Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
på 103 matcher för real madrid så har du lyckats komma med 23 sekunder med något negativt han gör. grattis du förtjänar applåder....bara för att du är barca supporter behöver du inte göra det så tydligt. jag varken hejar på real och har inte ronaldo som min favorit spelare, men som den andra killen sa. Han har mognat i real.
Asså seriöst. Jag vet inte ens om jag ska skratta eller gråta åt ditt inlägg. Jag antar att du är född 83 och då borde du fan ha hjärna att fatta att om han säger ett fult ord till nån supporter på 103 matcher så gör det inte honom omogen. kan du inte vara snäll o bara ta bort ditt inlägg?
Det jag menade med klippet var att cristiano ena dagen framstår som exemplareleven medan i den andra dagen så kommer han med dessa grodor. Att jag la upp just det klippet är för att den är så ny, det skedde i lördags. Hade lika gärna kunnat komma med det klassiska "jag är bäst, vackrast och rikast" uttalandet från cristiano för några veckor sedan..
Sen spelar det ingen roll för mig att han lirar i real, har tyckt illa om honom enda sedan manchester tiderna. Du kan tycka vad du vill, jag anser inte han har mognat som person, som spelare ja men inte som person.