2014-06-06, 23:09
Medlem
smash-s avatar
Hej på er..

Är på jakt efter fler bilder på denna "karaktären" som jag kommer länka till i slutet av inlägget. Har letat som fan men inte kunnat hitta mer än just denna bilden. Någon som sitter på några? Tack på förhand!

http://www.pasifagresif.com/wp-content/uploads/inflames_resim2_1.jpg
Citera
2014-06-07, 00:58
Medlem
Ecrofirts avatar
Fint att se att det blev lite liv i tråden!
Insåg ganska snabbt att det skulle bli spridda åsikter om denna singel.
In Flames utvecklas som band från album till album, sen om det är åt
rätt håll eller inte vill jag inte svara på (Clayman och Colony är de bästa albumen imo).
Har lyssnat på låten några fler gånger nu än imorse och den växer faktiskt på mig, inte deras bästa singelsläpp men en bra låt
Ser fram emot albumet i September som fan! och sen blir det live på Hovet i November!
Citera
2014-06-08, 16:20
Medlem
MyNameIsTakens avatar
Den var bra, inte jättebra.
Citera
2014-06-09, 02:00
Medlem
T0xicitys avatar
Dom har ju totalt förstört Anders röst. Låter som Korns sångare. Musikaliskt är den bra men rösten kan ju inte låta sådär genom hela albumet!
Citera
2014-06-09, 02:47
Medlem
MystEquals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben69
Den tar sig jag har lyssnat 5-6 ggr nu och ser fram emot hela skivan som faan.
Sen som alltid så gnälls det bland vissa fans att det låter för soft men va fan de utvecklas ju också med tiden,"take it or leave it" liksom.
Först skriver du "utvecklas med tiden", sedan skriver du "take it or leave it", bestämt dig .

Tyckte låten var ganska kass tyvärr, väldigt besviken. Musiken var helt intetsägande, och det var alldeles för mycket cleansång, det kan vara fint med cleansång, men i det här fallet var det bara tråkigt. Man kan tro att de vill låta som Metallica...
Citera
2014-06-09, 14:22
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Tycker det låter bara skit helt ärligt. Typ nästan som power metal med korns sångare skulle jag beskriva låten.
Citera
2014-06-10, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Tycker det låter bara skit helt ärligt. Typ nästan som power metal med korns sångare skulle jag beskriva låten.
Power Metal? u wot m7+1? Så långt ifrån power metal man kan komma. Fan näsan närmre till Death metal än Power Metal.
Citera
2014-06-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -WhoRacle-
Power Metal? u wot m7+1? Så långt ifrån power metal man kan komma. Fan näsan närmre till Death metal än Power Metal.

Var mest början av låten jag satt och hakade upp mig på.
Citera
2014-06-11, 19:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed

Det där var ju bara taskigt, låten är dålig, men inte så dålig!
Citera
2014-06-12, 19:52
Medlem
Ne0nXs avatar
Det lutar ju lite åt att Anders kommer köra lite mer skrik på nya plattan. Hoppas går ju iallafall.

Men som många andra har påstått, inte jättebra riff eller solon. Fast dem har fortfarande samma härliga gitarrljud!
Citera
2014-06-13, 19:15
Medlem
Ny låt ute nu: Through Oblivion.
Citera
2014-06-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Ny låt ute nu: Through Oblivion.

Hade de bara slängt in lite dubstep i den låten med så kunde man fan tro att det kunde vara från Korns senaste. Ska in flames låta såhär så kan de lika gärna lägga ner tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in