Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Förra säsongen var Ronaldo bäst i världen var någonstans skulle du ungefär placera honom nu? Top 3, 5, 10? Platsar han ens på top 20?
Var rankar du honom i United, säg inför nästa säsong? Hur många och vilka spelare är viktigare att behålla? Jag vet att Rooney inte lär lämna men strunt i sannolikheten. Vilka är viktigare (om någon) att behålla?
edit: Varför skriver jag topp på engelska och inte svenska...

Hmm, har inte så stor koll på spanska/italienska ligan som jag skulle vilja, men definitivt topp20.
Var han rankas i United, svårt att säga med tanke på uttalanden, skador osv osv. Han verkar dock vara på gång ändå, men det är som sagt var svårt att säga.
Viktiga att behålla, Rio/Vidic och Evans, tillsammans med Evra och en nyttig högerback. Mittfältet lär vara intakt, Scholes/Giggs lär inte gå någonstans, Carrick tar förhoppningsvis ett par steg till i utvecklingen och petar någon av konkurrenterna i landslaget (Gerrard/Lampard). Hargreaves tillbaka efter knäskadan, ser gärna honom som höger och Ronaldo som vänster, och på topp Rooney/Berbatov om den senare börjar prestera som man förväntar sig. Får skylla ett något osammanhängande inlägg på kort om tid.