2009-02-18, 16:42
Medlem
fatta hur bonnigt jävla inavlat kukaktigt patetiskt det här är? "Gerrard är mer man än vad Ronaldo någonsin kommer bli." Jaha, spela roll? Vi lever på 2000-talet. Vad är det för jävla argumenterande?

Tur att alla är så macho här på flashback iaf.
Senast redigerad av riquelme 2009-02-18 kl. 16:44.
Citera
2009-02-18, 17:00
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Vadå? Tycker ni det är konstigt att bögRonaldo har spottat på någon? Det är på det sättet klena kärringar utan muskler handlar. Vidrigt gjort, men vad ska man förvänta sig av en faggot som tillhör klubben med mest medgångssupportrar?
Inte nog med att du drar in sexuella läggningar, du tar också upp att han inte har några muskler. Lägg därtill ett påhopp på supportrarna till den klubb han spelar i och ett påstående du har noll belägg för.
Ska man tolka det som brist på argument som faktiskt har med fotboll att göra? Eller är det lingonvecka?

Citat:
Innan jag får massa kommentarer från folk som aldrig varit på en match måste jag säga; Gå på en match, sen kan vi diskutera.
Härligt att skydda sig bakom att de som inte sett en livematch får kommentera. Och det har med saken att göra hurdå?
Men sure, shoot, lets argue. Kom men något konkret istället för att slentrian-skriva i vrede så kan vi kanske åstadkomma något vettigt.
Citera
2009-02-18, 17:05
Medlem
DonMiguels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Gerrard är mer man än vad Ronaldo någonsin kommer bli.
Lite "min pappa är starkare än din"-vibbar på den komentaren. Den egentliga frågan är vem som bryr sig.
Citera
2009-02-18, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonMiguel
Lite "min pappa är starkare än din"-vibbar på den komentaren. Den egentliga frågan är vem som bryr sig.
Du måste ju bry dig lite, som tog dig tiden att bemöta det.
Citera
2009-02-18, 17:08
Moderator
vfs avatar
Då skruvar vi upp nivån ett snäpp/Mod
Citera
2009-02-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
fatta hur bonnigt jävla inavlat kukaktigt patetiskt det här är? "Gerrard är mer man än vad Ronaldo någonsin kommer bli." Jaha, spela roll? Vi lever på 2000-talet. Vad är det för jävla argumenterande?

Tur att alla är så macho här på flashback iaf.

Du har rätt, det lät töntigt.
Citera
2009-02-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Du måste ju bry dig lite, som tog dig tiden att bemöta det.

Ja, han tycker väl inte såna där fiaskoinlägg hör hemma i det här forumet.
Citera
2009-02-19, 16:00
Bannlyst
Citat:
Vadå? Tycker ni det är konstigt att bögRonaldo har spottat på någon? Det är på det sättet klena kärringar utan muskler handlar. Vidrigt gjort, men vad ska man förvänta sig av en faggot som tillhör klubben med mest medgångssupportrar? Innan jag får massa kommentarer från folk som aldrig varit på en match måste jag säga; Gå på en match, sen kan vi diskutera.

Ja hade du sett matchen så hade du kanske fått med dig att han INTE spottade på Savage så jag vet inte om du ska prata andras kunskaper. Det faktum att du tror att United har mycket medgångssupportrar säger väl tillräckligt om dina kunskaper. "Gå på en match", snackar vi United match eller fotbolls match?
Citera
2009-02-19, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Gerrard är mer man än vad Ronaldo någonsin kommer bli.

Jo för visst är det manligt att misshandla folk när man är ett gäng på 5 pers. Absolut! Stevie the divers filmingar uppmärksammas inte på samma sätt som Ronaldos eftersom han är engelsk. Och det är ju ingen nyhet att engelska domare favoriserar engelska spelare i ligan överdrivet mycket, framför allt the diver och John Terry.

Ronaldo filmade mycket i 18/19-års åldern. Nu är det helt annorlunda och att han (liksom 99% av världens fotbollsspelare) "hjälper till" i vissa situationer är något helt annat. Är man den spelare som tas hårdast i hela världen och har 2 motspelare i kalsongerna i 90 minuter varje match så är det inte konstigt att alla gånger han får frispark så ska han inte ha det.
Skillnaden med Gerrard är att han filmade skadligt mycket i ung ålder (inget konstigt iof) men att han fortfarande slänger sig som om han vägde 50 gram och är lika dålig på att filma som han alltid varit är bara för roligt
Citera
2009-02-19, 16:08
Medlem
Vad är det som gör att all typ av Ronaldofientlighet bygger på hans personlighet? Problemet blir att ingen till slut tar den seriösa och väsentliga fotbollskritiken mot Ronaldo som spelare på allvar. Tråkigt, riktigt tråkigt.
Citera
2009-02-19, 20:55
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiistian
Jo för visst är det manligt att misshandla folk när man är ett gäng på 5 pers. Absolut! Stevie the divers filmingar uppmärksammas inte på samma sätt som Ronaldos eftersom han är engelsk. Och det är ju ingen nyhet att engelska domare favoriserar engelska spelare i ligan överdrivet mycket, framför allt the diver och John Terry.

Ronaldo filmade mycket i 18/19-års åldern. Nu är det helt annorlunda och att han (liksom 99% av världens fotbollsspelare) "hjälper till" i vissa situationer är något helt annat. Är man den spelare som tas hårdast i hela världen och har 2 motspelare i kalsongerna i 90 minuter varje match så är det inte konstigt att alla gånger han får frispark så ska han inte ha det.
Skillnaden med Gerrard är att han filmade skadligt mycket i ung ålder (inget konstigt iof) men att han fortfarande slänger sig som om han vägde 50 gram och är lika dålig på att filma som han alltid varit är bara för roligt

Ärligt talat vad fan äter ni? Ni förökar er varje dag. Ronaldo på avataren ja jag trodde jag hade sett allt. Inte direkt världens mest sympatiska spelare.
De senaste två månaderna måste det ha tillkommit 10 nya aktiva mer eller mindre fanatiska Manutd supportrar.
Citera
2009-02-19, 20:58
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriiistian
Nu är det helt annorlunda...
Nej, det kan jag inte påstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto