2012-09-04, 18:30
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Enligt Mendes kan skälet till 27-åringens missnöje istället grunda sig i att portugisen inte känner att han har klubbens hjälp i jakten på det personliga målet att vinna Guldbollen, priset som världens bäste spelare.
– Han vann inte Guldbollen förra året och kanske känner han inte klubbens fulla stöd.

Hahaha, om det nu verkligen är sant att han bölade för att han inte känner att han har tillräckligt med stöd i ballon d'or-jakten så är det ju bara sjukt.

Eller så kanske CR7 himself har börjat inse att Messi är överlägsen #1 Han lyckas tom bättre på frisparkar

Hoppas vi får veta vad hans problem är.
Citera
2012-09-04, 21:36
Medlem
Vore kul om Chrille byter klubb. Real/La liga är inget lag jag bryr mig om, så jag ser hellre att han spelar nånstans där jag är intresserad av att följa honom. Premier League, PSG eller Superettan.
Citera
2012-09-04, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superlalahej
Vore kul om Chrille byter klubb. Real/La liga är inget lag jag bryr mig om, så jag ser hellre att han spelar nånstans där jag är intresserad av att följa honom. Premier League, PSG eller Superettan.

Hoppas att Chrille kommer spela för Manchester United igen.
Citera
2012-09-04, 21:58
Medlem
freudianslips avatar
Tyckte jag hörde rykten om att Ronaldo var missnöjd i Real flera dagar innan hans utspel i media. Kommer inte ihåg vart men tror knappast allt detta handlar om hans farsa iaf..
Citera
2012-09-04, 22:17
Medlem
R4hu7s avatar
Många som tror att han är så pengakåt
Säger som Björn Ranelid: herrrrrrrrrrrrrregud

Detta säger han:

That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas.

Låt han vara och njut av hans spel på plan istället!
Citera
2012-09-04, 22:27
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Så man får aldrig vara ledsen om man är rik och spelar i Real Madrid? Ni är helt dumma i huvudet, vi är alla människor.

Exakt, vissa verkade ha rubbade tankegångar i denna tråd just nu.

Sedan var han missnöjd på ledning för att han inte fick vara ledig på 7-årsdagen av sin faders död.

Alltså både privat och om jobbet.

Sedan också överdrivet att börja snacka om klubbyte, man kan vara missnöjd utan att det ska gå så långt som att man ska börja prata om andra klubbar.
Citera
2012-09-04, 22:37
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superlalahej

Älskar att du nämner Superettan!

"Trelleborgs monsterbud: 680 000 kronor för Ronaldo"

Som jag skrev tidigare, det är inte omöjligt att han hamnar i United när hans kontrakt går ut.
Citera
2012-09-04, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Älskar att du nämner Superettan!

"Trelleborgs monsterbud: 680 000 kronor för Ronaldo"

Som jag skrev tidigare, det är inte omöjligt att han hamnar i United när hans kontrakt går ut.

''Trelleborg tar in riskkapital för att värva Ronaldo''

Tid kvar på kontraktet?
Citera
2012-09-04, 23:15
Bannlyst
Han är påväg till Tyskland.
Citera
2012-09-04, 23:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyttarVM1990
Han är påväg till Tyskland.

Vilket lag då?
Citera
2012-09-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Vilket lag då?

FC St. Pauli
Citera
2012-09-05, 02:23
Medlem
TKD_1337s avatar
Enligt Marca tjänar dessa mer än Ronaldo (i storleksordning): Eto'o, Zlatan, Rooney, Yaya Toure, Aguero, Drogba, Torres, Conca och Messi. Man borde också räkna in van Persie i och med hans övergång till Manchester United.

Citat:
After Eto'o comes Ibrahimovic. The money of the sheikh Nasser al-Khelaifi was the deciding factor in his incursion into French football with PSG. Zlatan is the centre of the galaxy, which Ancelotti's team of stars revolves around. He takes home wages of €14.5 million for each season that he plays on the banks of the River Seine.

The top 3 is completed by one of Cristiano's former colleagues, his former Manchester United teammate, Wayne Rooney. The bad boy of English football threw a tantrum at his club last season, reaching the point where he said that he wanted to leave. Three days later, he signed a new contract with the Red Devils for €13.8 million a year.

http://www.marca.com/2012/09/04/en/football/real_madrid/1346777676.html

Ronaldo har dementerat att det skulle handla om pengar.
Senast redigerad av TKD_1337 2012-09-05 kl. 02:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in