2009-03-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Precis som folk alltid flyttar fokus från Gerrard/Fabregas eller vem som helst som diskuteras.

Du är nästintill besatt av att skylla ifrån och jämföra med någon annan. Kom med något vettigt någon gång istället.
Citera
2009-03-29, 20:53
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Någonstans i mitten? Skämt åsido, på samma nivå som Torres antar jag, långt sämre än Messi i alla fall.

Men då kan du väl hålla med om att han är överskattad? Han nämns ju som världens bäste varenda gång inför och under matcher med Portugal eller Man Utd
Citera
2009-03-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Men då kan du väl hålla med om att han är överskattad? Han nämns ju som världens bäste varenda gång inför och under matcher med Portugal eller Man Utd

Kanske har att göra med vem som fick "Ballon D'or"? Eller du menar att Italien inte kan tituleras världsmästare?
Citera
2009-03-29, 21:00
Medlem
Citat:
Kanske har att göra med vem som fick "Ballon D'or"? Eller du menar att Italien inte kan tituleras världsmästare?
så du menar att du kallade Kaka "världens bästa" i november strax innan Ronaldo fick priset? Jerajt.
Citera
2009-03-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
så du menar att du kallade Kaka "världens bästa" i november strax innan Ronaldo fick priset? Jerajt.

Nu var det inte jag som kallade någon för något, kallade Kaka för Kaka och Ronaldo för Ronaldo. Det är väl snarast journalister/kommentatorer som tenderar att använda utmärkelser osv i allt för stor grad?
Citera
2009-03-29, 21:48
Medlem
Citat:
Nu var det inte jag som kallade någon för något, kallade Kaka för Kaka och Ronaldo för Ronaldo. Det är väl snarast journalister/kommentatorer som tenderar att använda utmärkelser osv i allt för stor grad?

Kan du inte svara på ovanstående fråga bara?
Citera
2009-03-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Kan du inte svara på ovanstående fråga bara?

Vilket vad precis vad jag gjorde? Kaka kallades Kaka, Ronaldo för Ronaldo, Zidane för Zidane och Gerrard för Gerrard. Något mer du vill veta?
Citera
2009-03-29, 22:09
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Något mer du vill veta?
Förra säsongen var Ronaldo bäst i världen var någonstans skulle du ungefär placera honom nu? Top 3, 5, 10? Platsar han ens på top 20?

Var rankar du honom i United, säg inför nästa säsong? Hur många och vilka spelare är viktigare att behålla? Jag vet att Rooney inte lär lämna men strunt i sannolikheten. Vilka är viktigare (om någon) att behålla?

edit: Varför skriver jag topp på engelska och inte svenska...
Citera
2009-03-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Förra säsongen var Ronaldo bäst i världen var någonstans skulle du ungefär placera honom nu? Top 3, 5, 10? Platsar han ens på top 20?

Var rankar du honom i United, säg inför nästa säsong? Hur många och vilka spelare är viktigare att behålla? Jag vet att Rooney inte lär lämna men strunt i sannolikheten. Vilka är viktigare (om någon) att behålla?

edit: Varför skriver jag topp på engelska och inte svenska...

Hmm, har inte så stor koll på spanska/italienska ligan som jag skulle vilja, men definitivt topp20.

Var han rankas i United, svårt att säga med tanke på uttalanden, skador osv osv. Han verkar dock vara på gång ändå, men det är som sagt var svårt att säga.

Viktiga att behålla, Rio/Vidic och Evans, tillsammans med Evra och en nyttig högerback. Mittfältet lär vara intakt, Scholes/Giggs lär inte gå någonstans, Carrick tar förhoppningsvis ett par steg till i utvecklingen och petar någon av konkurrenterna i landslaget (Gerrard/Lampard). Hargreaves tillbaka efter knäskadan, ser gärna honom som höger och Ronaldo som vänster, och på topp Rooney/Berbatov om den senare börjar prestera som man förväntar sig. Får skylla ett något osammanhängande inlägg på kort om tid.
Citera
2009-03-29, 23:03
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Får skylla ett något osammanhängande inlägg på kort om tid.
Svårt att säga var han rankas i United? Så du har ingen åsikt i den frågan? Klart den kan vara svårt men kanske ett försök ändå.

Osammanhängande är en sak, totalt missa frågan en annan. Frågade inte efter trolig startelva eller spelare som inte lämnar. Jag sa att du skulle strunta i logiken (i att spelare lämnar). Är det svårt se det så så kan jag omformulera men ändå ha samma innebörd. Var god rangordna så gott du kan vilka spelare i United som det är viktigast att de inte blir skadade så att de missar hela nästa säsong.
Citera
2009-03-30, 01:37
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Svårt att säga var han rankas i United? Så du har ingen åsikt i den frågan? Klart den kan vara svårt men kanske ett försök ändå.

Osammanhängande är en sak, totalt missa frågan en annan. Frågade inte efter trolig startelva eller spelare som inte lämnar. Jag sa att du skulle strunta i logiken (i att spelare lämnar). Är det svårt se det så så kan jag omformulera men ändå ha samma innebörd. Var god rangordna så gott du kan vilka spelare i United som det är viktigast att de inte blir skadade så att de missar hela nästa säsong.

Haha skönt skrivet, skrattade på riktigt.

Btw så är Ronaldo en bra spelare men är en jävla fjant.
Citera
2009-03-30, 09:09
Medlem
Citat:

Gör väl ett försök till då, att undvika skador på backlinjen torde väl vara det viktigaste, Vidic/Ferdinand främst men även ytterbackar, där har man ju haft fyra skadade högerbackar ett tag under säsongen.

Sen kommer nog faktiskt innermittfältare som Carrick/Scholes för att sedan Ronaldo/Rooney vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in