Flashback bygger pepparkakshus!
2006-07-06, 11:12
Medlem
Jag fattar inte varför alla hatar honom så mycket. Visst att han kanske filmar ibland, och kanske faller lite lätt, men inte mer än andra. I matchen mot Frankrike var han en av de bästa spelarna på planen, och ändå blir han utbuad av alla! Det är faktiskt inte rättvist!!
Citera
2006-07-06, 11:16
Medlem
Väldigt enkelt, han är en av dem som filmar mest och tydligast. Igår föll han så fort han kom in i straffområdet.

Synd, underbar spelare i övrigt.
Citera
2006-07-06, 11:18
Medlem
ischs avatar
Killen saknar hjärta. Jag är glad för det han har gjort för United med i mina ögon kommer han aldrig bli en ledgend eftersom han saknar det som spelare som Keane, Scholes och Smith har i överflöd.
Citera
2006-07-06, 11:28
Medlem
Jaha!

Då var det dags att återvända till vardagen för den begåvade men ack så osportsliga Cristiano.
Han såg redan ut igår att längta efter att komma tillbaka till 9-5-jobbet för ett skönt och obesvärat umgänge med kompisarna....
Buropen igår var säkert en engångs företeelse, spel i Premier League längtar säkert unge C. Ronaldo efter...

Som sagt, hade domarna följt reglerna och varit konsekventa och varnat för filmning hade fanskapet inte fått spela andra halvlek i någon match.
Citera
2006-07-06, 11:28
Medlem
För han är ett av dem största asen i modern fotboll.

En gnällig barnunge som så fort han blir nuddad så störtar han ner i gräset och klagar som fan.

Nä ut med honom från fotbollen. Vilken förebild han är...eller INTE
Citera
2006-07-06, 11:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcelona
Jag fattar inte varför alla hatar honom så mycket. Visst att han kanske filmar ibland, och kanske faller lite lätt, men inte mer än andra. I matchen mot Frankrike var han en av de bästa spelarna på planen, och ändå blir han utbuad av alla! Det är faktiskt inte rättvist!!

"men inte mer än andra".Nu får du släppa sargen o komma in i matchen!!!!
Citera
2006-07-06, 11:43
Medlem
Blackbeards avatar
den ENDA anledningen att jag skulle vilja ha kvar äcklet i PL är den mumsiga tortyren som väntar honom över hela england... då kommer förmodligen jag bli en lipig barnunge.. tårar av glädje häng honom!
Citera
2006-07-06, 11:44
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Killen saknar hjärta. Jag är glad för det han har gjort för United med i mina ögon kommer han aldrig bli en ledgend eftersom han saknar det som spelare som Keane, Scholes och Smith har i överflöd.
Glöm inte Cantona fast han inte är från dom brittiska öarna.

C.Ronaldo kommer åka på en rejäl körare den här säsongen och efter det kommer han inte bli densamme.
Citera
2006-07-06, 12:06
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe

C.Ronaldo kommer åka på en rejäl körare den här säsongen och efter det kommer han inte bli densamme.

ja vi får hoppas united inte säljer utan utvecklar han.Så vi i framtiden slipper detta osprtsliga uppträdande.Detta gäller för övrigt alla spelare och inte bara Ronaldo.Alla som filmar ska bli hunted av fansen.Dom förtjänar inget annat...
Citera
2006-07-06, 12:08
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
ja vi får hoppas united inte säljer utan utvecklar han.Så vi i framtiden slipper detta osprtsliga uppträdande.Detta gäller för övrigt alla spelare och inte bara Ronaldo.Alla som filmar ska bli hunted av fansen.Dom förtjänar inget annat...

Jag kommer ihåg hans första säsong, då föll han väldigt mycket men han märkte att det inte fungerade. Så jag tycker ändå att utvecklingen för honom går åt rätt håll, fast det är klart när man ligger under i en så viktig match så kanske man gör vad man kan för att kvittera..
Citera
2006-07-06, 12:16
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe

Självklart glömmer jag inte bort Cantona. Även om jag enbart nämnde brittiska spelare så är det inte enbart britter som ha hjärta. Kolla på på våran älskade Heinze eller varför inte Vidic. Stam var stenhård men hade inte United i hjärtat vilket indirekt gjorde så han fick respass.
Citera
2006-07-06, 12:43
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag kommer ihåg hans första säsong, då föll han väldigt mycket men han märkte att det inte fungerade. Så jag tycker ändå att utvecklingen för honom går åt rätt håll, fast det är klart när man ligger under i en så viktig match så kanske man gör vad man kan för att kvittera..
"Fast det är klart när man ligger under i en så viktig match så kanske man gör vad man kan för att kvittera"

Vad menar du egentligen med denna mening?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in