2023-11-07, 21:44
Medlem
ElDivinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
oj vad arg Dumbi var ikväll, abstinensen är total, hon skäller ut alla som tittar, helt meningslös live, jag pallade se skiten 5 minuter, sorgligare människa får du leta efter

hon får gräva sin egen grav, karma slår hårt emot Dumbi nu, inga pengar, inget spel, inga vänner, ensam i en liten lgh med stol bord och säng och inga piller att bli hög av

Väldigt vanligt vid oxymissbruk att bli irriterad på AT så inte förvånad
2023-11-07, 22:16
Medlem
Sjukt desperat efter pengar nu ”vågar visa mera nu”. Stackars dom som prenumererar på hennes OF och tror att dom ska få se mer än ett par högst ordinära tuttar.

Vad ska hon leva av när OF är över?
Bahahahaha som jag längtat efter hennes fall.
2023-11-07, 22:17
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Vad ska man ange för orsak till rapporteringen? Såg inget som verkar gälla att spela någon annans musik i sina lives

Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Det verkar svårt att kunna rapportera för att hon spelar musik, verkar som om man måste vara den som har copyrighten för musiken, och det har nog ingen av oss.

Nu tycker jag att det är onödigt att trakassera Bumbi (hon har nog med problem med både narkotika, tiggeri och pedofilivänner), men det en del gör som vill få bort denna typ av missbruk är att tipsa skivbolagen/musikutgivarna (finns oftast mailadresser till deras juristavdelning på deras hemsidor). Då kommer de bolagen i sig sedan rapportera detta till Instagram, YouTube, etc.
2023-11-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Tror knappast läkaren skriver ut 100 Oxy sådär bara. När en vanlig person fan knappt kan få atarax utan att behöva vara sucicidal.
Finns inte en läkare som skriver ut 100 morfin . Jag lider av kronisk värk och har fått morfin plåster sedan 3 år tillbaka . En läkare får inte skriva ut 100 st förutom till någon m svåra kroniska smärtor. De erbjuder oftast morfin plåster el spruta man får gå och ta regelbundet. Bumbi har vad jag förstått depå sprutor för son scitzofreni och går regelbundet på psykiatrin och ännu en anledning att hon inte får utskrivet starka mediciner och absolut inte i dessa mängder . Oxytocin långtidsverkande 10 st brukar vara normal utskrift
2023-11-08, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
100 tabletter så snabbt? Bådar inte gott
Det finns ingen läkare som skriver ut 100 st ! Hon hade 5 mg den svagaste styrkan och läkarna skriver ut max 10 el 20 st . Jag har ätit förut dessa och fick utskrivet 100 som skulle räcka 1 månad . Lever alltså med svåra kroniska smärtor . Har nu morfin plåster sedan ett tag sedan. Finns absolut ingen läkare och särskilt inte på en akut mottagning som skrivet ut 100 tabl till en okänd som inte är utredd vad för skada man har . De får inte skriva ut dessa mängder . Bumbi har ju även en sjukdomsbild m medicinering mot bla scitzofreni
2023-11-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElDivino
Ja, du har helt rätt!

Ingen sömn på nästan tre dagar och opiater i mängder på det skulle dock ge dem flesta liknande symtom.

Hon nämnde också i liven precis att hon "är i en annan värd" just nu så.

Eftersom hon nyligen både varit på akuten och ringt ambulans 2 gånger inom de senaste 72 timmarna så borde dem ju egentligen tvångsintaget henne på psyket men det finns väl inte tillräckligt med resurser så dem skiter i det.

Hon har ju scitzofreni!
2023-11-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
https://www.emeliebumbi.se/jag-later-mina-anstallda-fa-foretagsmassage/

Har Bumbi tidigare i livet haft eget företag och/eller varit personalchef?

