Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Nej det är hon inte
Hennes största problem är att hon är för snäll mot både Lukas och sina ex.
Enligt dig eller FUP?
Jag känner R men har inte umgåtts med honom på ett tag.
Känner han dessutom tillräckligt bra för att kunna dementera denna spekulation/påstående.
Han gör allt för sina barn och har alltid bitit sig i kinden och gjort allt för att barnen ska ha en fungerande och konfliktfri relation med sin mamman.
Detta är som sagt ingen spekulation.
Han har dock alltid pratat bra om I även om han tidigare berättat att det finns vissa upplevelser och beteenden som medför svårigheter.
Inför barnen har han alltid enbart pratat gott om I när jag varit med. Då jag och I haft gemensamma vänner så har jag ju dock på omvägar hört att I inte alltid pratar gott om R, varken till omgivning eller inför barnen. Det har mestadels vart direkta lögner för att svartmåla R.
När jag nu läser FUP och lägger ihop 1 med 1 så inser jag att han lär ha bitit sig en del i kinden.
I och med att jag säger att jag med säkerhet kan dementera din spekulation/påstående så kan jag då klargöra att jag även har bevittnat raka motsatsen till det du beskriver. Hur och vad jag bevittnat kan jag dock inte skriva utan att röja mig själv.