Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
Det vad du som började domdera och tala om för mig vad jag måste göra.
"Domdera", säger du. Då tar vi en titt på vad jag skrivit:
"Kan du ge konkreta exempel på "kortslutningar" och "ramaskrin" som orsakats av att du uttryckt denna önskan?"
"Jag vill veta vad DU anser vara "kortslutningar" och "ramaskrin" kopplade till att du vill att färre aborter ska ske."
"Kan du ge exempel på en sådan överdrift?"
"Jag menar såklart att du ska hänvisa till ett specifikt inlägg, annars hade jag ju nöjt mig med din generella beskrivning. Kan du göra det?"
"Jag vill veta vad DU anser är överdrifter. Det är DU som säger att folk överdriver. Det är DU som säger att folk får kortslutningar" och DU som säger att folk gör "ramaskrin"."
"Jag vill alltså ha konkreta exempel på när DU anser dig att så skett."
Vilka av ovanstående är att betrakta som domderande, enligt dig?
Citat:
Det vad du som tuffade upp dig.
"Tuffa upp mig", säger du. Då tar vi en titt på vad jag skrivit:
"Hittar du inga exempel är det bättre för alla inblandande om du bara säger typ "ok, jag överdrev" eller nåt."
"Så du kan alltså inte ge ett enda konkret exempel? Fastän du gnällde över det?"
"Än så länge så är det du som tycks överdriva, med tanke på att du inte kan ge exempel."
"Är det något med detta som är oklart?"
Ovanstående är alltså skrivna som svar när du vägrat ge mig de enkla citat jag bad om. Vilka av dessa är att betrakta som att "tuffa upp sig", enligt dig?
Och så vill jag återigen påminna om att det var DU som skrev:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
I sådana fall tycker jag vi möts I.R.L. och så får du tala om det för mig då och vara lika tuff som du är bakom skärmen.
Citat:
Jag har ju talat om exempel på vad Tomatkungen skrivit och jag har inte heller någon större lust att leta igenom alla ínläggen. Du behöver inte gissa dig till dem för när du läser inläggen känner du igen exemplen jag har gett dig.
Jag har nu sökt igenom alla TomatKungens inlägg och han nämner ingenstans "att det ofta skulle gälla våldtagna 13 åriga flickor". Vilken jävla clown du är
Så nu har vi hanterat frågan om "våldtagna 13 åriga flickor" på så vis att det du skrev helt enkelt inte stämde. Du misstog dig eller hittade på det. Bra så.
Då återstår alltså frågan om konkreta exempel på folks "kortslutningar" och "ramaskrin" som orsakats av att du uttryckt en önskan om att färre aborter ska utföras. Denna kan jag omöjligen lösa på egen hand. Så, för sista gången: Kan du medelst citering ge konkreta exempel på "kortslutningar" och "ramaskrin" som orsakats av att du uttryckt denna önskan? Bara säg Ja eller Nej.