Nej såklart är det inte hon . Bumbi skriver på ett barns nivå och hon har aldrig varit här i Jämtland kan jag lova
2023-11-08, 01:10
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Finns inte en läkare som skriver ut 100 morfin . Jag lider av kronisk värk och har fått morfin plåster sedan 3 år tillbaka . En läkare får inte skriva ut 100 st förutom till någon m svåra kroniska smärtor. De erbjuder oftast morfin plåster el spruta man får gå och ta regelbundet. Bumbi har vad jag förstått depå sprutor för son scitzofreni och går regelbundet på psykiatrin och ännu en anledning att hon inte får utskrivet starka mediciner och absolut inte i dessa mängder . Oxytocin långtidsverkande 10 st brukar vara normal utskrift

Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Det finns ingen läkare som skriver ut 100 st ! Hon hade 5 mg den svagaste styrkan och läkarna skriver ut max 10 el 20 st . Jag har ätit förut dessa och fick utskrivet 100 som skulle räcka 1 månad . Lever alltså med svåra kroniska smärtor . Har nu morfin plåster sedan ett tag sedan. Finns absolut ingen läkare och särskilt inte på en akut mottagning som skrivet ut 100 tabl till en okänd som inte är utredd vad för skada man har . De får inte skriva ut dessa mängder . Bumbi har ju även en sjukdomsbild m medicinering mot bla scitzofreni

Nä jag tror inte heller det är 100 tabl. Opiater. Kanske Alvedon eller Ipren. Eller diklofenak. Knappast något starkare än så. Ingen läkare skulle väl skriva ut något annat till henne.

Undrade mer om någon hade hört vad hon fått på detta mystiska recept.

Eller är det som ni säger bara Ali eller Chrille som ska komma med en leverans med lite gottis?
2023-11-08, 01:16
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nä jag tror inte heller det är 100 tabl. Opiater. Kanske Alvedon eller Ipren. Eller diklofenak. Knappast något starkare än så. Ingen läkare skulle väl skriva ut något annat till henne.

Undrade mer om någon hade hört vad hon fått på detta mystiska recept.

Eller är det som ni säger bara Ali eller Chrille som ska komma med en leverans med lite gottis?

Oxyn köpte hon den dagen hon åkte till akuten i Helsingborg via pedofil asets kontakter och citodon har hon fått av någon annan, kan ej svara vart eller vem hon fick det ifrån.

Men det var av någon pillerbekant då hon klagade på att ambulans/sjukvården inte hjälpte henne eller gav henne ett skit och hon behövde morfin!!!😂🤡👍

Sen som ett mirakel från ovan så har hon både citodon (samma dag) och oxy. (2dagar därpå.)
2023-11-08, 01:30
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Gör pillertrillaren Emelie Bumbi något annat än att lajva meningslöst eller kolla vad hon fått in på OF?

Varje gång jag uppdaterar sidan:

https://onlyfans.com/emeliebumbi?fbclid=PAAaY_x2XzaD1QeluQ025Bgyf7S8peZ 9WmZhenk4N1dC6jEnb3_qh4cXO0Nug_aem_ASH4BcTR_kmq6ou YFbrVwWNzp40yPZa9CF_eRsIGm1z-OkUvpyl7pMK3F5vFaKRhMxk

så är hon inloggad el har nyss varit inloggad.
Hon är sååå sugen på pengar.
2023-11-08, 01:32
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Gör pillertrillaren Emelie Bumbi något annat än att lajva meningslöst eller kolla vad hon fått in på OF?

Varje gång jag uppdaterar sidan:

https://onlyfans.com/emeliebumbi?fbclid=PAAaY_x2XzaD1QeluQ025Bgyf7S8peZ 9WmZhenk4N1dC6jEnb3_qh4cXO0Nug_aem_ASH4BcTR_kmq6ou YFbrVwWNzp40yPZa9CF_eRsIGm1z-OkUvpyl7pMK3F5vFaKRhMxk

så är hon inloggad el har nyss varit inloggad.
Hon är sååå sugen på pengar.

Följer du spektaklet där? Dela när hon slänger upp nytt skit är du snäll 🤭🫣
2023-11-08, 01:45
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Följer du spektaklet där? Dela när hon slänger upp nytt skit är du snäll 🤭🫣

Jag följer inte henne på OF. Skulle inte betala en krona för något sådant.
Jag kollar bara själva inloggningssidan el vad man nu kan kalla den (den jag länkade). Där ser man bara när personen är online el senast online.
Som jag ser står även antal bilder och filmer, så det blir lätt att se hur mycket nytt hon lägger upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in