2023-12-04, 08:37
  #3697
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hennes hyresvärd bryr sig inte ett skit, pillerpundaren Bumbi har flertalet anmälningar på sig redan, samt klagomål från grannar

Tur man ej bor hos Ängelholmshem eller är granne med pundaren som gör som hon vill

Du verkar ha lite mer insikt än mig, varför säger man att hon är pundare? Psykisk ohälsa däremot men pundig?
2023-12-04, 08:52
  #3698
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?

Finns videos på TikTok där hon råkade filma hela sitt arsenal!
Jag la även upp prints på när hon visar upp sina oxy.
Och ser du inte att hin är påverkad allt som oftast så är det nog bara du som inte ser det.

Det är inte så att hon ligger och sover i sina lives för hon är så väck på opiater.
Men ibland har även det inträffat.
Hon har tagit opiater/adhd piller i flera år nu och vet hur man doserar inget lustigt med det.
På dessa blir du inte fluddrad och lika lost och uppenbart påverkad som på t.e.x benzo.
Och tur är väl att hon inte petar i sig just benzo. Herregud vilken shit show det skulle bli då.

Hon röker även cannabis men inte ofta utan endast ihop med Chrille då och då.
Nej bumbis val är opiater/adhd mediciner. Elvanse,conserta,Ritalin,tramadol,oxy,citodon,pano cod.

Och jo hon dricker även alkohol, men mycket sällan och även där endast ihop med någon, typ Chrille/Jausse.

Hennes ”vänner” har även berättat för folk att hon lämnat kvar sina piller hos dom, när hon varit på det humöret att själv hänga ut dom först!

Hon har själv sagt att hon behöver starka morfin piller inte några svaga citodon för dom hjälper inte ens?
Hon åkte på en turné runt i Skåne ibland olika läkare för lite sen och försökte få ut oxy/morfin meda.
INGEN skrev ut ett skit till henne, sen efter en tur i stan i Helsingborg så vips så hade hon kartor med oxy.

Jag med flera VET att drottningen av dagcenter missbrukar.
Jag må skriva elaka kommentarer och vara dryg som fan, därav namnet, men jag hittar inte på saker i tråden om henne. Det överlåter jag till andra isåfall.

Nej jag lägger korten på bordet för alla att se, det är därför bumbi hatar mig så mycket här inne!
Hon vet att jag säger sanningen och det gör henne riktigt förbannad.

Men du får självklart tro vad du vill.
2023-12-04, 09:05
  #3699
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?

Du får helt enkelt kolla hennes lives, har sett henne sitta nodda och svamla helt väck med små knappnålspupiller flertalet gånger.

Det har eskalerat ordentligt sedan i somras.

Ska inte sticka under stolen med att jag tycker Emelie är ett äckligt manipulerande rövhål men tycker ändå det är tragiskt.

Detta kommer ej sluta bra, funderar på att orosanmäla så hon får göra urinprover men krävs att flera gör det för att något ska hända.

Även börja ringa polisen när hon är uppenbart påtänd och livesänder, de vet ju vart hon bor så..
__________________
Senast redigerad av Miy 2023-12-04 kl. 09:20.
2023-12-04, 10:15
  #3700
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Du får helt enkelt kolla hennes lives, har sett henne sitta nodda och svamla helt väck med små knappnålspupiller flertalet gånger.

Det har eskalerat ordentligt sedan i somras.

Ska inte sticka under stolen med att jag tycker Emelie är ett äckligt manipulerande rövhål men tycker ändå det är tragiskt.

Detta kommer ej sluta bra, funderar på att orosanmäla så hon får göra urinprover men krävs att flera gör det för att något ska hända.

Även börja ringa polisen när hon är uppenbart påtänd och livesänder, de vet ju vart hon bor så..

Jag tror att många har orosanmält henne här i tråden. Det går lätt att göra på Ängelholm kommuns hemsida.
2023-12-04, 11:36
  #3701
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Du får helt enkelt kolla hennes lives, har sett henne sitta nodda och svamla helt väck med små knappnålspupiller flertalet gånger.

Det har eskalerat ordentligt sedan i somras.

Ska inte sticka under stolen med att jag tycker Emelie är ett äckligt manipulerande rövhål men tycker ändå det är tragiskt.

Detta kommer ej sluta bra, funderar på att orosanmäla så hon får göra urinprover men krävs att flera gör det för att något ska hända.

Även börja ringa polisen när hon är uppenbart påtänd och livesänder, de vet ju vart hon bor så..


Tycker jag verkligen låter som en god idé. Vi är många med dig!
2023-12-04, 17:43
  #3702
Medlem
HawkHills avatar
Hahaha idag gick hon loss på Nenne och talade om att hon är en nolla och får bara karlar ,inga fruntimmer vill ha henne men Emilie jagar de minsann .
Skratta så jag låg dubbel.😆😆😆😆
Hon tror hon är dominant när hon bara är korkad och ful i sin tofs och tiara .
Hon tålde inte att Nenne skrattade åt hennes påstående i ett inlägg åt henne för att hon var dominant och bestämmer allt !
2023-12-04, 21:15
  #3703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Finns videos på TikTok där hon råkade filma hela sitt arsenal!
Jag la även upp prints på när hon visar upp sina oxy.
Och ser du inte att hin är påverkad allt som oftast så är det nog bara du som inte ser det.

