Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-31, 07:48
  #1333
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
895 betalade jag för min, ståplats, bra pris för dessa 3 bra svenska liveband

Köpte biljetter nu, blir inte så mycket nästa år så fick slå till!
Citera
2024-01-04, 14:57
  #1334
Medlem
BSKGMs avatar
Högintressant!

In Flames har jag sett fem gånger och diggar dem hårt hela vägen till Sounds of a playground fading. Jag har ännu inte kommit till att lyssna in Foregone ännu, men jag har förstått att de är tillbaka till dödssoundet igen på den skivan.

Arch Enemy har jag sett två gånger, senast i somras. Favoriterna ligger dock några år tillbaka i tiden, Doomsday machine och Anthems of rebellion.
Citera
2024-01-04, 16:35
  #1335
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BSKGM
Högintressant!

In Flames har jag sett fem gånger och diggar dem hårt hela vägen till Sounds of a playground fading. Jag har ännu inte kommit till att lyssna in Foregone ännu, men jag har förstått att de är tillbaka till dödssoundet igen på den skivan.

Arch Enemy har jag sett två gånger, senast i somras. Favoriterna ligger dock några år tillbaka i tiden, Doomsday machine och Anthems of rebellion.

Gillar fram till Siren Charms, gillade den inte alls när jag lyssnade på den. Sen efter jag såg dom live så öppnades ögonen och de visade sig vara en kanonskiva! Foregone är väl OK, inget som fångade mig men ett steg bakåt i tiden helt klart!

Arch Enemy har jag sett med Angela och den nya sångerskan och bägge var kanon, men håller med gällande skivorna du nämnde, det är deras bästa helt klart!

Soilwork har också kanon skivor fram till Sworn of great divine. Kan rekommendera Stabbing the drama, en riktig håll käften skiva!
Citera
2024-01-20, 14:37
  #1336
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofPerdition
Albumen menade jag - är alla tre låtar också…?

Javisst, kan du inte In Flames-diskografin utantill?
Citera
2024-02-03, 01:27
  #1337
Medlem
GhostofPerditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Javisst, kan du inte In Flames-diskografin utantill?
Nog sämre koll på vad alla låtar heter än på albumen. Visar det sig 😗
Citera
2024-02-03, 15:49
  #1338
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofPerdition
Nog sämre koll på vad alla låtar heter än på albumen. Visar det sig 😗

Man behöver inte kunna hela diskografin, när man som du har det bästa albumet någonsin som profilbild!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback