Citat:
Du sa att han inte gjorde något moraliskt fel så länge han själv ansåg att det inte var något fel med det. Det var alltså du som sa det. Jag kan citera dig igen:
Precis som Ted Bendy ansåg att han gjorde rätt, menar du? Ditt moraliska system är så uselt att du inte ens kan fördöma någon som Ted Bundy eftersom att du saknar moral och etik själv. På samma sätt så kunde du inte ens fördöma islamistiska terrorister som IS tidigare i tråden. Vad var det du sa nu igen? Ja, just det, ja - enligt dig så har grupperingar som IS "goda intentioner" och därför agerar de inte moraliskt fel när de slaktar andra människor.
Ditt så kallade "etiska system" är skräp. Ditt sätt att se på saken är förmodligen uppskattat hos människor liknande Ted Bundy, just sayin'.
Nej, du sa precis att han agerade moraliskt så länge han själv ansåg att det inte var något fel med att mörda kvinnor.
Vet du vad ordet moraliskt betyder?
Precis som Ted Bendy ansåg att han gjorde rätt, menar du? Ditt moraliska system är så uselt att du inte ens kan fördöma någon som Ted Bundy eftersom att du saknar moral och etik själv. På samma sätt så kunde du inte ens fördöma islamistiska terrorister som IS tidigare i tråden. Vad var det du sa nu igen? Ja, just det, ja - enligt dig så har grupperingar som IS "goda intentioner" och därför agerar de inte moraliskt fel när de slaktar andra människor.
Ditt så kallade "etiska system" är skräp. Ditt sätt att se på saken är förmodligen uppskattat hos människor liknande Ted Bundy, just sayin'.
Nej, du sa precis att han agerade moraliskt så länge han själv ansåg att det inte var något fel med att mörda kvinnor.
Vet du vad ordet moraliskt betyder?
Jag delar inte Ted Bundys moral men det är irrelevant. Han gjorde vad han ansåg rätt. Jag tyckte han gjorde fel men min moral är inte relevant för honom och hans moral är inte relevant för mig.
Sedan gjorde han självklart lagligt fel, så jag försvarar inte hans GÄRNING, jag försvarar bara hans tänk.
Bara för att jag tyckte han gjorde fel så betyder det inte att det ÄR fel. Vem fan är jag att säga vad som är rätt eller fel. INGEN kan säga vad som ÄR rätt eller fel. Kanske Gud då, om han finns, ingen annan. Jag kan bara säga vad JAG TYCKER är rätt eller fel.