Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-15, 13:48
Medlem
Bullmajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Fyfan va nice, aldrig orkat lira RL. Men känslan att hitta nåt very rare t.ex Royal Helmet eller en MPA. fyfan

Lootade en mpa efter 20 demons när jag gjorde demon oak, 5 totalt på hela tasken fast många fler demon trophys (som är lika rare). Jag bottade så jag blev väl inte mer glad än vad jag brukar när jag går profit på rundan. Det hade varit roligare att loota det förr när den va värd lite grann, nu säljer man ju dem till npc.

Har dödat flera bossar och lootat bla: molten plate, chain bolter, ferumbras hat, thunder hammer samt great shield. Skönast av dem va när vi loota great shield i morgaroth då vi hade warmode. Va stort ob på goroma som vi till slut vann och kunde döda aset. Dessa drops är givit jävligt bra med cash, 1,5kk va min share för ferumbra hatten tex.
Senast redigerad av Bullmaja 2011-09-15 kl. 13:59.
Citera
2011-09-15, 17:08
Medlem
ekkers avatar
Ja ibland är det otroligt segt att loota något rare, därför är det riktigt kul när det händer, iallafall när man har en chars som inte kan mosa sönder allt i spelet haha!
Men som föregående säger, roligare att loota förut när mindre saker kunde säljas till NPC och då det hade ett anant värde

Någon trevlig svensk som lirar Danubia här må tro?
Citera
2011-09-15, 20:14
Medlem
McGregors avatar
Trött på Valoria, dags att joina Inferna!
PMa gärna Aulis Satana, den mest fruktade mannen på Inferna.
Citera
2011-09-15, 20:55
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, u go girl!

mitt prem på mitt valoria acc gick ut idag, sålde all loot o skit, fick ihop 1kk.. x)
Citera
2011-09-15, 21:09
Medlem
Bottar ni alltså fortfarande?
vad kostar bot numera?
Citera
2011-09-15, 21:50
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
haha, u go girl!

mitt prem på mitt valoria acc gick ut idag, sålde all loot o skit, fick ihop 1kk.. x)

Jaja, joina mig på Inferna istället
Citera
2011-09-15, 22:01
Medlem
BengtBarbarens avatar
Efter att ha ögnat igenom tråden har jag förstått att en del FBare lirar på Inferna. Själv var det ett par år sedan jag lirade och antar att en del saker har förändrats, har i alla fall skapat en gubbe på just Infena nu. Har bara lite frågor För det första; kommer jag att få rikligt med dase då jag reachar main? Folk som dp campar etc? Och hur fungerar "hardcore pvp" systemet? Vidare, vilken voc är preferabelt? Lirade Pally back in the day men är öppen för annat, vilken voc klarar sig generellt bäst nuförtiden?

Tacksam för svar !
Citera
2011-09-15, 22:05
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBure
Någon här som spelar på Obsidia?

Yup. 190 EK.
Citera
2011-09-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBarbaren
Efter att ha ögnat igenom tråden har jag förstått att en del FBare lirar på Inferna. Själv var det ett par år sedan jag lirade och antar att en del saker har förändrats, har i alla fall skapat en gubbe på just Infena nu. Har bara lite frågor För det första; kommer jag att få rikligt med dase då jag reachar main? Folk som dp campar etc? Och hur fungerar "hardcore pvp" systemet? Vidare, vilken voc är preferabelt? Lirade Pally back in the day men är öppen för annat, vilken voc klarar sig generellt bäst nuförtiden?

Tacksam för svar !

På Hardcore skulle jag säga Sorcerer eller Druid. Tror inte folk kommer campa DP på Inferna, men om du råkar i bråk med fel folk är den gubben rökt. Visa dig inte alltför mycket och levla diskret. Säger någon åt dig att leava spawn gör man det (lirade inferna för 1-2 år sedan)
Citera
2011-09-15, 23:05
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Jaja, joina mig på Inferna istället

har en lvl 9 mage, måste dockl fylla på prem + mer bot tid.. x)

så, om nåra dar orkar jag nog..
Citera
2011-09-15, 23:09
Bannlyst
Har en 41 eller 42 rp på Inferna vettefan vad som hänt med min eq dock, tror nog att den är i någon prem stad

Kanske skaffar prem igen och hakar på.
Citera
2011-09-16, 08:16
Medlem
PhilMorriss avatar
Tjena boys.

Har lirat på de flesta världarna, och lirar i dagsläget på Premia. Jag har precis kommit tillbaka till spelet efter en sex månader lång inaktivitet. Jag lirar just nu på en 120ish rp eftersom jag sålt de flesta av mina andra accounts.
När jag gick igenom olika textfiler på datorn så hittade jag ett account med en 51 knight som var free account, med standard semi-rare eq. Detta var på Thoria. Tanken slog mig att jag skulle botta upp leveln och få en hel del cash på vägen, men sedan kom jag på att jag inte har en blekaste aning om vad man ens använder för program?

Är det någon som kan ge en mer ingående guide av vilket program/var man bottar med denna knight?
Vore evigt tacksam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in