Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-16, 12:38
Medlem
f30malmos avatar
Är det verkligen rätt kille som länkats till? Har han verkligen haft tillgång till sociala medier efter det att mordförsöket skedde?
Citera
2022-07-16, 12:46
Medlem
Inget nytt kring flickan?
Citera
2022-07-16, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Kunde höra en del av det tolken sa. Mannen har kommit som sjuk till Sverige för ett bättre liv men klagar på att han inte fått jobb utan bara sitter i sin lägenhet. Barnen är sedan omhänder tagna och mannen har vad jag förstår åkt till boendet/hemmet där barnen befinner sig för att hämta dem varför polisen är där och säger att så kan han inte göra då får han överklaga omhändertagandet.

Tror inte den videon handlar om gm familj utan någon annan. Fb-profilen har däremot delat den
Citera
2022-07-16, 12:49
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Är det verkligen rätt kille som länkats till? Har han verkligen haft tillgång till sociala medier efter det att mordförsöket skedde?

Eftersom det påstås att våldtäkts Negern är 13år så kan han inte häktas eller låsas in moren och våldtäkts negern lever med skyddad identitet på annan ort högst troligt hotell på skattebetalarnas bekostnad. Så med största sannolikhet så sitter våldtäkts Negern med sin nya iPhone på hotellet och surfar för att fördriva tiden och vilar upp sig efter våldtäkten.

Nått straff blir det inte tal om heller utan det kommer att belönas med livslån försörjning i form utav bidrag och gratis bostad och njuta av sina nya identiteter de har fått från Sverige som tack för att Negern förstörde livet för en 10årig Svensk flicka genom mordförsök och våldtäkt.

Det nya spännande Sverige!
Senast redigerad av slisket 2022-07-16 kl. 12:51.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkgin
Ja för fb profilen är länkad med hans namn ab*sh K*mal.

Varför det står Alsh* K*adir som profilbild vet jag inte. Kan de vara det etiopiska namnet ?
Jobbar med olika kulturer själv och då vet jag att de kan ha ett namn som de har på passet i Sverige och ett namn från deras hemland som de använder sig av privat i släkten.

Lite luddigt att förklara.

Men man ser att det är samma GM!
Samma ansikte och bor i Skellefteå (etiopisk familj)

Jo, jag känner till det där. Jag bokar personal ibland och då har de andra namn än de kallas i verkligheten.

Jag gissar att han är 15 år cirka. Men svårt i den åldern, de utvecklas så olika. Verkar ha varit sjukt upptagen med krig, sjukdom och död i sitt hemland under ganska lång tid. Verkar inte alls leva sitt liv i det här landet.
Citera
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alwaysright
Mamman Aishia,37 år hade en inkomst enl ratsit på 245 kkr.
Räknas försörjningsstöd som skattepliktig inkomst eller innebär detta att hon jobbar på riktigt?
Det har varit väldigt lite info om modern. Vad vet vi?

Hon jobbar förmodligen, förstår att det är svårt för pack som dig att förstå.

Sen för övrigt är det viktigt för fallet hur MGMs mor försörjer sig?
Citera
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrar7208
Tror inte den videon handlar om gm familj utan någon annan. Fb-profilen har däremot delat den

Det stämmer, videon handlar om en annan familj. MGM har bara delat.
Citera
2022-07-16, 12:50
Medlem
Yoweris avatar
FB-kontot är förvirrande. Tror det är farsan.
Muslimer är de i alla fall
Citera
2022-07-16, 12:51
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Eftersom det påstås att våldtäkts Negern är 13år så kan han inte häktas eller låsas in moren och våldtäkts negern lever med skyddad identitet på annan ort högst troligt hotell på skattebetalarnas bekostnad.

Nått straff blir det inte tal om heller utan det kommer att belönas med livslån försörjning i form utav bidrag och gratis bostad och njuta av sina nya identiteter de har fått från Sverige som tack för att Negern förstörde livet för en 10årig Svensk flicka genom mordförsök och våldtäkt.

Det nya spännande Sverige!

Samtidigt skulle jag tro att han är begränsad på vissa sätt. Jag tror inte att han fritt kan sitta och chatta med folk hemma om han lever på skyddad adress t.ex.
Citera
2022-07-16, 12:51
Medlem
f30malmos avatar
Citat:

Ja, nej, det handlar nog om en annan familj, men kanske han identifierar sig med historien på något sätt iom att han delar den.
Citera
2022-07-16, 12:54
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ja, nej, det handlar nog om en annan familj, men kanske han identifierar sig med historien på något sätt iom att han delar den.

Gissar starkt på att mamman äger profilen, varpå socialen hämtat mgm och här är en liknande situation. som hon delat.
Citera
2022-07-16, 12:56
Medlem
Citat:

Så tolkar jag det med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in