2023-01-25, 20:31
Medlem
Peripetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Javisst skriver hon för att få sympatier och är sannolikt livrädd av att omgivningen skall få reda på att hon knappt varit hemma på tre veckor, inte brytt sig om sina barn överhuvudtaget och att det kommer fram hur hon manipulerar omgivningen.
Det är omöjligt att inte få ont i magen när man läser förhör från barnen eller deras förhör i podden. INGET barn skall behöva vara oroad över hur de ska få mat eller uttrycka att deras mamma bryr sig inte om barnen

Exakt. Redan i orosanmälan från BB stod ju att I visserligen verkade mer känslomässigt engagerad än L, men att samtalen mest handlade om henne själv. Det är inte så mycket bättre...

Alla sms- och snapkonversationer genomsyras av en "tyck synd om mig"-mentalitet. Allt handlar om henne. Att hon pratade med ambulanskillen och sa "kul att se dig" mitt i allt, och att han dessutom fick påtala att hennes beteende var olämpligt, får ju en att vilja sjunka genom jorden av pinsamhet. Det verkar inte ens finnas någon medvetenhet från hennes håll om hur hon uppfattas av andra - och det kanske är tur, för om hon haft självinsikt hade hon varit en bättre (värre) manipulatör. Att hon lyckats manipulera L är inte jätteförvånande eftersom han utifrån FUP framstår som svagbegåvad.

Klädseln på dopet är ju ett mindre problem, men episk iallafall... Total smaklöshet och ovisshet om sociala koder.
Citera
2023-01-25, 20:37
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Sinnessjukt!!!!! Hon tänker ju först och främst på sigsjälv och har ingen tanke på hur olämpligt det är.

Hon vill ju inte förlora sin nya spermabank. R fick hon två barn med, hennes exman J kan inte få barn så hon bytte till L, där fick hon till det igen. Nu hade hon väl bestämt att det var dags för en ny. Det är väl när barnen inte älskar henne villkorslöst som hon vill skaffa nya barn.
Citera
2023-01-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
För att valpen i så fall skulle ha haft skador och det hade man sett vid obduktion.
Du kan inte ta en valp i skinnet och skaka ihjäl den utan att det blir underhudsskador.

Så du har läst obduktions protokollet ? Märkligt eftersom du inte ens vet när det hände och var.
Citera
2023-01-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardinkork
Nej det är i ambulansen hon säger till honom att han ska tänka på vad han säger!?
1/
Nej det är inte i ambulansen , hon uppger själv i Dialogförhör nr 4 , 12/9 2022 att det är på sjukhuset

Scannat från detta förhör :

Fhl Du skriver också till Lukas den 25:e "tänk för helvete på vad du säger". Vad handlar det
om?
I Det är att han sitter... när vi sitter där nere i liksom... och kommit in och allting så börjar
han...
Fhl På sjukhuset?
I Ja. Så börjar han bråka om Victor under allting och drar upp att "ja, men hade inte varit
för den där jävla Victor och Victor hit och Victor dit" och sen sitter han och förklarar
för läkarna hur mycket han behöver sprit och då kände jag...
Fhl Vem behöver sprit?
I Lukas. Och då känner jag att det här är jävligt... alltså knip igen bara. Tyst. Det är så...
såna saker som vi inte behöver just nu. Så ja...
Fhl Är det anledningen till att du skrev så här?
I Ja.
Fhl Mm.
I Det (ohörbart 01.03.30). Han är inte alltid den smidigaste.
Citera
Medlem
Citat:
För att valpen i så fall skulle ha haft skador och det hade man sett vid obduktion.
Du kan inte ta en valp i skinnet och skaka ihjäl den utan att det blir underhudsskador.

Så du har läst obduktions protokollet ? Märkligt eftersom du inte ens vet när det hände och var. DEn blev skakad d till döds.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripeti
Exakt. Redan i orosanmälan från BB stod ju att I visserligen verkade mer känslomässigt engagerad än L, men att samtalen mest handlade om henne själv. Det är inte så mycket bättre...

