2023-02-26, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Någon gång var de ju oskulder. Och därefter har de bara en enda partner: sin äkta make.

Ja men inte när de ligger med sina män dumskalle, tänk lite någon gång.
Citera
2023-02-26, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ja men inte när de ligger med sina män dumskalle, tänk lite någon gång.

Säg det till de män som vill ha oskulder.
Att deras oskulder slutar vara oskulder när dessa män ligger med sina oskulds-fruar.

För det var dessa män jag syftade på. Som vill ha oskulder till fruar. De verkar inte fatta att så fort e själva stoppat in dolmen i sin fruas vagina så är hon inte oskuld längre.
Citera
2023-02-26, 14:26
Medlem
Citat:
Säg det till de män som vill ha oskulder.
Att deras oskulder slutar vara oskulder när dessa män ligger med sina oskulds-fruar.

För det var dessa män jag syftade på. Som vill ha oskulder till fruar. De verkar inte fatta att så fort e själva stoppat in dolmen i sin fruas vagina så är hon inte oskuld längre.

Jag säger det till dig eftersom det var du som skrev detta idiotiska.
Du är säkert lika usel också på att tolka in vad andra vill.
Citera
2023-02-26, 15:07
Medlem
Citat:
Jag säger det till dig eftersom det var du som skrev detta idiotiska.
Du är säkert lika usel också på att tolka in vad andra vill.

Kolla du på relationsforumsdelen.
Där finns det en och annan man som skriver att de vill att deras fru ska vara oskuld, men givetvis ligga med dem.
Citera
2023-02-26, 15:09
Medlem
Citat:
Kolla du på relationsforumsdelen.
Där finns det en och annan man som skriver att de vill att deras fru ska vara oskuld, men givetvis ligga med dem.

Det innebär inte det du tolkade in.
Det är inget konstigt med att vilja att ens fru inte har knullat någon annan.
Det betyder inte att som du tro att hon är oskuld när hon har knullat.
Citera
2023-02-26, 15:11
Medlem
Citat:
Det innebär inte det du tolkade in.
Det är inget konstigt med att vilja att ens fru inte har knullat någon annan.
Det betyder inte att som du tro att hon är oskuld när hon har knullat.

Som sagt: läs på relationsforumdelen. Dessa män verkar inte fatta att deras fruar inte längre är oskulder när de legat med sina fruar.
Citera
2023-02-26, 15:12
Medlem
Citat:
Som sagt: läs på relationsforumdelen. Dessa män verkar inte fatta att deras fruar inte längre är oskulder när de legat med sina fruar.

Du klarar inte av att tolka det andra skriver, du är helt värdelös på det.
Citera
2023-02-26, 15:14
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Varför undrar du? Du har en fru (påstår du), har du tänkt försvara henne? Du kastar henne till Ivan och Pavel mot löftet att de skonar dig kanske.

Vad jag förstår av dina inlägg är du betydligt mer förtjust i Ryssland än den fria världen och den hand som föder dig. Så du lät väl inte vara intresserad av att försvara varken kvinnor, barn eller män. Snarare tvärtom.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-02-26 kl. 15:22.
Citera
2023-02-26, 15:16
Medlem
Citat:
Du klarar inte av att tolka det andra skriver, du är helt värdelös på det.

Nu skriver du om dig själv igen.
Adjö.
Citera
2023-02-26, 15:17
Medlem
Citat:
Nu skriver du om dig själv igen.
Adjö.

Nej jag skriver om dig.
Du kan säkert inte visa en enda som tror att tjejen är oskuld efter att hon har knullat, det är bara en halmgubbe från dig som vanligt.
Citera
2023-02-26, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Varför undrar du? Du har en fru (påstår du), har du tänkt försvara henne? Du kastar henne till Ivan och Pavel mot löftet att de skonar dig kanske.

Vad jag förstår av dina inlägg är du betydligt mer förtjust i Ryssland än den fria världen och den hand som föder dig. Så du lät väl inte vara intresserad av att försvara varken kvinnor, barn eller män. Snarare tvärtom.

Din jävla simpleton. Det enda du har är kasta ryss epitet?

..ni svenska kärringar alltså. Backstabbing, falskanmälningar och glåpord. Det är hela er arsenal.

Sopor.
Citera
2023-02-26, 16:22
Medlem
Jag ser fram emot att svenska kvinnliga feminister och liberaler går med i Hemvärnet. De kan bli en spjutspets mot ryska hot och avskräcka Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in