Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-28, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
mycket bättre oldays nu finns det inget roleplay alls allting handlar om att fixa bra spawns och om du korsar någons väg så blir man sönder hunted av en hög med polacker .
så ja man kan säga att allt har blivit bajs grafik bajs omgivning diare spelkänlsa über bajs. spela en seriöst ot istället om du gillade the old good days.

bleh, det var som jag trodde, antar att tibia får leva kvar i mina drömmar istället
Citera
2008-01-28, 23:30
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner
Jo det var riktigt dålig spawn, men tänk på att det endast var råttor jag dödade.

Valaria här, själv?

Ah. Det var du som addade mig?
Citera
2008-01-29, 11:40
Medlem
Ettan^s avatar
Spelade OT ett tag nyligen, men det blev tråkigt snabbt ^^ Den som gav mig mest egotripp hade typ 99999x exp-rate, så jag blev level 2000 ungefär, men det blev ju tråkigt i längden det med. Sen hittade jag någon annan, men seriöst, det känns som att nästan alla som skapar en OT-server bara är ute efter fitta.

Värst var det faktiskt på 999999x-servern, där det bara fanns 2 gms, som antingen var 9 eller invandrare. Kunde inte skriva ordentlig svenska, skrev aldrig på engelska (ban om man skrev till dom på engelska eftersom dom inte fattade), gjorde såna där public-meddelanden i rött att "Ala här suger kuk uttom ja" och "önska ni ala dog" och "ska fan bana er ala jevla kuksugare" och så vidare ^^

Låtsades att jag var en tjej när han frågade, fick en teleport in i någon random snubbes hus och fick ta vad jag ville. Mitt eget hus blev länsat på samma sätt och såldes till en annan spelare när jag var utloggad. De sa såklart att jag skulle få "levvel 5000 om du vissar i kam" etc. >.< Usch.

Sen känner jag inte direkt för att spela en 1x OT-server, då är det precis som att spela på riktiga, fast med mycket mindre folk ^^ Kanske ska ta och botta upp en jävla gubbe nån dag om jag får tråkigt.. men jag ser ingen direkt anledning att göra det.
Citera
2008-01-29, 14:13
Medlem
nyllet_2s avatar
Nej fy fan för både OT och bots.. Lira som man ska istället!

Spelar libera, skapade mitt andra account april 2002, några månader efter att jag fått mitt första account deleted av en GM för att jag masspkade honnom när han skulle banna mig för att stå på huset (Minns jag rätt eller var det en klippa?) och dödade demonen i thais..
Senast redigerad av nyllet_2 2008-01-29 kl. 14:16.
Citera
2008-01-29, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Ah. Det var du som addade mig?

Jo precis.
Citera
2008-01-30, 17:05
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mweiner

Jo det var riktigt dålig spawn, men tänk på att det endast var råttor jag dödade.

Valaria här, själv?

Thoria ;]
Citera
2008-01-31, 16:28
Medlem
Sheiks avatar
Jag kan bevisligen säga att jag lyckats sluta spela Tibia. Har min egen character som är 100 royal i Iridia. Sen nu efter jag har slutat så får jag om jag vill ta över min polares 140 elite med rare set om jag vill, samt min andra polares 106 royal.

Men jag klarar mig. Ska låta charsen långsamt dö.
Citera
2008-01-31, 16:40
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Jag kan bevisligen säga att jag lyckats sluta spela Tibia. Har min egen character som är 100 royal i Iridia. Sen nu efter jag har slutat så får jag om jag vill ta över min polares 140 elite med rare set om jag vill, samt min andra polares 106 royal.

Men jag klarar mig. Ska låta charsen långsamt dö.
Orka skryta?
Citera
2008-01-31, 17:04
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Orka skryta?

Skryta över att man lyckats sluta trots tillgång till flera bra characters är inget jag skäms över
Citera
2008-01-31, 17:17
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Skryta över att man lyckats sluta trots tillgång till flera bra characters är inget jag skäms över
Precis som vi bror oss? Hade acces till en 198 EK är jag cool då?
Citera
2008-01-31, 17:23
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Precis som vi bror oss? Hade acces till en 198 EK är jag cool då?

Sa jag någonsin att jag var cool din jävla kalvtratt? Och jag kunde verkligen inte bro mig mindre om du bror dig eller ej.
Citera
2008-01-31, 18:06
Medlem
Ettan^s avatar
Han kanske bara ville vara snäll och ge bort kontot till någon stackare som frågade? Döm inte efter bokens.. uh.. ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in