Citat:
Ursprungligen postat av
Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?
Finns videos på TikTok där hon råkade filma hela sitt arsenal!
Jag la även upp prints på när hon visar upp sina oxy.
Och ser du inte att hin är påverkad allt som oftast så är det nog bara du som inte ser det.
Det är inte så att hon ligger och sover i sina lives för hon är så väck på opiater.
Men ibland har även det inträffat.
Hon har tagit opiater/adhd piller i flera år nu och vet hur man doserar inget lustigt med det.
På dessa blir du inte fluddrad och lika lost och uppenbart påverkad som på t.e.x benzo.
Och tur är väl att hon inte petar i sig just benzo. Herregud vilken shit show det skulle bli då.
Hon röker även cannabis men inte ofta utan endast ihop med Chrille då och då.
Nej bumbis val är opiater/adhd mediciner. Elvanse,conserta,Ritalin,tramadol,oxy,citodon,pano cod.
Och jo hon dricker även alkohol, men mycket sällan och även där endast ihop med någon, typ Chrille/Jausse.
Hennes ”vänner” har även berättat för folk att hon lämnat kvar sina piller hos dom, när hon varit på det humöret att själv hänga ut dom först!
Hon har själv sagt att hon behöver starka morfin piller inte några svaga citodon för dom hjälper inte ens?
Hon åkte på en turné runt i Skåne ibland olika läkare för lite sen och försökte få ut oxy/morfin meda.
INGEN skrev ut ett skit till henne, sen efter en tur i stan i Helsingborg så vips så hade hon kartor med oxy.
Jag med flera VET att drottningen av dagcenter missbrukar.
Jag må skriva elaka kommentarer och vara dryg som fan, därav namnet, men jag hittar inte på saker i tråden om henne. Det överlåter jag till andra isåfall.
Nej jag lägger korten på bordet för alla att se, det är därför bumbi hatar mig så mycket här inne!
Hon vet att jag säger sanningen och det gör henne riktigt förbannad.
Men du får självklart tro vad du vill.