2011-11-03, 14:17
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barcelona_83
Det jag menade med klippet var att cristiano ena dagen framstår som exemplareleven medan i den andra dagen så kommer han med dessa grodor. Att jag la upp just det klippet är för att den är så ny, det skedde i lördags. Hade lika gärna kunnat komma med det klassiska "jag är bäst, vackrast och rikast" uttalandet från cristiano för några veckor sedan..

Sen spelar det ingen roll för mig att han lirar i real, har tyckt illa om honom enda sedan manchester tiderna. Du kan tycka vad du vill, jag anser inte han har mognat som person, som spelare ja men inte som person.
tycker fortfarande det är ett onödigt inlägg. hur mycket skit ska en spelare få ta? det är ju sant det han säger att han är bäst etc, det är bara att acceptera det. de höll med på fotbollskanalen europa också. vissa spelare hanterar skit bättre än andra spelare. vad va det ens han sa i videon?? jag tycker att han har mognat mycket.

Kan också lägga till att jag hatade ronaldo i man u, men har börjat gilla honom i real. Han är dock inte en av mina favorit spelare.
Senast redigerad av I.Am.Legend 2011-11-03 kl. 14:20.
Citera
2011-12-28, 23:34
Medlem
ZlatanManias avatar
C.Ronaldo är en väldigt bra spelare men det känns som att han tror att han är bättre än vad han är! Han är verkligen inte bättre än tex Messi! Sedan så har han ju en personlighet som man stör sig på..Kollar sig i spegeln flera timmar om dagen att han bryr sig så mycket mer om sitt utseende än om fotboll är bara FEL för en kille på hans nivå..

Självklart så skulle jag vilja ha han till mitt älskade AIK så jag ogillar inte honom som fotbollsspelare.. Men som person!
Citera
2011-12-29, 08:47
Medlem
Cambijaos avatar
Hoppas Portugal får igång sitt jävla försvar i sommar, då kan Portugal bli något att räkna med. Där Ronaldo och Nani förmodligen kommer spela en otrolig avgörande roll.
Citera
2011-12-29, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
C.Ronaldo är en väldigt bra spelare men det känns som att han tror att han är bättre än vad han är! Han är verkligen inte bättre än tex Messi! Sedan så har han ju en personlighet som man stör sig på..Kollar sig i spegeln flera timmar om dagen att han bryr sig så mycket mer om sitt utseende än om fotboll är bara FEL för en kille på hans nivå..

Självklart så skulle jag vilja ha han till mitt älskade AIK så jag ogillar inte honom som fotbollsspelare.. Men som person!
Han skulle alltså bli en bättre spelare om han var ful?
Citera
2011-12-29, 14:16
Medlem
ischs avatar
Citat:

Tanke på den träningsmängd som han lägger ner (utöver den vanliga träningen med laget) så skulle jag nog vilja säga att han bryr sig mer om fotboll än något annat.

Sen är det lite konstigt att säga att han tror han är bättre än vad han är när vi ändå snackar om en spelare som är topp ~3 i världen, blivit utsedd till världens bästa spelare, slagit en massvis med rekord etc. Inte direkt så vi snackar om Bentner här.
Citera
2011-12-29, 14:28
Medlem
CR är nog en av de som har bäst fysik av alla. Han är ruskigt stark och explosiv i sitt spel, och hans målsinne är i det närmaste felfritt, han är alltid farlig, var han än får bollen. Han kan dra in en frispark från 30 m och han kan leka in straffar, och han har bra tillslag med båda fötterna. Han är en helt komplett striker som alltid levererar. Jag har för mig att jag läst nånstans att han alltid gjort lite styrkeövningar innan han lägger sig. Sånt ger resultat i längden.
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-29 kl. 14:31.
Citera
2011-12-29, 14:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
Han skulle alltså bli en bättre spelare om han var ful?
Nej.. Som sagt så stör jag mig inte på honom som fotbollsspelare men som person.
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tanke på den träningsmängd som han lägger ner (utöver den vanliga träningen med laget) så skulle jag nog vilja säga att han bryr sig mer om fotboll än något annat.

Sen är det lite konstigt att säga att han tror han är bättre än vad han är när vi ändå snackar om en spelare som är topp ~3 i världen, blivit utsedd till världens bästa spelare, slagit en massvis med rekord etc. Inte direkt så vi snackar om Bentner här.
Är ganska säker på att han bryr sig mer om sitt utseende än om fotboll. Men han har en sån stil att han är bäst i världen. Vilket han inte är!
Citera
2011-12-29, 15:26
Medlem
Citat:
Är ganska säker på att han bryr sig mer om sitt utseende än om fotboll. Men han har en sån stil att han är bäst i världen. Vilket han inte är!
Varför tror du att han bryr sig mer än dig bara för att han ser mycket bättre ut? Det är ju tvärtom, han behöver inte bry sig om utseendet för han har kroppen och han har looken. Alla andra verkar bry sig mycket mer om hans yttre än han själv.
Citera
2011-12-29, 15:31
Medlem
ZlatanManias avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article14046107.ab

Bland annat.
Citera
2011-12-29, 15:59
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/spanien/article14046107.ab

Bland annat.
Oj, han är jävligt klädmedveten?

Han är rik som ett troll och har förmodligen hur mycket snygga kläder som helst, inte speciellt konstigt då om han vill se proper ut. Beckham var också den typen, han hade aldrig kalsonger i 2 dagar, utan att hade ett nytt par varje dag. De blir nog så när de är megastjärnor. Orka bry sig.

Klaga på hans beteende skulle du kunna göra om det påverkade hans spel, men killen gör så mycket mål att ingen kan opponera sig. Han är målkung, kung på brudar, tro fan att han vill klä sig snyggt.

Du hade nog också funderat lite extra på vad du skulle ta på dig om varenda jävla brud glodde på dig.
Senast redigerad av xtroverto 2011-12-29 kl. 16:02.
Citera
2011-12-29, 18:40
Bannlyst
Ronaldo må se jävligt bra ut och gör alla tonårstjejers trosor våta, men Messi är bättre. Och då tränar väl Ronaldo mycket mer än leo?

Jag misstänker att alla muskler Ronaldo lagt på sig efter 08 har gjort honom sämre. Helvete vad bra han var 07-08 när United vann CL.
Citera
2011-12-29, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Ronaldo må se jävligt bra ut och gör alla tonårstjejers trosor våta, men Messi är bättre. Och då tränar väl Ronaldo mycket mer än leo?

Jag misstänker att alla muskler Ronaldo lagt på sig efter 08 har gjort honom sämre. Helvete vad bra han var 07-08 när United vann CL
.

Vad snackar du om 112 mål på 109 officiella matcher i Real. Om Real vinner cl/laliga då kommer han bli röstad till världens bästa utan titlarna i barca hade dvärgen aldrig i livet vunnit priset. just nu är det 55%-45% till messi favör då de vann ligan och cl men ändå tycker att jag Cr var bättre förra året då han slog 40års gammalt rekord genom 40 mål i ligan och Messi kommer aldrig ens i närheten av rekordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in