
Citera
2007-05-12, 18:49
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Milan är absolut bättre.

Hur kommer du fram till det? Inter vann båda mötena mot Milan och har även tagit fler poäng än Milan.
Citera
2007-05-12, 19:45
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Du väljer att bara beröra valda delar av mitt inlägg... Ungefär som din Interbroder, som väljer att inte säga nåt alls.

Tycker verkligen inte illa om Inter egentligen (även om vissa spelare är värd avsky) men vissa supportrar får mig ändå att glädjas över att Juve är tillbaka och Milan nästa år kommer starta på 0. För då lär vi se att enda gångerna Inter kan vinna är om någon annan upptäcks myglande...
För Juventus kommer ju säkert att ha att göra med toppstriden nästa år.?nej!
Vad vill du att jag ska svar på förresten?
Citera
2007-05-12, 19:53
Bannlyst
Citat:
För Juventus kommer ju säkert att ha att göra med toppstriden nästa år.?nej!

Nej? Juventus kommer utan tvekan ligga topp fem när kommande säsong är färdigspelad. En miljard ska investeras i nya spelare. Lägg därtill att Trezeguet kan komma att säljas iom hans utgående kontrakt. 200 millar?

Juventus kommer rusta i sommar och stå sig oerhört bra säsongen 2007/08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in