2023-08-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunkiss
SUNKISS var äckel blattelitos mello märke, njuter av att han lider i spansk häkte nu.
Hoppas det är 50grader varmt, hört att madrasserna är endast 2cm där. Fin fint
20-30år fängelse blir det , men låt han sitta häktad 2år till minst, där kan de sitta upp till 4år
Spanien är ingen lek som i sverige.

Vet någon hur mycket bumbi spelat bort av andras pengar galningarna swishat?
Gissar att det är minst halvmiljon, sen hennes fusk bidrag, OF allt går till spel.
Hon har torskat en mille senaste två åren, snittar 500k år tror jag i torsk

Vilda spekulationer för en som nyss inte trodde hon spelade.
Hon satt halva natten igår och tjata efter swish 😂👍

Och ja blattelito kan gott ha det så mysigt som möjligt där i Spanien.
2023-08-27, 07:04
Medlem
https://streamable.com/sczfp6 (Länk dör om 2 dagar.)

Vem är det feta träsktrollet Jausse hon var med? Tydligen ska dom ha varit med tillsammans med varandra innan😂 bråkat och gjort slut….

Känner dock att hon inte ska bo i kolonistuga året om i hbg området som hon förmodligen hyr svart.

Det är förbjudet samt att vi andra vanliga människor kämpar dag in och dag ut för att få hyran betald och mat på bordet, är trött på blattar och efterblivna svenska pundare som tror sig ha förtur och rätten till att glida igenom livet.

Så ni som vet mer info om den där fläskpaddan hör av er till mig i dm eller skriv lite fint här.
Tänker höra av mig till Helsingborg stad, koloniområden är inte till för att hushålla pillerpundare.
2023-08-27, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://streamable.com/sczfp6 (Länk dör om 2 dagar.)

Vem är det feta träsktrollet Jausse hon var med? Tydligen ska dom ha varit med tillsammans med varandra innan😂 bråkat och gjort slut….

Känner dock att hon inte ska bo i kolonistuga året om i hbg området som hon förmodligen hyr svart.

Det är förbjudet samt att vi andra vanliga människor kämpar dag in och dag ut för att få hyran betald och mat på bordet, är trött på blattar och efterblivna svenska pundare som tror sig ha förtur och rätten till att glida igenom livet.

Så ni som vet mer info om den där fläskpaddan hör av er till mig i dm eller skriv lite fint här.
Tänker höra av mig till Helsingborg stad, koloniområden är inte till för att hushålla pillerpundare.

Håll i er!
https://youtu.be/E0i7Ze9H4IQ
2023-08-27, 10:00
Medlem
Någon som var med i liven från början och uppfattade vad som hände mer konkret förutom att den här Josefin fick psykos/snedfylla?
2023-08-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediokervitman
Någon som var med i liven från början och uppfattade vad som hände mer konkret förutom att den här Josefin fick psykos/snedfylla?

Verkar blivit ett riktigt kaos. Folk på TT uppmanar varandra att inte lägga ut något för det var så illa.
Men man blir ju nyfiken!
2023-08-27, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Verkar blivit ett riktigt kaos. Folk på TT uppmanar varandra att inte lägga ut något för det var så illa.
Men man blir ju nyfiken!

Kom in efter ett tag och herregud. Kniv/prostitutition/missbruk/kriminalitet etc lyftes av B senare i liven och J hängdes ut i vanlig Bumbianda, hon vet aldrig när hon ska täppa till kakhålet. Hon kommer nog råka riktigt illa ut någon dag.

B hade iaf stuckit/flytt därifrån och sprungit som i en skräckfilm bla längs en väg full av våldtäcktsbilar?

Vilken live, gav upp efter runt 1-2timma. Någon som såg hela?
2023-08-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediokervitman

Man önskar ju att någon lägger ut hela.
2023-08-27, 10:57
Medlem
Citat:
Håll i er!
https://youtu.be/E0i7Ze9H4IQ

Haha tackar 😂👍 där fick jag hela namnet på henne med!
2023-08-27, 11:27
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Blev hon ovän med tjejen hon spenderat kvällen med?
2023-08-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Blev hon ovän med tjejen hon spenderat kvällen med?

Hon vill blocka henne och aldrig träffa/prata med henne mer men hon glömde sin ryggsäck med alla saker till fotograferingen för OF hos J. Trauma de lux!

De skulle givetvis fotografera för kommande publicering på OF.

Lite oklart hur B ska hantera detta tror jag.
2023-08-27, 12:09
Medlem
Citat:
Men man blir ju nyfiken!
Ja det blev lite kaos kan man lugnt säga. Att vi inte vill att någon skärminspelning av det ska läggas ut är för att skydda J, det är E vi lägger ut videor på för att andra ska få se den olyckan.
2023-08-27, 12:35
Bannlyst
lägg ut alla hennes vänner med. Vi har ju sett dom andra.
Klart vi vill se psykos med fettot, hennes föräldrar är jätterika. Hennes ekonomi är nog inga problem
alls. Stugan är inget hon hyr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in