2024-01-11, 22:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grapefrutt
Jag misstror dig inte, men det minsta du kan åstadkomma om du vill fälla den rubriken är väl att citera en rimlig vetenskaplig källa?

Det är inget vetenskapligt påstående jag gör. Det handlar om observationer i vardagen.
Citera
2024-01-11, 22:22
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mitt intryck är att de mest högljudda abortförespråkarna själva är barnlösa. Vad kan detta beror på? Är de avundsjuka på lyckliga barnfamiljer, och vill hämnas på andra kvinnor genom att få dem att abortera bort sina foster? Saknar de empati med barn? Är det någon annan märklig psykologisk reaktion i linje med kognitiv dissonans? Det är helt klart dunkla krafter i rörelse här.

Vad är era åsikter om detta? Ordet är fritt!

De vill väl ändå ha möjlighet till abort själva, inte tvinga andra att göra aborter?
Citera
2024-01-11, 22:26
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Det är inget vetenskapligt påstående jag gör. Det handlar om observationer i vardagen.

En del kvinnor vill kunna knulla runt som homosexuella män gör, utan att behöva riskera graviditet.

Eftersom förståndet hos dessa människor är litet, så fungerar inte preventivmedel typ p-piller som kräver en iq på över 50 för att användas.

Så abort är tyvärr nödvändigt, om man inte vill skapa ett samhälle som förr där dessa undermänniskor tvångssteriliserades och i vissa fall lobotomerades.
Citera
2024-01-11, 22:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
De vill väl ändå ha möjlighet till abort själva, inte tvinga andra att göra aborter?

Om de är över 30 år och barnlösa, varför vill de ha möjlighet till abort?
Citera
2024-01-11, 22:28
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
En del kvinnor vill kunna knulla runt som homosexuella män gör, utan att behöva riskera graviditet.

Eftersom förståndet hos dessa människor är litet, så fungerar inte preventivmedel typ p-piller som kräver en iq på över 50 för att användas.

Så abort är tyvärr nödvändigt, om man inte vill skapa ett samhälle som förr där dessa undermänniskor tvångssteriliserades och i vissa fall lobotomerades.

Ja, en fördel är ju att dessa människor inte fortplantar sig och åker ut ur genpoolen.
Citera
2024-01-11, 22:40
Medlem
Citat:

Nåja, du får mig i lavinen, en helt ovetenskaplig åsikt från mig är att det finns en orimligt stor kultur/politik som förespråkar en helt orimlig feminism i Sverige som är så pass jämställt. Jämställdhet i all ära, men att skapa konst och muffins i mens-blod bara för att... säger en del om denna genre och i förlängningen en hel del kring ämnet i fråga - om du frågar mig.
Citera
2024-01-11, 22:53
Medlem
Puckade spekulationer. Har man gått igenom en graviditet är det knappast något man vill någon ska bli tvingad till att göra.
Och vad spelar det för roll vem som tycker abort är okej?? Abort ska vara fritt tills män slutar spruta runt okontrollerat. Sätt på en kondom. Hur svårt kan det vara ?
Citera
2024-01-11, 23:53
Bannlyst
Abortfrågan är ingen stor sak i Sverige då det råder konsensus kring dom där 12 veckorna, har aldrig någonsin stött på förespråkare eller motståndare i Sverige, TS svamlar!
Citera
2024-01-12, 00:28
Bannlyst
Satan

Du ska icke mörda/döda

De som förespråkar skiten är grundligt lurade

Be för dem i Jesus Kristus Namn
Citera
2024-01-12, 00:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Håller med dig ts i din observation och jag tror det handlar om att dessa kvinnor inte vill erkänna sitt största misstag i livet för sig själva och andra. Det skulle leda ner dom i djup depression tror dom eller liknande men jag tror det hade varit bra för denna bittra och mordiska typ av kvinna att faktiskt möta sina demoner. Offerkoftan gör ju att du aldrig behöver ta ansvar så den där koftan sitter cementerad på många kvinnor.
Citera
2024-01-12, 02:02
Medlem
Glostrups avatar
Du har ingen källa, så trådstarten borde papperskorgas omgående. Vad du observerar är helt irrelevant eftersom dina observationer saknar statistisk betydelse.

Alla jag känner som är pro-val, är varken kvinnor eller barnlösa. Alltså har du fel, och admins kan korga tråden.
Citera
2024-01-12, 04:00
Det har med "Human mating strategies" att göra. Dock oftast på ett omedvetet plan och även mycket annat handlar om samma sak.
Kvinnor som passerat klimakteriet vill förbjuda bla tex sexköp och har inga problem att få impotenta gubbar att tycka samma eller hålla med för husprisens skull och så blir det politiken eftersom yngre personer sällan har politiskt inflytande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in