2023-01-11, 22:45
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Jag tror antisocial personlighetsstörning vilket betyder ungefär psykopat Light, hon har inte skärpan nog att vara fullblods psykopat

Så du tror det står psykopat under de maskade orden? Man kan väl inte medicineras för det. Dock beskriver hon ju mani. När hon får frågor om det.
Citera
2023-01-11, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Försök till någon slags tidslinje. Det finns många motstridiga uppgifter...

Barnet vaknar vid 04:

Barnet snubblar i trappan och väcker L och bebisen:

Mötet i köket:

L gör mat till bebisen:

Bebisen matas:

Samtal med barnet:

Samtalets längd:

Ljud från sovrummet:

Hundens placering:

Samtal till mamman 05:19:

Exmannens tankar kring hunden:

Expertutlåtande:

Himla bra sammanfattat!
Citera
2023-01-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Ja hon har en diagnos.
Det framgår i förundersökningen flera gånger.
Så om du tror att du är Einstein för att ha räknat ut att hon reagerar utifrån sin diagnos så betyder det att du inte är någons Einstein.
Lukas har ingen diagnos men han påverkas inte alls av vad som händer.
Vänta det gör han ju
Han är känner i ambulansen att det är läge att be I vända sig till V när I är bekymrad av sjuka uttalanden som Lukas gör.
Han har ingen diagnos.
Hon har det.
Och Lukas använder förhören till att fantisera fritt kring det.

För det första. Varför är du otrevlig mot mig? Släpp attityden direkt. Vad tror du att du får ut av det?

För det andra. Jag har ett liv och till skillnad från I använder jag mig inte av manipulerade hemmaslavar som gör allt jobb hemma åt mig. Av den anledningen har jag inte kommit igenom hela FUPen än men tro mig, när de uppgifterna väl framkommer där så kommer jag inte missa det. Till skillnad från dig behövde jag inte läsa om den i en FUP utan upptäckte I:s störning ändå eftersom den är så uppenbar.

För det tredje satt I och ljög för sitt nya knull om var de var och vad som hänt när hon åkte i ambulansen. Utöver det satt hon och snappade med en massa människor, antagligen för att få uppmärksamhet. L verkar helt nedbruten, med mycket psykiskt dåligt mående. Till skillnad från honom var I nyknullad och utvilad efter en lång natts god sömn utan barn, kycklingar, kaniner och hundar. Du attackerar fel person i ditt inlägg, vilket alla normalbegåvade människor i den här tråden redan insett.
Citera
2023-01-11, 22:55
Medlem
leeloufiives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Så du tror det står psykopat under de maskade orden? Man kan väl inte medicineras för det. Dock beskriver hon ju mani. När hon får frågor om det.

BIPOLÄR
Citera
2023-01-11, 23:00
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Försök till någon slags tidslinje. Det finns många motstridiga uppgifter...

Barnet vaknar vid 04:

Barnet snubblar i trappan och väcker L och bebisen:

Mötet i köket:

L gör mat till bebisen:

Bebisen matas:

Samtal med barnet:

Samtalets längd:

Ljud från sovrummet:

Hundens placering:

Samtal till mamman 05:19:

Exmannens tankar kring hunden:

Expertutlåtande:

Bra gjort, det jag inte får ihop, är om L skadat henne, lär han inte gjort det på morgonen, utan isåfall kvällen innan.

Mina tankar blir då, han skakar bebisen någon gång dagen innan/kvällen innna, när barnet vaknar på morgonen gör han mat, barnet äter inte, man ser på flaskan att det är typ 180 i flaskan som de håller upp vis husrannsakan på en bild.
Dock måste ju dottern fått hjärtstopp någonstans samtidigt som V vaknar eftersom sjukvården inte anmärkt på att hon varit död innan L larmar. Så att V vaknar samtidigt som J får hjärtstopp är en slump.
Men eftersom hon inte skrikit på hela natten kanske hon var skakad och på så sätt skadad redan under natten.
Citera
2023-01-11, 23:04
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitsigare
Mycket bra sammanställt. Varför ändrar L
händelseförloppet så pass mycket? Är han skyldig trots allt?
Försökte trött som fasen mata J och få henne att somna om men hon trilskades och han tappade det. Sedan iväg till V och hittade på att han hörde något och gick tillbaka till J och tänkte ut hund-storyn och ringde I, berättade hund-storyn. Sedan på I:s uppmaning ringde han 112.

Menar du att du tror på L? Bevisen är ju övertygande att självklart ljuger han sig blå
Citera
2023-01-11, 23:04
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilyhAmmer
För det första. Varför är du otrevlig mot mig? Släpp attityden direkt. Vad tror du att du får ut av det?

