2023-11-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Var fick du luft ifrån?
Säger ju som det är...
2023-11-08, 15:14
Medlem
Nu är tant ute på stan och snattar igen efter bedrägeriförsöket på Graffiti cafe.
2023-11-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Nu är tant ute på stan och snattar igen efter bedrägeriförsöket på Graffiti cafe.
Vad har hon gjort för bedrägeriförsök på graffiti?
2023-11-08, 15:25
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora

Drog hon utan att betala för sig?
2023-11-08, 15:26
Medlem
Nu är hon och tittar på kläder. Hon ska precis prova något. Innan sa hon att hon att hon inga pengar hade, sen att hon hitta pengar i sin garderob 🤣
2023-11-08, 15:26
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Säger ju som det är...

Du får gärna vara kompis och stötta Bumbiana. Visar bara att du är lika slut i huvudet som henne. Grattis Enjoy love!
2023-11-08, 15:27
Medlem
Citat:
Drog hon utan att betala för sig?
Nä hon betalade på graffiti..
2023-11-08, 15:29
Medlem
Citat:
Du får gärna vara kompis och stötta Bumbiana. Visar bara att du är lika slut i huvudet som henne. Grattis Enjoy love!
Ja du är ju då min ensak men ljuga o ha sig behöver ni ju dock ej göra o smutskasta henne mer än som redan är gjort.Lek ni poliser o ting alla ställen som alla andra filmar på. Lika för alla ska det ju vara.
2023-11-08, 15:29
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Nu är hon och tittar på kläder. Hon ska precis prova något. Innan sa hon att hon att hon inga pengar hade, sen att hon hitta pengar i sin garderob 🤣

Hon är väl ”känd” för att snatta på HM i Ängelholm?
2023-11-08, 15:33
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ja du är ju då min ensak men ljuga o ha sig behöver ni ju dock ej göra o smutskasta henne mer än som redan är gjort.Lek ni poliser o ting alla ställen som alla andra filmar på. Lika för alla ska det ju vara.

Ingen vill bli filmad eller få sin röst inspelad av det där jävla psykfallet och ofrivilligt delta i hennes live, där ALLA avskyr henne och hänger ut henne på TikTok m.m Kul att figurera på något sätt alls ihop med henne..

Så nej man brukar inte anmäla normalt folk när dom filmar i butiker eller har live, så det ä handlar endast om att det är hon. Nöjd med det svaret?
2023-11-08, 15:34
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:

Du gärna säga vilka lögner du hänvisar till?

Jag har skrivit om hennes pillertrillande och detta är 100% sant och något som hon själv medgett så.
2023-11-08, 15:38
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Du gärna säga vilka lögner du hänvisar till?

Jag har skrivit om hennes pillertrillande och detta är 100% sant och något som hon själv medgett så.

Samma här, jag må häva ur mig spydiga och elaka kommentarer men jag blandar det ihop med fakta!
Ingen behöver ljuga eller hitta på om henne, hon är katastrof helt på egen hand.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in