2006-07-06, 11:12
Medlem
Jag fattar inte varfr alla hatar honom s mycket. Visst att han kanske filmar ibland, och kanske faller lite ltt, men inte mer n andra. I matchen mot Frankrike var han en av de bsta spelarna p planen, och nd blir han utbuad av alla! Det r faktiskt inte rttvist!!
Citera
2006-07-06, 11:16
Medlem
Vldigt enkelt, han r en av dem som filmar mest och tydligast. Igr fll han s fort han kom in i straffomrdet.

Synd, underbar spelare i vrigt.
Citera
2006-07-06, 11:18
Medlem
ischs avatar
Killen saknar hjrta. Jag r glad fr det han har gjort fr United med i mina gon kommer han aldrig bli en ledgend eftersom han saknar det som spelare som Keane, Scholes och Smith har i verfld.
Citera
2006-07-06, 11:28
Medlem
Jaha!

D var det dags att tervnda till vardagen fr den begvade men ack s osportsliga Cristiano.
Han sg redan ut igr att lngta efter att komma tillbaka till 9-5-jobbet fr ett sknt och obesvrat umgnge med kompisarna....
Buropen igr var skert en engngs freteelse, spel i Premier League lngtar skert unge C. Ronaldo efter...

Som sagt, hade domarna fljt reglerna och varit konsekventa och varnat fr filmning hade fanskapet inte ftt spela andra halvlek i ngon match.
Citera
2006-07-06, 11:28
Medlem
Fr han r ett av dem strsta asen i modern fotboll.

En gnllig barnunge som s fort han blir nuddad s strtar han ner i grset och klagar som fan.

N ut med honom frn fotbollen. Vilken frebild han r...eller INTE
Citera
2006-07-06, 11:33
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcelona
Jag fattar inte varfr alla hatar honom s mycket. Visst att han kanske filmar ibland, och kanske faller lite ltt, men inte mer n andra. I matchen mot Frankrike var han en av de bsta spelarna p planen, och nd blir han utbuad av alla! Det r faktiskt inte rttvist!!

"men inte mer n andra".Nu fr du slppa sargen o komma in i matchen!!!!
Citera
2006-07-06, 11:43
Medlem
Blackbeards avatar
den ENDA anledningen att jag skulle vilja ha kvar cklet i PL r den mumsiga tortyren som vntar honom ver hela england... d kommer frmodligen jag bli en lipig barnunge.. trar av gldje hng honom!
Citera
2006-07-06, 11:44
Medlem
Ybbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Killen saknar hjrta. Jag r glad fr det han har gjort fr United med i mina gon kommer han aldrig bli en ledgend eftersom han saknar det som spelare som Keane, Scholes och Smith har i verfld.
Glm inte Cantona fast han inte r frn dom brittiska arna.

C.Ronaldo kommer ka p en rejl krare den hr ssongen och efter det kommer han inte bli densamme.
Citera
2006-07-06, 12:06
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe

C.Ronaldo kommer ka p en rejl krare den hr ssongen och efter det kommer han inte bli densamme.

ja vi fr hoppas united inte sljer utan utvecklar han.S vi i framtiden slipper detta osprtsliga upptrdande.Detta gller fr vrigt alla spelare och inte bara Ronaldo.Alla som filmar ska bli hunted av fansen.Dom frtjnar inget annat...
Citera
2006-07-06, 12:08
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
ja vi fr hoppas united inte sljer utan utvecklar han.S vi i framtiden slipper detta osprtsliga upptrdande.Detta gller fr vrigt alla spelare och inte bara Ronaldo.Alla som filmar ska bli hunted av fansen.Dom frtjnar inget annat...

Jag kommer ihg hans frsta ssong, d fll han vldigt mycket men han mrkte att det inte fungerade. S jag tycker nd att utvecklingen fr honom gr t rtt hll, fast det r klart nr man ligger under i en s viktig match s kanske man gr vad man kan fr att kvittera..
Citera
2006-07-06, 12:16
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ybbe

Sjlvklart glmmer jag inte bort Cantona. ven om jag enbart nmnde brittiska spelare s r det inte enbart britter som ha hjrta. Kolla p p vran lskade Heinze eller varfr inte Vidic. Stam var stenhrd men hade inte United i hjrtat vilket indirekt gjorde s han fick respass.
Citera
2006-07-06, 12:43
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag kommer ihg hans frsta ssong, d fll han vldigt mycket men han mrkte att det inte fungerade. S jag tycker nd att utvecklingen fr honom gr t rtt hll, fast det r klart nr man ligger under i en s viktig match s kanske man gr vad man kan fr att kvittera..
"Fast det r klart nr man ligger under i en s viktig match s kanske man gr vad man kan fr att kvittera"

Vad menar du egentligen med denna mening?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in