2012-06-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Kan dom visst.

Tjeckien-Portugal
Tyskland-Grekland

det är kvartsfinalerna hittills.
Jaha? Men de kommer fortfarande inte mötas i semin

Alltid underbart när folk verkar vara så otroligt säkra på sin sak
Citera
2012-06-17, 23:00
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jaha? Men de kommer fortfarande inte mötas i semin

Alltid underbart när folk verkar vara så otroligt säkra på sin sak

Portugal vinner sin match.
Tyskland vinenr sin match.

Alltså Portugal - Tyskland i semi nr 1.
Citera
2012-06-17, 23:01
Medlem
Citat:
Portugal vinner sin match.
Tyskland vinenr sin match.

Alltså Portugal - Tyskland i semi nr 1.
För helvete. De är inte på samma halva. Hur trög får man bli?
Citera
2012-06-17, 23:04
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:

Enligt TV4 är dem det.
Men förlåt så mycket, hoppas jag inte förstörde din kväll.
Citera
2012-06-17, 23:07
Medlem
Citat:

Det var TV4 som visade att det var så, hade också för mig att det var annorlunda.

Enligt Wikipedia så har du rätt hur mycket man nu ska gå efter Wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Euro_2012_knockout_stage
Citera
2012-06-17, 23:08
Medlem
Citat:
Enligt TV4 är dem det.
Men förlåt så mycket, hoppas jag inte förstörde din kväll.
Blir bara så trött på att folk uttalar sig otroligt självsäkert fast de inte har någon koll. Väldigt vanligt på fb, i synnerhet under detta EM. Är man intresserad av fotboll borde man ha koll på allt sånt här för väldigt länge sedan.
Citera
2012-06-17, 23:09
Medlem
MrsMagoos avatar
Se där ja, då har den portugisiske guden visat vad han kan även i sitt landslag.
Så jävla nära att göra hattrick. Fy fan så grymt bra han är.
Portugal har imponerat och har ett bra försvar.
Citera
2012-06-17, 23:20
Medlem
ToniQ92s avatar
Dem gillar antagligen inte hans personlighet, vissa anser honom ha ett egoistiskt spelsätt.
Citera
2012-06-18, 01:12
Bannlyst
Kungligt av Cristiano Ronaldo att ta Portugal vidare från dödens grupp till kvartsfinal
Det här måste svida rejält för idioterna som kritiserade sönder honom efter 2 de första matcherna.Zog,riquelme och Barcelona-83 måste ha ha gråtit sig till sömn och kan inte förstå att CR just tagit de vidare från den svåraste gruppen i EM.
Citera
2012-06-18, 01:18
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Kungligt av Cristiano Ronaldo att ta Portugal vidare från dödens grupp till kvartsfinal
Det här måste svida rejält för idioterna som kritiserade sönder honom efter 2 de första matcherna.Zog,riquelme och Barcelona-83 måste ha ha gråtit sig till sömn och kan inte förstå att CR just tagit de vidare från den svåraste gruppen i EM.

Riktigt kungligt.

Vore kul om Dennise Utic som härjar överallt på sportbladet började härja här inne, så man kunde få snacka lite med han. Mer snurrig kille har jag nog aldrig sett, för dum för att vara ett troll.

Nog om årets OT, tror Ronaldo är igång på riktigt nu, vore komiskt om han vann skytteligan. Tror dock Gomez kniper förstaplatsen där eftersom Tyskland är troliga vinnare.
Citera
2012-06-18, 01:19
Medlem
VonArsles avatar
Varför är benzema aldrig i boxen? är det inte där han hör hemma?
Citera
2012-06-18, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Din lilla fitta. Var kritiserade jag sönder Ronaldo efter de två första matcherna? Du ljuger som vanligt, ditt äckel. Jag kollade igen mina inlägg i denna tråden samt i Portugal-Danmark-tråden och inte ett enda var särskilt kritiskt mot Ronaldo. Tvärtom skrev jag till och med att jag höll på Portugal och önskade att Ronaldo skulle göra några mål. När Portugal avgjorde på slutet kom jag med ett väldigt givande men ack så talande inlägg i "jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"-form. Det enda jag skrev var "Ronaldo lär inte sova gott i natt om det här står sig" när Bentner kvitterade direkt efter att Ronaldo bränt sitt andra friläge. Oj, vad hemskt. Men jag är ytterst glad idag då jag hellre såg Portugal gå vidare istället för Danmark. Tjeckien-Danmark i en kvart känns lite B...

Du är så jävla smutsig och hatad av alla på forumet. Det vet du va?
Senast redigerad av riquelme 2012-06-18 kl. 01:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in