För det andra. Jag har ett liv och till skillnad från I använder jag mig inte av manipulerade hemmaslavar som gör allt jobb hemma åt mig. Av den anledningen har jag inte kommit igenom hela FUPen än men tro mig, när de uppgifterna väl framkommer där så kommer jag inte missa det. Till skillnad från dig behövde jag inte läsa om den i en FUP utan upptäckte I:s störning ändå eftersom den är så uppenbar.

För det tredje satt I och ljög för sitt nya knull om var de var och vad som hänt när hon åkte i ambulansen. Utöver det satt hon och snappade med en massa människor, antagligen för att få uppmärksamhet. L verkar helt nedbruten, med mycket psykiskt dåligt mående. Till skillnad från honom var I nyknullad och utvilad efter en lång natts god sömn utan barn, kycklingar, kaniner och hundar. Du attackerar fel person i ditt inlägg, vilket alla normalbegåvade människor i den här tråden redan insett.
Du har uppenbarligen inte läst förundersökning nej
Så varför försöker du läxa upp mig som gjort det.
Du gillar inte I och har ju redan din uppfattning klar utan att ha läst.
Så varför blir du offended när jag räknar in dig bland resten av hororna som bara vill sänka I
Citera
2023-01-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Bra gjort, det jag inte får ihop, är om L skadat henne, lär han inte gjort det på morgonen, utan isåfall kvällen innan.

Mina tankar blir då, han skakar bebisen någon gång dagen innan/kvällen innna, när barnet vaknar på morgonen gör han mat, barnet äter inte, man ser på flaskan att det är typ 180 i flaskan som de håller upp vis husrannsakan på en bild.
Dock måste ju dottern fått hjärtstopp någonstans samtidigt som V vaknar eftersom sjukvården inte anmärkt på att hon varit död innan L larmar. Så att V vaknar samtidigt som J får hjärtstopp är en slump.
Men eftersom hon inte skrikit på hela natten kanske hon var skakad och på så sätt skadad redan under natten.

Om han nu har gjort det så tror jag att din spekulation ligger nära verkligheten.
Citera
2023-01-11, 23:06
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Åter igen, noll koll som vanligt...du börjar bli riktigt tröttsam med ditt gafflande. Lukas nämner aldrig sin inkomst det gör däremot WT-Bella. Saxat från förhör med din favorittjej Is@bella:
Fhl: förhörsledare
I: Is@bella.

Mat och så...för en familj på 5 personer ink djurpark. WT-Bellas skithus kostade 1 550 000 kr år 2017. Hon har räntekostnader för 108 254 kr innan ränteavdrag dvs ca 6 300 kr/mån efter ränteavdrag. Lucky Luke ger henne enligt hennes uppgift 4-5.000 kr/mån, så undrar vem som står för fiolerna i WT-Bellas liv. Vidrig människa, WT_Bella alltså.

Håller med.
Har hon lån på 1,5 borde räntekostnaderna på huset vara lägre, om du kollat deklaration kan väl även andra lån finnas i den räntekostnade.
Samt om han inte tar full föräldraförsäkring dvs 7 dagar i veckan och får 10.000 måste det ju vara för att det räcker med den ersättningar varje månad. Annars hade de väl maxat.
Så hans 10.000 plus hennes månadslön som borde vara minst 30.000 så borde hon få ut ca 20.000 i månaden.
Så pengar borde finnas. Han betalar hälften av sin inkomst till henne fast han inte äger huset. Plus han handlar mat. Tycker han bidrar mer än nog med sin inkomst. Vad betalar hon med tanke på att hon borde fått minst dubbelt så mycket. Är hon skuldsatt?
Citera
2023-01-11, 23:07
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
BIPOLÄR
Det tror jag också.
Citera
2023-01-11, 23:11
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H3jh0pp
Om han nu har gjort det så tror jag att din spekulation ligger nära verkligheten.

Ja för jag kan inte få till att han skakar henne på morgonen iom att V är vaken.

Och jag tror han hör att hon får typ gurgel andnöd, springer in, ser att hon inte mår bra, och då får han panik när han ringer 112 och drar en vals om hunden.
Citera
2023-01-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Du har uppenbarligen inte läst förundersökning nej
Så varför försöker du läxa upp mig som gjort det.
Du gillar inte I och har ju redan din uppfattning klar utan att ha läst.
Så varför blir du offended när jag räknar in dig bland resten av hororna som bara vill sänka I

I har väl för fan sänkt sig själv i så fall?
Hon är ju för fan psykopat och är ju uppenbart farlig för sin omgivning. Hon är beräknande, manipulativ, kontrollerande, utnyttjar omgivningen att ta ansvar för saker hon borde ta ansvar för. Hon verkar även vara patalogisk lögnare som totalt saknar empati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in