2023-02-01, 01:15
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Såna frågor får vi aldrig svar på. Många i tråden som försökt.
Det är ju bara så synd om I och Lukas är ond, som tog hand om hennes barn, hus och husdjur.

Japp,och alla som tycker något negativt om Bella imfupen har manipulerats av L och trots att Bella ljuger till sin omgivning utan skam så talar hon alltid sanning i fupen… Såklart!
Citera
2023-02-01, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Japp,och alla som tycker något negativt om Bella imfupen har manipulerats av L och trots att Bella ljuger till sin omgivning utan skam så talar hon alltid sanning i fupen… Såklart!

Precis

ELLER

så ljuger isabella arslet av sig igen och igen

polsk afton lol

snarare viktoriansk afton
Citera
2023-02-01, 01:24
Medlem
Jag vill bara snabbt inflika att alla i tråden nämner mamman som ’I’ eller ’Isabella’ medan silopsilop oftast kallar henne ’Bella’.
I mina ögon kan det vara något som pekar på en personlig relation till vår kära Isabella.
Eller inte, bara en notering.

Det ska bli spännande att se hur rättegången blir. Hur funkar det, kommer I vara där? Är det någon som vet hur hon ställer sig till händelsen idag?
Citera
2023-02-01, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stin4
Jag vill bara snabbt inflika att alla i tråden nämner mamman som ’I’ eller ’Isabella’ medan silopsilop oftast kallar henne ’Bella’.
I mina ögon kan det vara något som pekar på en personlig relation till vår kära Isabella.
Eller inte, bara en notering.

Det ska bli spännande att se hur rättegången blir. Hur funkar det, kommer I vara där? Är det någon som vet hur hon ställer sig till händelsen idag?

Någon skrev att hon var i Spanien men jag skulle bli väldigt förvånad om hon inte är där (i rättsalen).
Jag hade suttit på första bänk om en snubbe dödat mitt barn, inte lekt only fans i Spanien, men vi får väl se om hon dyker upp.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2023-02-01 kl. 01:36.
Citera
2023-02-01, 01:40
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Men varför gnäller du om att Lukas är så jävla kass om nu Bella ansåg honom perfekt dom bonuspappa som kunde ta hand om allt under en månad när hon skaffar en ny bonuspappa, eller försöker. Han såg henne bara som ett ligg.

Har försökt få svar på den frågan i mängder av inlägg men det är lönlöst.
Silo sitter och upprepar att I ville bli av med L och samtligt tycker I att han är perfekt att passa barnen då hon kan roa sig. Snacka om motsägelsefullt.
I är en empatilös, manipulativ, vidrig individ och mamma som aldrig borde skaffat barn
Citera
2023-02-01, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Har försökt få svar på den frågan i mängder av inlägg men det är lönlöst.
Silo sitter och upprepar att I ville bli av med L och samtligt tycker I att han är perfekt att passa barnen då hon kan roa sig. Snacka om motsägelsefullt.
I är en empatilös, manipulativ, vidrig individ och mamma som aldrig borde skaffat barn

Går inte att få svar på några direkta frågor alls av silop. Denne häver ur sig saker konstant men kommer bara med konstiga följdfrågor som svar till allt, aldrig några riktiga svar. Som att prata med en vägg eller en mikrovågsugn.

Även om L är skyldig och om han trots allt plötsligt skulle erkänna efter ett halvår i häkte, så är hon fortfarande väldigt dålig morsa.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2023-02-01 kl. 01:46.
Citera
2023-02-01, 01:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Jag hoppas verkligen att han frias.
L känns verkligen inte som en barnamördare som en här i tråden envist påpekar gång på gång.

Själv hoppas jag att sanningen kommer fram och att den som skakat henne låses in. Jag tror inte på att hunden orsakat hennes omfattande skador. Det är I eller L som ligger bakom det.
Citera
2023-02-01, 01:48
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Går inte att få svar på några direkta frågor alls av silop. Denne häver ur sig saker konstant men kommer bara med konstiga följdfrågor som svar till allt, aldrig några riktiga svar. Som att prata med en vägg eller en mikrovågsugn.

Mer selektiv läsare får man leta efter. Tror silo går igång av att försvara I till världens ände trots det visar sig hur hon ljuger gång på gång och missköter sina barn.
Citera
2023-02-01, 01:52
Medlem
Citat:
Själv hoppas jag att sanningen kommer fram och att den som skakat henne låses in. Jag tror inte på att hunden orsakat hennes omfattande skador. Det är I eller L som ligger bakom det.

Eller kanske båda två på olika sätt.
I skakare barnet av frustration när L duschar och han skakar barnet av frustration och eller försöker väcka henne. Och/eller hunden som skadat eller reagerat.

tror vilket fall som helst inte på ockhams rakkniv här. Jag tror inte Lukas medvetet skakat flickan så hon till slut dog. Utan på många andra omständigheter.
Citera
2023-02-01, 01:52
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Även om L är skyldig och om han trots allt plötsligt skulle erkänna efter ett halvår i häkte, så är hon fortfarande väldigt dålig morsa.

Skulle L gjort detta så hoppas jag han erkänner. Men det fråntar inte hennes ansvar som förälder där hon starkt bidragit till att det fick gå så långt. Rå, kall, hård, samvetslös störd människa.
Citera
2023-02-01, 01:55
Medlem
Citat:
Skulle L gjort detta så hoppas jag han erkänner. Men det fråntar inte hennes ansvar som förälder där hon starkt bidragit till att det fick gå så långt. Rå, kall, hård, samvetslös störd människa.

Han skulle redan ha erkänt tänker jag. Över ett halvårs isolering gör sitt. En icke kriminell snubbe skulle ha veknat.

Jag tror att han är så naiv att han tror att det var hunden, för han vill inte tro det om Isabella.

Sen kanske det VAR hunden. Men jag börjar mer och mer tro att det hände av flera omständigheter och i flera dagar. Kanske hund, Isabella och Lukas var skyldiga, alla har skakat om flickan lite.

Men har svårt att se hur de ska kunna skylla allt på Lukas i tingsrätten, det är för många frågetecken och delvis pga dålig förundersökning.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2023-02-01 kl. 02:04.
Citera
2023-02-01, 02:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Han skulle redan ha erkänt tänker jag. Över ett halvårs isolering gör sitt. En icke kriminell snubbe skulle ha veknat.

Jag tror att han är så naiv att han tror att det var hunden, för han vill inte tro det om Isabella.

Det är många som sitter ett halvår isolerade utan att erkänna. Ta bara gruvhålsafghanen och mordet på Beata. Finns säkert massor av andra.

Får väl se vad rättegången visar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in