2023-01-11, 23:15
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du har uppenbarligen inte läst förundersökning nej
Så varför försöker du läxa upp mig som gjort det.
Du gillar inte I och har ju redan din uppfattning klar utan att ha läst.
Så varför blir du offended när jag räknar in dig bland resten av hororna som bara vill sänka I

WT-Bella har sänkt sig själv.
Citera
2023-01-11, 23:15
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
I har väl för fan sänkt sig själv i så fall?
Hon är ju för fan psykopat och är ju uppenbart farlig för sin omgivning. Hon är beräknande, manipulativ, kontrollerande, utnyttjar omgivningen att ta ansvar för saker hon borde ta ansvar för. Hon verkar även vara patalogisk lögnare som totalt saknar empati.
Nej det är hon inte
Hennes största problem är att hon är för snäll mot både Lukas och sina ex.
Citera
2023-01-11, 23:16
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
WT-Bella har sänkt sig själv.
Nej det har hon inte
Ni är ett gäng hatare som försöker sänka henne.
Varför är faktiskt obegripligt.
Hon har inte dödat barnet utan eran lilla gullunge Lukas har gjort det.
Citera
2023-01-11, 23:17
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Försök till någon slags tidslinje. Det finns många motstridiga uppgifter...

Barnet vaknar vid 04:

Barnet snubblar i trappan och väcker L och bebisen:

Mötet i köket:

L gör mat till bebisen:

Bebisen matas:

Samtal med barnet:

Samtalets längd:

Ljud från sovrummet:

Hundens placering:

Samtal till mamman 05:19:

Exmannens tankar kring hunden:

Expertutlåtande:

Hundar är dock jäkligt bra på att reagera på såväl bränder, som epilepsianfall, sjukdom osv, och gå ifrån sitt vanliga mönster, och larma och härja.
Bilden på sängen, ser ju faktiskt ut som om hunden vankat omkring där oroligt, snarare än konturerna från en bäbiskropp och en vuxenkropp. Det är ju troligt att hunden snappade upp Js ohälsa och hoppade upp i sängen, och cirkulerade rumt J. Speciellt om hunden är så människotillvänd som den verkar av mentalprovet. Jag tror hunden har varit i sängen. Men inte tillfogat j hjärnblödningen. Det kan vem som helst av de 4 människorna som varit i hemmet senaste dygnet ha gjort.
Senast redigerad av sandyhell 2023-01-11 kl. 23:25.
Citera
2023-01-11, 23:18
Medlem
WallabeJoys avatar
Ingen som vet hur hon lever idag? Bor hon kvar i huset? Är hon ihop med Viktor? Har hon barnen varannan vecka. Är hon ännu gift med Johan?
Citera
2023-01-11, 23:26
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Hundar är dock jäkligt bra på att reagera på såväl bränder, som epilepsianfall, sjukdom osv, och gå ifrån sitt vanliga mönster, och larma och härja.
Bilden på sängen, ser ju faktiskt ut som om hunden vankat omkring där oroligt, snarare än konturerna från en bäbiskropp och en vuxenkropp. Det är ju troligt att hunden snappade upp Js ohälsa och hoppade upp i sängen, och cirkulerade rumt J. Speciellt om hunden är så människotillvänd som den verkar av mentalprovet. Jag tror hunden har varit i sängen. Men inte tillfogat j hjärnblödningen. Det kan vem som helst av de 4 människorna som varit i hemmet senaste dygnet ha gjort.
Nej bilden på sängen ser INTE ut som om en hund busat runt där.

/hundförarn
Citera
2023-01-11, 23:31
Medlem
Citat:
Nej det har hon inte
Ni är ett gäng hatare som försöker sänka henne.
Varför är faktiskt obegripligt.
Hon har inte dödat barnet utan eran lilla gullunge Lukas har gjort det.

Nej så är det ju faktiskt inte hon gjorde det . Men psykopater hittar sina svaga offer som L en man som närmast verkar förståndshandikappad. Hon får tyst på ungen medans han är i badrummet o på natten kommer resultatet av spermahinkens skakande av det oskyldiga barnet.
Har du läst förundersökningen?
Du upprepar samma skit om o om igen men ingen ser på det som dig. Det betyder att du är en idiot som går nån slampas ärenden
Citera
2023-01-11, 23:35
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Nej bilden på sängen ser INTE ut som om en hund busat runt där.

/hundförarn
Inte busat, VANKAT, CIRKULERAT. Konturerna av en vuxen man är borta. Har inte du som silop varit på en brottsplats förut?
Senast redigerad av sandyhell 2023-01-11 kl. 23:39.
Citera
2023-01-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Det tror jag också.

Det kan inte vara borderline? Fast det går väl iofs inte att medicinerna mot, kom jag på nu...

Flera andra har nämnt bipolaritet så det stämmer antagligen men varför skulle just denna sjukdom maskas? Någon som vet?
Citera
2023-01-11, 23:39
Medlem
Citat:
Nej det är hon inte

Enligt dig eller FUP?

Jag känner R men har inte umgåtts med honom på ett tag.
Känner han dessutom tillräckligt bra för att kunna dementera denna spekulation/påstående.
Han gör allt för sina barn och har alltid bitit sig i kinden och gjort allt för att barnen ska ha en fungerande och konfliktfri relation med sin mamman.
Detta är som sagt ingen spekulation.

Han har dock alltid pratat bra om I även om han tidigare berättat att det finns vissa upplevelser och beteenden som medför svårigheter.
Inför barnen har han alltid enbart pratat gott om I när jag varit med. Då jag och I haft gemensamma vänner så har jag ju dock på omvägar hört att I inte alltid pratar gott om R, varken till omgivning eller inför barnen. Det har mestadels vart direkta lögner för att svartmåla R.
När jag nu läser FUP och lägger ihop 1 med 1 så inser jag att han lär ha bitit sig en del i kinden.

I och med att jag säger att jag med säkerhet kan dementera din spekulation/påstående så kan jag då klargöra att jag även har bevittnat raka motsatsen till det du beskriver. Hur och vad jag bevittnat kan jag dock inte skriva utan att röja mig själv.
Citera
2023-01-11, 23:45
Avslutad
Citat:
Nej det är hon inte

För snäll?

Knappast, ditt mongo.

Hon utnyttjar alla för att få ligga.
Hon skiter i sina ungar, skiter i sina ex, hon skiter I allt. Hon gör sig själv till ett ständigt offer - patetiskt!

Hon är definitivt delaktig i Junies död.

Tvi åt horan.
Citera
2023-01-11, 23:51
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Nej det är hon inte

Men snälla, sluta. Hennes egna barn menar ju på att hon är värdelös som mamma. Äldsta sonen har tom gett upp på henne, yngsta hoppas ännu. Enda gången hon gör något med barnen är för att kunna träffa sin nya kille. Tragiskt.
De är oroliga att de inte ska få mat om Lukas flyttar. Alla andra söker de trygghet hos förutom sin mamma. Säger väldigt mycket.

Om dottern inte dött utan pappan fixat att hålla ihop hade det formligen slutat med att han bott med sin mamma och fått ordning på sitt liv och dottern hade fått en bra uppväxt men förmodlingen haft en morsa som inte brydde sig det minsta.
Hur fan rent utsagt kan man bry sig så lite om sina egna barn.
Att man festar och träffar killar och ljuger.
De enda som är bryr sig är hennes ex som kommer vid minsta lilla.
Senast redigerad av WallabeJoy 2023-01-11 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in