Citat:
Ursprungligen postat av
expat2021
Jag bygger min åsikt om dig genom och du käftar emot hela tiden, allt annat än behaglig så du är skräp.
Ingen man vill ha dig.
Jag är debattör på ett debattforum. I debatter brukar man säga sin mening och "käfta emot" om man har en annan åsikt. Du verkar lite korkad, rent ut sagt, om du tror att man i sitt
privata liv går runt och "debatterar hela tiden", bara för att man är debattör på ett debattforum.

Jag brukar ses som vänlig, empatisk och nyfiken privat. Sällan jag hamnar i debatter privat. Väldigt sällan.
Som sagt: är jag man, så är jag en "simp" som kan säga min åsikt när så behövs. Är jag kvinna, så är jag en behaglig kvinna som gör
allt för de mina (mina barn och mina barns medförälder), men som också kan säga min mening om så behövs. Och så är nog de flesta på detta forum. Här är vi alla för att debattera. IRL är vi på andra sätt. Men så långt verkar du inte kunna tänka.
Jag skiter blankt i ifall "ingen man vill ha mig". Den enda jag skulle kunna tänka mig är mitt ex/medförälder till mina barn. Huruvida denna person är man eller kvinna, förtäljer jag inte.