2023-01-25, 21:36
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vampira
Så du har läst obduktions protokollet ? Märkligt eftersom du inte ens vet när det hände och var.
Valpen hade uppenbarligen inget för då hade det noterats skador efter bettet.
När det gäller barnet så är det ingen som vet när och var exakt.
Det man vet är att det hänt någon gång under en period då Lukas hade barnet och troligen någonstans i eller i närheten av hemmet.
Citera
2023-01-25, 21:37
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhNoTheHumanity
Wow, du verkar ha en rätt bra erfarenhet av hur skakavåld mot små små varelser fungerar, och allt detta bara genom att ha läst en enda fup, jag blir mer och mer imponerad av dig för varje dag.

Kramas?
Fast det står faktiskt inte ett skit om den påstådda valpen i förundersökningen.
Citera
2023-01-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Det var någon tidigare i tråden som konstaterade att detta var lögn. Enligt klocklagen hade den personen konstaterat att dom inte kommit in till sjukhuset när messet skickades.

Jag kan ju ha fel såklart med enligt den personen skedde det i ambulansen när smset skickades.

Ja det finns ett inkommande från hennes telefon till L , där står just detta om "tänk för helvete på vad du säger " men det verkar ju också märkligt samtalet kommer in 04:50;54 den 25 juli, då kan de ju inte sitta i ambulansen !
Finns på sidan 229 i akt.bilaga 81 i stora FUP:en
Citera
2023-01-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Fast det står faktiskt inte ett skit om den påstådda valpen i förundersökningen.

Eeeh, det är inte valpen vi pratar om, horröv. Det fattar du ju att vi inte pratar om.
Citera
2023-01-25, 21:46
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Eeeh, det är inte valpen vi pratar om, horröv. Det fattar du ju att vi inte pratar om.
Jo vi som diskuterade gjorde faktiskt det.
Citera
2023-01-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Ja det finns ett inkommande från hennes telefon till L , där står just detta om "tänk för helvete på vad du säger " men det verkar ju också märkligt samtalet kommer in 04:50;54 den 25 juli, då kan de ju inte sitta i ambulansen !
Finns på sidan 229 i akt.bilaga 81 i stora FUP:en
Stod det inte nånstans att klockslagen får man plussa på två timmar för att få korrekt tid? Har för mig jag läste det i Fup:en.
Citera
2023-01-25, 22:00
Medlem
Citat:
'Måste bara säga att det är helt underbart att se silopsilpos härjningar. I ALLA andra "stora fall" finns det ALLTID en nära släkting eller mgm själv som härjar runt som rabiat och försöker med olika konspirationer, den ena blekare än den andra, att få mgm att framstå som guds bästa barn, och ALLA andra som nånsin läser tråden inser direkt att 1: mgm är toksyldig och 2 att det är personen själv eller typ farsan som sitter bakom skärmen.

Här? Här är det tvärtom, en person som inte ens är skyldig...eller ja, inte ens åtalad menar jag, som har nån fanboy(girl) som dag och natt försöker med roligare och roligare varianter att spela oskyldig, men det ända som händer är att alla normala människor inser hur genomkorkad och skyldig cepet är. Snyggt jobbat.

Jag är dessutom, av anledningar, road av hur trådattityden ändrades ett par timmar efter fup-släp, från att alla var övertygade om att pappan var skyldig till att inse att det kan ligga en eller annan hund begraven och går bananer på mamman, som då alltså INTE är åtalad (?).

Jag var lite sugen på att försöka göra en insats för att få kreti och pleti i tråden att inse vilken hemsk människa vi hade att göra med, men det blev en del instadumpar postade, en del folk som sen tidigare hade varit fascinerade av hennes vandel via olika bloggar och kastade lite ljus och så kom fuppen och alla läsa om vilken hemsk och vedervärdig person hon är.

