2009-02-17, 17:21
Medlem
Centrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Spottloskan Ronaldo påstås ha riktat mot Robbie Savage, herregud... det är ju verkligen ett bevis på att tidningar verkligen kan blossa upp vad fan som helst!

Ronaldo ligger på marken, Robbie Savage kommer fram och tar honom på axeln för att kolla så att allting är okej med honom när han ska resa sig upp... Ronaldo som har lite hett temperament spottar på gräsmattan samtidigt som han reser sig upp lite halvförbannad och ignorerar Savage.

Alltså, ja.. herregud säger jag bara.

Aftonblaskan journalistik suger,, De gör allt för att få unika besökare på sin webbportal för att sedan kunna sälja reklamplats på portalen till högrepriser. Alltså skriver de en mass ickenyheter om saker som är ganska själklara. I detta fallet är det ju helt klart att loskan är ämnad åt marken. Men AB tar ju genast upp det som om loskan var ämnad åt motspeleren.

Åtgärd bojkotta aftonblaskan tills innehållsnivån höjs i tidningen.
Citera
2009-02-17, 17:23
Medlem
Savage dementerade också spottloskan. Ronaldo må vara en klen kärring men spotta tror jag inte han skulle göra.
Citera
2009-02-17, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Savage dementerade också spottloskan. Ronaldo må vara en klen kärring men spotta tror jag inte han skulle göra.

Oj vad tydligt det är när en person är avundsjuk på någon...

Nej det är klart att det inte var en spottloska. Ronaldo spottade ut vatten som han hade i munnen och Savage råkade vara framför honom. Tydligt på bilder att "loskan" inte var riktad mot Savage.
Sen stod det ju om det här på fotbollskanalen, och där stämmer sällan något.
Citera
2009-02-18, 00:38
Medlem
antonftws avatar
Ser man på videon tycker jag personligen att det är mil ifrån Savage överhuvudtaget, så egentligen förstår jag inte diskussionen.
Citera
2009-02-18, 15:20
Medlem
Pumpkings avatar
Jag har inte sett den tidigare, vet inte om den finns längre bak i tråden, här kommer... *trummvirvel*;

☻ Cristiano Ronaldo school of Dives ☻
http://www.youtube.com/watch?v=ZXUYS5NOxX8

Och sen när ni ändå pratar om CRs spotta/inte spotta.. Så måste jag ju bara posta hans hair lotion-film igen!
http://www.youtube.com/watch?v=TWGOgyUpR9I
Citera
2009-02-18, 15:23
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis

Haha kommer ju rätt från en jävla gooner. Jesus fucking christ avundsjukan vet inga gränser.
Citera
2009-02-18, 15:30
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Haha kommer ju rätt från en jävla gooner. Jesus fucking christ avundsjukan vet inga gränser.

Du ska nog inte förvänta dig massor av svar då de flesta ser dig som ett troll utan någon kunskap överhuvudtaget.
Bara så du vet.
Citera
2009-02-18, 15:33
Bannlyst
Vadå? Tycker ni det är konstigt att bögRonaldo har spottat på någon? Det är på det sättet klena kärringar utan muskler handlar. Vidrigt gjort, men vad ska man förvänta sig av en faggot som tillhör klubben med mest medgångssupportrar? Innan jag får massa kommentarer från folk som aldrig varit på en match måste jag säga; Gå på en match, sen kan vi diskutera.
Citera
2009-02-18, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Vadå? Tycker ni det är konstigt att bögRonaldo har spottat på någon? Det är på det sättet klena kärringar utan muskler handlar. Vidrigt gjort, men vad ska man förvänta sig av en faggot som tillhör klubben med mest medgångssupportrar? Innan jag får massa kommentarer från folk som aldrig varit på en match måste jag säga; Gå på en match, sen kan vi diskutera.

Spotti var väl först, sen har väl inte Ronaldo spottat på någon? Medgångssupportrar, det kommer upp varje gång det talas United. Skulle vara intressant om du visade på något lag som har fler supportrar.

Sättet som klena kärringar utan muskler agerar, tips se Gerrard mot Chelsea...
Citera
2009-02-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Spotti var väl först, sen har väl inte Ronaldo spottat på någon? Medgångssupportrar, det kommer upp varje gång det talas United. Skulle vara intressant om du visade på något lag som har fler supportrar.

se pumpkings länkar högre upp om du undrar hur Ronaldo beter sig. Kleta in sin egen snorloska i håret på folk. Fräscht.
Citera
2009-02-18, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid

Tyvärr för din del så spottade inte Ronaldo mot Savage som tidningarna skriver. Tycker det konstiga är att media ska göra en hel jävla hönsfarm av en fjäder som vanligt, men det är ju knappast något ovanligt. Du kanske ska kolla på bilderna och se vad som egentligen hände och inte bara tro på tidningsrubrikerna?

Varför måste man ha sett en match för att kommentera dyngan du skriver?
Men visst, jag har sett ett par matcher. Har du?
Citera
2009-02-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21

Gerrard är mer man än vad Ronaldo någonsin kommer bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in