Det är inte så att hon ligger och sover i sina lives för hon är så väck på opiater.
Men ibland har även det inträffat.
Hon har tagit opiater/adhd piller i flera år nu och vet hur man doserar inget lustigt med det.
På dessa blir du inte fluddrad och lika lost och uppenbart påverkad som på t.e.x benzo.
Och tur är väl att hon inte petar i sig just benzo. Herregud vilken shit show det skulle bli då.

Hon röker även cannabis men inte ofta utan endast ihop med Chrille då och då.
Nej bumbis val är opiater/adhd mediciner. Elvanse,conserta,Ritalin,tramadol,oxy,citodon,pano cod.

Och jo hon dricker även alkohol, men mycket sällan och även där endast ihop med någon, typ Chrille/Jausse.

Hennes ”vänner” har även berättat för folk att hon lämnat kvar sina piller hos dom, när hon varit på det humöret att själv hänga ut dom först!

Hon har själv sagt att hon behöver starka morfin piller inte några svaga citodon för dom hjälper inte ens?
Hon åkte på en turné runt i Skåne ibland olika läkare för lite sen och försökte få ut oxy/morfin meda.
INGEN skrev ut ett skit till henne, sen efter en tur i stan i Helsingborg så vips så hade hon kartor med oxy.

Jag med flera VET att drottningen av dagcenter missbrukar.
Jag må skriva elaka kommentarer och vara dryg som fan, därav namnet, men jag hittar inte på saker i tråden om henne. Det överlåter jag till andra isåfall.

Nej jag lägger korten på bordet för alla att se, det är därför bumbi hatar mig så mycket här inne!
Hon vet att jag säger sanningen och det gör henne riktigt förbannad.

Men du får självklart tro vad du vill.
- Hej alla Vi tror inte pigg pigg vi vet.🐷

- Vi vet alla här att du ljuger.

- Vi vet att du är hemligt förälskad I Bumbi, och att du inte fick ligga. Dessutom blockade bumbi dig bara därför du sur.

- Bumbiana Dumbi eller vad du kallar Emelies tvilling för blockade även DIG på hennes onlyfans hihi bara därför du surar nu erkän?

Tro gör man I kryrkan på rykten. Tro inte på piggelin Hahaha.
Vi alla vet att du bara e avensdjuk på mig.
De där är lögn det fattar alla. Pigpelt snortar där imot av hennes morsa dum som hon är.

Stakars Emelie kan man läsa lätt som en bok, hon skulle aldrig dråga hon som fick Chrille ren från skiten till och med och chrilles Kära pappa älskar Emelie för hon betalar och köper kläder och mat till Chrille när han ej fick lön. Jag vet för jag är emelies trilling syster 😆
2023-12-04, 21:17
  #3704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Du verkar ha lite mer insikt än mig, varför säger man att hon är pundare? Psykisk ohälsa däremot men pundig?


- Hej man säger Att Emelie Är en pillerpundare bara för att försöka lura chrilles pappa smart va?
2023-12-04, 21:18
  #3705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?


- Bra där sant! Finns inga klipp! Allt är lögn!
2023-12-04, 21:20
  #3706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?

Det är bara pigg pelt som ville reta upp Bumbi där av *retas*

- Sanningen är att Pillerna som emelie glömde hos jossan var Alvedon.

- Emelie har inte visat sig hög en enda gång på 40 år. Men chrilles pappa tror på allt som skrivs dumme fan.
2023-12-04, 21:23
  #3707
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
- Hej alla Vi tror inte pigg pigg vi vet.🐷

- Vi vet alla här att du ljuger.

- Vi vet att du är hemligt förälskad I Bumbi, och att du inte fick ligga. Dessutom blockade bumbi dig bara därför du sur.

- Bumbiana Dumbi eller vad du kallar Emelies tvilling för blockade även DIG på hennes onlyfans hihi bara därför du surar nu erkän?

Tro gör man I kryrkan på rykten. Tro inte på piggelin Hahaha.
Vi alla vet att du bara e avensdjuk på mig.
De där är lögn det fattar alla. Pigpelt snortar där imot av hennes morsa dum som hon är.

Stakars Emelie kan man läsa lätt som en bok, hon skulle aldrig dråga hon som fick Chrille ren från skiten till och med och chrilles Kära pappa älskar Emelie för hon betalar och köper kläder och mat till Chrille när han ej fick lön. Jag vet för jag är emelies trilling syster 😆

Ojdå, nu har dom släppt lös LSS-boendet i Ängelholm och låtit dom sitta på bibblan och använda datorerna.

"kryrkan"? "avensdjuk"?
2023-12-04, 21:23
  #3708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?


Jag måste bara fråga hur kom du på att något med detta och denna tråden inte stämde?

För jag menar, man måste ju vara högutbildad för att kunna räkna ut att allt som står på nätet inte är sant?

Undrar vad har du för utbildning?

& Chrilles pappa måste vara låg intelligent. Mkt synd om denna människa.
__________________
Senast redigerad av Nationalteatern1 2023-12-04 kl. 21:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in