Synd at micro är bannad, hon var på den gamla goda tiden, innan fuppen, horrövens största försvarare, jag var lite säker på att de var polare - av den enkla anledningen till att INGEN som vet nåt om kvinnan kan tro annat än att det är White Trashdrottningen av allt white trash. Meeeeen, jag bara måste dela med mig av vad människan tycker är lämplig klädsel på sin egen dotters dop.

https://imgur.com/a/zfDEKqh

Horröven lämnade heller inte sin dotter för första gången efter 2,5 månader efter födseln utan knodden var strax passerad två veckor innan hon egentligen skulle vara född när horröven dumpade av sin unge hos J's faster för att åka in till sthlm över natten och...ja, bete sig så tvivelaktigt som bara I kan

Edit: En av de roligaste personerna som jag dessutom har könt i nästan hela mitt liv kallar henne inte för horröven, utan det än mer elaka "Det rödhåriga fettot" men jag är för snäll både mot fetton och gingers för att kalla henne det

Jag trodde att hon var smal.
Citera
2023-01-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Jag trodde att hon var smal.

Men alltså det behöver du inte skämmas för, en del trodde (tror kanske tom???) att hon var oskyldig tills bara för ett litet tag sen.

Kram.
Citera
2023-01-25, 22:13
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
'Måste bara säga att det är helt underbart att se silopsilpos härjningar. I ALLA andra "stora fall" finns det ALLTID en nära släkting eller mgm själv som härjar runt som rabiat och försöker med olika konspirationer, den ena blekare än den andra, att få mgm att framstå som guds bästa barn, och ALLA andra som nånsin läser tråden inser direkt att 1: mgm är toksyldig och 2 att det är personen själv eller typ farsan som sitter bakom skärmen.

Här? Här är det tvärtom, en person som inte ens är skyldig...eller ja, inte ens åtalad menar jag, som har nån fanboy(girl) som dag och natt försöker med roligare och roligare varianter att spela oskyldig, men det ända som händer är att alla normala människor inser hur genomkorkad och skyldig cepet är. Snyggt jobbat.

Jag är dessutom, av anledningar, road av hur trådattityden ändrades ett par timmar efter fup-släp, från att alla var övertygade om att pappan var skyldig till att inse att det kan ligga en eller annan hund begraven och går bananer på mamman, som då alltså INTE är åtalad (?).

Jag var lite sugen på att försöka göra en insats för att få kreti och pleti i tråden att inse vilken hemsk människa vi hade att göra med, men det blev en del instadumpar postade, en del folk som sen tidigare hade varit fascinerade av hennes vandel via olika bloggar och kastade lite ljus och så kom fuppen och alla läsa om vilken hemsk och vedervärdig person hon är.

Synd at micro är bannad, hon var på den gamla goda tiden, innan fuppen, horrövens största försvarare, jag var lite säker på att de var polare - av den enkla anledningen till att INGEN som vet nåt om kvinnan kan tro annat än att det är White Trashdrottningen av allt white trash. Meeeeen, jag bara måste dela med mig av vad människan tycker är lämplig klädsel på sin egen dotters dop.

https://imgur.com/a/zfDEKqh

Horröven lämnade heller inte sin dotter för första gången efter 2,5 månader efter födseln utan knodden var strax passerad två veckor innan hon egentligen skulle vara född när horröven dumpade av sin unge hos J's faster för att åka in till sthlm över natten och...ja, bete sig så tvivelaktigt som bara I kan

Edit: En av de roligaste personerna som jag dessutom har könt i nästan hela mitt liv kallar henne inte för horröven, utan det än mer elaka "Det rödhåriga fettot" men jag är för snäll både mot fetton och gingers för att kalla henne det

Wow, passade klädsel på dop.
Längden på kjolen..
Citera
2023-01-25, 22:15
Medlem
Dags för 20 000 kronorsfrågan- vem är wt-fettot bredvid wt-fettot på bilden?

Utslagsfråga, genetik eller (o)uppfostran?
Citera
2023-01-25, 22:18
Medlem
Okej, ses om.sex månader folk, helt värt det.

Ps, o.t är det mkt straffbart att spotta på folk även om de är jätteäckliga?
Citera
2023-01-25, 22:49
Medlem
Citat:
Dags för 20 000 kronorsfrågan- vem är wt-fettot bredvid wt-fettot på bilden?

Utslagsfråga, genetik eller (o)uppfostran?
Är det hon eller hennes syster som håller Junie?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in