2023-11-08, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Jag följer inte henne på OF. Skulle inte betala en krona för något sådant.
Jag kollar bara själva inloggningssidan el vad man nu kan kalla den (den jag länkade). Där ser man bara när personen är online el senast online.
Som jag ser står även antal bilder och filmer, så det blir lätt att se hur mycket nytt hon lägger upp.

Jag hade jätte gärna hellre lagt 2500 till en riktigt eskort än att prenumerera den äckliga ursäkt till häxan med barnhjärna. Har träffat många 40+ och de var 20gånger så vackra än henne. Ni som längtar att se hennes fitta måste verkligen behövt gå på specsavers att få er syns kollade finns mycket snyggare än henne.
2023-11-08, 08:35
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Jag hade jätte gärna hellre lagt 2500 till en riktigt eskort än att prenumerera den äckliga ursäkt till häxan med barnhjärna. Har träffat många 40+ och de var 20gånger så vackra än henne. Ni som längtar att se hennes fitta måste verkligen behövt gå på specsavers att få er syns kollade finns mycket snyggare än henne.

Precis är ju för fan bara att besöka närmsta porrsajt och vipps så har du hittat allt hon inte är, bara ett knapptryck iväg! Och gratis..

Många av hennes följare på OF lär vara såna som tänder på särbarn/utvecklingsstörda människor.
2023-11-08, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Precis är ju för fan bara att besöka närmsta porrsajt och vipps så har du hittat allt hon inte är, bara ett knapptryck iväg! Och gratis..

Många av hennes följare på OF lär vara såna som tänder på särbarn/utvecklingsstörda människor.

Ja det måste ju vara, bara en efterbliven sopa skulle tända en åsna till tjej. Fnns mycket bättre urval där ute.
2023-11-08, 12:35
Medlem
Har hon bara en bank med ett hemligt konto som förvaltaren ej kan se eller har hon kvar ett konto på en annan bank?
2023-11-08, 12:55
Medlem
Tiktok kontot "Spanaren" @hey.hoo.lets.goo har get EB en mindgasm som all annan uppmärksamhet gör! För får hon uppmärksammet vare sig bra eller dålig så finns hon! "Jag är känd!"
2023-11-08, 13:48
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Tiktok kontot "Spanaren" @hey.hoo.lets.goo har get EB en mindgasm som all annan uppmärksamhet gör! För får hon uppmärksammet vare sig bra eller dålig så finns hon! "Jag är känd!"

Bumbiana njuter varje sekund av denna uppmärksamhet. Hon tror ju hon äntligen lyckats och blivit 'ökänd'.
2023-11-08, 14:20
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Har hon bara en bank med ett hemligt konto som förvaltaren ej kan se eller har hon kvar ett konto på en annan bank?
bör gå att anmäla till överförvaltaren om du vet vilken bank som kontot finns på?
då kommer hon bli av med även det kontot får man hoppas

pajasen har skapat nog med drama, som ett barn så ska hon lära sig vad en konsekvens är dock så pratar vi om en snart 4o årig kvinna och blandmissbrukare som skiter totalt i allt och alla så länge det finns piller att punda på samt någon att snylta av

idag jagar Dumbi pengar igen men får inte ut något från banken, väldigt underhållande att lyssna på, förstår att beroendet måste vara totalt och desperationen på 200

det går tydligen inte så bra att köpa sin kopp med varm chocklad
Karma äter dig hårt Dumbi, I love it!

Ring Syster Sara Botox, Dumbi kanske kan vara barnvakt åt hennes barn när Botox drar kola i Spanien? För hon är en sådan "förebild"

se till att hennes skuggkonto anmäls , älskar denna människa som flashar med några hundringar
Som pillerpundaren "Bumbiana Blandmissbrukare" själv sagt -->
"på väg från botten till toppen"
Senast redigerad av DayNite 2023-11-08 kl. 14:37.
2023-11-08, 14:33
Medlem
nationalizten88s avatar
Vafan nu försöker hon betala med kort och säger att hon väntar på koden....
Fika på krita jo tjenare mannen...
2023-11-08, 14:45
Medlem
DayNites avatar
Det här är jättekul, Dumbi ringer Skandiabanken och ska göra bankärende utan Bank ID
nämen lycka till

finns ingen hejd i dumhet klädd i vit badrock

Nu livar hon igen från Graffiti och man kan höra andra, kanske ett samtal dit är på sin plats?
Senast redigerad av DayNite 2023-11-08 kl. 14:49.
2023-11-08, 14:57
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
bör gå att anmäla till överförvaltaren om du vet vilken bank som kontot finns på?
då kommer hon bli av med även det kontot får man hoppas

pajasen har skapat nog med drama, som ett barn så ska hon lära sig vad en konsekvens är dock så pratar vi om en snart 4o årig kvinna och blandmissbrukare som skiter totalt i allt och alla så länge det finns piller att punda på samt någon att snylta av

idag jagar Dumbi pengar igen men får inte ut något från banken, väldigt underhållande att lyssna på, förstår att beroendet måste vara totalt och desperationen på 200

det går tydligen inte så bra att köpa sin kopp med varm chocklad
Karma äter dig hårt Dumbi, I love it!

Ring Syster Sara Botox, Dumbi kanske kan vara barnvakt åt hennes barn när Botox drar kola i Spanien? För hon är en sådan "förebild"

se till att hennes skuggkonto anmäls , älskar denna människa som flashar med några hundringar
Som pillerpundaren "Bumbiana Blandmissbrukare" själv sagt -->
"på väg från botten till toppen"

Haha hon sa väl: Jag är påväg från botten till toppen och toppen till botten
2023-11-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det här är jättekul, Dumbi ringer Skandiabanken och ska göra bankärende utan Bank ID
nämen lycka till

finns ingen hejd i dumhet klädd i vit badrock

Nu livar hon igen från Graffiti och man kan höra andra, kanske ett samtal dit är på sin plats?
Är det hennes fel att hennes förvaltare band henne att rinmga dom? Srdan vad fan gör det att hon lajvar hon vidar ingen person.. Ringer ni ang andra som filmar på restauranger butiker? SEdan dom vet att hon lajvar vilket hon faktiskt får för dom så länge hon ej filmar andra.
2023-11-08, 15:07
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Är det hennes fel att hennes förvaltare band henne att rinmga dom? Srdan vad fan gör det att hon lajvar hon vidar ingen person.. Ringer ni ang andra som filmar på restauranger butiker? SEdan dom vet att hon lajvar vilket hon faktiskt får för dom så länge hon ej filmar andra.

Var fick du luft ifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in