2011-02-26, 00:04
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losgard
Hade jag orkat läsa genom 73 sidor varav 70 är slask så hade jag gjort det...

Tycker dock att både rubriken och första inlägget plus, de 3-4 andra säger det mesta.
Citera
2011-03-02, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CiaoArN
Det gick alldeles utmärkt tack! Bilder kommer så fort jag fått tummen ur ändan!

Såg idag en liten kille med mörkt hår och stora mörka ögonbryn bli fotad ståndes brevid kanonen utanför FortV.., gött att veta hur du ser ut..
Citera
2011-03-04, 00:08
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julsmurfen
Såg idag en liten kille med mörkt hår och stora mörka ögonbryn bli fotad ståndes brevid kanonen utanför FortV.., gött att veta hur du ser ut..

Hmm... FortV inne på FömedC misstänker jag...

Du kan ju höra med vakten om när jag var inne där sist.(Vilket som för övrigt var i Måndags kl 16:00 ca.) Har varken ringt eller hört av mig till FortV på över 2-3 månader.

Du missade dock en detalj, har krulligt brunt hår.

Annars så var det ju kul att du såg, Zlatan? Kille med "Brunt hår och stora mörka ögonbryn"... Eller var det killen från Kungspizzeria som var och lämna pizza i vakten? Hmm... Spekulationer...
Citera
2011-03-04, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CiaoArN
Hmm... FortV inne på FömedC misstänker jag...

Du kan ju höra med vakten om när jag var inne där sist.(Vilket som för övrigt var i Måndags kl 16:00 ca.) Har varken ringt eller hört av mig till FortV på över 2-3 månader.

Du missade dock en detalj, har krulligt brunt hår.

Annars så var det ju kul att du såg, Zlatan? Kille med "Brunt hår och stora mörka ögonbryn"... Eller var det killen från Kungspizzeria som var och lämna pizza i vakten? Hmm... Spekulationer...

Haha, asgarv...

Men vem är Zlatan? Bor han i Bergsjön?

Hoppas kortet blev bra..

<åtgärd>SÄKSAM härmed informerad</åtgärd>
.
Citera
2011-03-04, 19:29
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julsmurfen
Haha, asgarv...

Men vem är Zlatan? Bor han i Bergsjön?

Hoppas kortet blev bra..

<åtgärd>SÄKSAM härmed informerad</åtgärd>
.

Verkar som du är en av dem mest allmänbildade människorna...
Kort? Känner inte till något kort utanför FortV på mig.
Är du Värnpliktig? Antar att jag sett dig om du brukar hålla till inne på FömedC. Brukar sitta någonstans där man ser alla som passerar...

Åter till topic!

Någon som varit på besök det senaste? Antar att man inte ser något speciellt roligt, som tidigare?
Citera
2011-03-28, 20:13
Medlem
avans avatar
Här kommer lite nya bilder inifrån svalan! Det är en kompis som fotat, så jag själv har inte brutit mot något fotoförbud om något sådant föreligger...

Bilderna är rätt så intetsägande, men man får ändå se lite utav hur det såg ut därinne..
Berget är ju nu rätt så utrensat och alla ingångar utom en är plomberad.

Gångarna går låååångt in i berget, och från där han var så kunde man förut ta sig till resten av berget men det är nu även plomberingar inne i berget. Den porten som ännu inte är plomberad kommer med stor sannolikhet inte bli det, då det installeras ny ventilation och saker som behöver vara lättåtkomligt.

Förövrigt var det enligt honom en rätt häftig känsla man fick därinne, det var bastanta rejäla grejer till dörrar och gångjärn och som sagt gångarna därinne är riktigt långa, anläggningen är ju inte direkt liten!

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d90cd0e4d208_svalan.rar

Enligt en källa så skall det även finnas en anläggning någonstans i delsjö-området, 4 våningar i ett berg nånstans där... Någon som vet nåt om den?
Citera
2011-03-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Här kommer lite nya bilder inifrån svalan! Det är en kompis som fotat, så jag själv har inte brutit mot något fotoförbud om något sådant föreligger...

Bilderna är rätt så intetsägande, men man får ändå se lite utav hur det såg ut därinne..
Berget är ju nu rätt så utrensat och alla ingångar utom en är plomberad.

Gångarna går låååångt in i berget, och från där han var så kunde man förut ta sig till resten av berget men det är nu även plomberingar inne i berget. Den porten som ännu inte är plomberad kommer med stor sannolikhet inte bli det, då det installeras ny ventilation och saker som behöver vara lättåtkomligt.

Förövrigt var det enligt honom en rätt häftig känsla man fick därinne, det var bastanta rejäla grejer till dörrar och gångjärn och som sagt gångarna därinne är riktigt långa, anläggningen är ju inte direkt liten!

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d90cd0e4d208_svalan.rar

Enligt en källa så skall det även finnas en anläggning någonstans i delsjö-området, 4 våningar i ett berg nånstans där... Någon som vet nåt om den?

Tack för bilderna! Efterlängtade från min sida, även om man inte fick se så jättemycket

När är bilderna tagna? Antar att datumet i filnamnet inte är korrekt..
Senast redigerad av Urbanizor 2011-03-28 kl. 20:59.
Citera
2011-03-28, 21:11
Medlem
avans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanizor
Tack för bilderna! Efterlängtade från min sida, även om man inte fick se så jättemycket

När är bilderna tagna? Antar att datumet i filnamnet inte är korrekt..

Tagna ganska nyligen tyckte jag att han sa
Citera
2011-03-28, 23:45
Medlem
Ja säksam, vakna nu!

btw, vem fan e säksam?
Citera
2011-03-28, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losgard
Ja säksam, vakna nu!

btw, vem fan e säksam?

"Säkerhets- och samverkanssektioner. Sektionernas uppgift är bland annat att regionalt samordna den militära säkerhetstjänsten samt samverka med regionala myndigheter. Sektionerna leds från Försvarsmaktens Högkvarter i Stockholm, men finns lokaliserade på fyra orter i Sverige, bla Göteborg."

Förövrigt ser jag inga problem med bilderna eftersom anläggningen inte längre är SO?
Citera
2011-03-29, 00:04
Medlem
Ofan, vet enligt källa att det finns en videofilm filmad av någon personal med sin mobil innifrån berget ungefär där som bilderna är tagna, varför nämna det ens när ingen är sugen på den eftersom det är hemligt och alla bryr sig om lagar till punkt och prickar. Korkat av mig.
Citera
2011-03-29, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanizor
Förövrigt ser jag inga problem med bilderna eftersom anläggningen inte längre är SO?

Eller så kanske man skrev på en sekretessförbindelse som sa att man inte fick sprida information om anläggningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in