2024-10-14, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Vill kvinnan inte bli gravid får mannen spruta i kondom. Ingen kondom, inget knull. Kvinnan kan utöver det använda tillgängliga medel för sin egen del. Kvinnan kan också avstå att ha sex, gäller speciellt tillfälliga sexuella kontakter.
Ligger inte det i mannens intresse också, om han inte vill bli pappa? För jag har inte mött särskilt många män som frivilligt trätt på sig kondom. Bättre då på att chansa på att kvinnan skyddar sig, verkar det som.
Citera
2024-10-14, 21:11
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag träffas fortfarande väldigt gärna och fortsätter diskussionen.

OJ! Ja då måste du verkligen vara tuffare än mig! Då behöver vi bara reda ut vem av oss som har starkast pappa och snyggast låtsas-flickvän också. Börjar du berätta, som redan är i ledningen?

Citat:
Varför letar inte du bland Tomatkungens alla inlägg om du nu så gärna vill veta? Då kommer du få se hur Tomatkungen har uttryckt sig.

Uppenbarligen förstod du inte ett ord av detta inlägg.
(FB) Abortfrågan - allmän diskussion

Jag är rädd att vi får avsluta här.
Citera
2024-10-14, 21:38
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
OJ! Ja då måste du verkligen vara tuffare än mig! Då behöver vi bara reda ut vem av oss som har starkast pappa och snyggast låtsas-flickvän också. Börjar du berätta, som redan är i ledningen?

Uppenbarligen förstod du inte ett ord av detta inlägg.
(FB) Abortfrågan - allmän diskussion

Jag är rädd att vi får avsluta här.

Jag förstår att du vill avsluta. Vet inte varför du ville tuffa upp dig så. Jag har ju gett dig exempel och om du letar bland Tomatkungens inlägg i den här tråden sp kommer du få se att Tomatkungen skrivit det jag säger att Tomatkungen skrivit. Du verkar ju inte förstå ett enda ord av vad jag skriver.
Citera
2024-10-14, 21:41
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ligger inte det i mannens intresse också, om han inte vill bli pappa? För jag har inte mött särskilt många män som frivilligt trätt på sig kondom. Bättre då på att chansa på att kvinnan skyddar sig, verkar det som.

Men om kvinnan inte vill bli gravid ligger huvudansvaret på henne att inte bli gravid. Så är det.
Citera
2024-10-14, 21:51
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Så du litar inte på vad kvinnorna uppgav som skäl?

Jag fabulerar inte. Jag ger beskrivningar över vad männen skulle kunna göra för att blåsa bort kvinnornas abortskäl.

Nej jag litar definitivt inte lika blint som dig på vad kvinnor säger. Är det inte så att kvinnor anses mer manipulativa än män?
Återigen hade det varit oerhört intressant att få höra männens skäl för att sedan kunna jämföra.
Citera
2024-10-14, 21:57
Medlem
Citat:
Men om kvinnan inte vill bli gravid ligger huvudansvaret på henne att inte bli gravid. Så är det.
Kvinnan tar ansvar för att varken hon eller hennes manliga motpart blir ofrivilliga föräldrar vid 999 av 1000 ligg. Så är det.

Män borde genomgå vasektomi eller använda kondom on de inte vill bli pappor.
Citera
2024-10-14, 22:03
Citat:
Och om mannen inte vill hon ska bli gravid ligger 100% av ansvaret för att hon inte blir det på honom.
Citera
2024-10-14, 22:09
Medlem
Citat:
Borde mannen inte ha ett lika stort intresse av att inte bli ofrivillig pappa? Om inte, varför?
Citera
2024-10-14, 22:29
Citat:
Borde mannen inte ha ett lika stort intresse av att inte bli ofrivillig pappa? Om inte, varför?
Han kan ju alltid hävda att det är hennes ansvar att se till så att han slipper bli pappa. Och böla om att män borde få göra juridisk hitta på-abort.
Citera
2024-10-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Han kan ju alltid hävda att det är hennes ansvar att se till så att han slipper bli pappa. Och böla om att män borde få göra juridisk hitta på-abort.
Haha true.
Citera
2024-10-15, 05:24
Medlem
Citat:
Hur anas denna lättja?

Tror du inte att aborter ändå är billigare för samhället än en massa oönskade barn blir?

Det billigaste OCH bästa för samhället, barn, unga vuxna och hela jävla mänskligheten är att ANVÄNDA PREVENTIVMEDEL.

Abort != Preventivmedel.

Ingen kvinna blir gravid av luften. En graviditet föregås alltid av ett EGET beslut. Alltid. (Ja, vid frivilligt sex förstås)

Ni kärringar snurrar runt i era mentala hockey och argumentationsdans där ni alltid hoppar över just den lilla biten att en graviditet ALLTID föregås av ett EGET beslut. ..ett beslut att inte använda medel för att undvika graviditeten.

Sluta med alla jävla ursäkter och ta ansvar för er sexualitet!! Mördare p.g.a. lättja.
Citera
2024-10-15, 06:51
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag förstår att du vill avsluta.

Så du KAN läsa?

Citat:
Vet inte varför du ville tuffa upp dig så.

Det var DU som ville träffa mig irl, din lilla tangentbordskrigare

Citat:
Jag har ju gett dig exempel

Jag bad om citat. Det är allt. Men du kan uppenbarligen inte ge mig några, så vad är poängen med att fortsätta?

Jag kommer såklart inte läsa igenom trådhistoriken och gissa mig till vilka inlägg du uppfattat på ett visst sätt, det är helt orimligt.

Patetiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in