Alla sms- och snapkonversationer genomsyras av en "tyck synd om mig"-mentalitet. Allt handlar om henne. Att hon pratade med ambulanskillen och sa "kul att se dig" mitt i allt, och att han dessutom fick påtala att hennes beteende var olämpligt, får ju en att vilja sjunka genom jorden av pinsamhet. Det verkar inte ens finnas någon medvetenhet från hennes håll om hur hon uppfattas av andra - och det kanske är tur, för om hon haft självinsikt hade hon varit en bättre (värre) manipulatör. Att hon lyckats manipulera L är inte jätteförvånande eftersom han utifrån FUP framstår som svagbegåvad.

Klädseln på dopet är ju ett mindre problem, men episk iallafall... Total smaklöshet och ovisshet om sociala koder.

Att hon så bara skickade helt random till någon ”kul med barn med hjärtstopp” eller vadfan det var!?

Helt sjukt!

Det var aldrig något barn i fokus, utan endast sökande av medlidande och uppmärksamhet!
Citera
2023-01-25, 21:07
Medlem
Citat:
Sinnessjukt!!!!! Hon tänker ju först och främst på sigsjälv och har ingen tanke på hur olämpligt det är.

Ja hur kan man ens tänka på att få dit sin nya "kärlek" till hotellet, när ens barn är mer eller mindre döende eller kommer att få svåra hjärnskador för resten av livet .
Detta är ju inte något som har undgått henne i alla fall.
Citera
2023-01-25, 21:10
Medlem
Citat:

Wow, du verkar ha en rätt bra erfarenhet av hur skakavåld mot små små varelser fungerar, och allt detta bara genom att ha läst en enda fup, jag blir mer och mer imponerad av dig för varje dag.

Kramas?
Citera
2023-01-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
1/
Nej det är inte i ambulansen , hon uppger själv i Dialogförhör nr 4 , 12/9 2022 att det är på sjukhuset

Scannat från detta förhör :

Fhl Du skriver också till Lukas den 25:e "tänk för helvete på vad du säger". Vad handlar det
om?
I Det är att han sitter... när vi sitter där nere i liksom... och kommit in och allting så börjar
han...
Fhl På sjukhuset?
I Ja. Så börjar han bråka om Victor under allting och drar upp att "ja, men hade inte varit
för den där jävla Victor och Victor hit och Victor dit" och sen sitter han och förklarar
för läkarna hur mycket han behöver sprit och då kände jag...
Fhl Vem behöver sprit?
I Lukas. Och då känner jag att det här är jävligt... alltså knip igen bara. Tyst. Det är så...
såna saker som vi inte behöver just nu. Så ja...
Fhl Är det anledningen till att du skrev så här?
I Ja.
Fhl Mm.
I Det (ohörbart 01.03.30). Han är inte alltid den smidigaste.

Det var någon tidigare i tråden som konstaterade att detta var lögn. Enligt klocklagen hade den personen konstaterat att dom inte kommit in till sjukhuset när messet skickades.

Jag kan ju ha fel såklart med enligt den personen skedde det i ambulansen när smset skickades.
Citera
2023-01-25, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottello
Du har ingen kunskap om hundar märker jag.

Men ganksa mycket handgriplig kunskap om skakvåld på nåt typ "mystiskt" sätt.
Citera
2023-01-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampira
Hur vet du det?
Du vet ”pappa vet allt” syndromet ibland är det bara att inse att vissa är det dödfött att svara på, de tror de vet allt.
Det hen skriver visar ju att hen har samma tankesätt och mentala mognad som I och kommer alltid skriva vad i hens värd är det som har hänt.
Det hen tror är det sanna och vi andra som inte dömer innan rättegång har fel i allt det vi tror eller tycker om fallet.

Bättre att lägga energi där den hör hemma och låta psykfallen hålla ihop på sina håll.
Citera
2023-01-25, 21:28
Medlem
Alltså: det rödhåriga fettot har tränat på gym sammanlagt strax under fyra gånger i hela sitt liv, och när bäbben låg döende var det dags för gång nummer fyra?

Den bipolära horröven lyckades övertala en offentliganställd kommunalarbetare att bortse och kringgå offentlighetsprincipen med sina, som vanligt, bisarra fantasier?

Jag är typ lite avis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in