Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-22, 22:36
Medlem
Fortfarande ingen som är sugen på att spela Olympa (non-pvp) med mig?
Har även mina två chars till salu på den världen. 166ms, 88rp.
Vore underbart med lite moget, svenskt sällskap.
Citera
2012-01-23, 06:54
Medlem
Deathwanderers avatar
jag o nåra st kör där
dock står vi mest o tränar atm..
Citera
2012-01-23, 12:01
Medlem
Jag spelar på Eternia om någon är sugen på att leka lite tillsammans eller bara sitta och in-game chatta för sällskap, PM:a mig!
Citera
2012-01-23, 15:17
Medlem
Smakkers avatar
Tjena, jag lirar inferna på 90 master sorcerer, jag funderar på och lägga tibia på hyllan för att jag är för lat för och expa men vi prövar iaf.

Jag söker alltså en co-player till mitt account som har en 92 master sorcerer på hardcore-servern Inferna!. Jag söker främst erfarna spelare som kan tänkas share:a account med mig Det som jag vill göras är att expa på valfritt ställe (Werewolf i Vengoth, tombs etc), expar du på gubben och tar levels så får du naturligtvis pka/kriga på gubben också, vi ska liksom dela gubben 50/50

PMA varför just du ska få dela med mig

Mvh
Smakker
Citera
2012-01-23, 18:48
Medlem
Holmquists avatar
Precis börjat lira igen efter ett längre uppehåll.

Hade tänkt spela manuellt den här gången och skulle behöva tips på vars jag kan levla min 86 MS, utan allt för stor waste hade jag tänkt då!

Spelar på Valoria för övrigt. Lirade på Otiss (220 MS) tidigare, om någon skulle känna igen mig!
Senast redigerad av Holmquist 2012-01-23 kl. 19:00.
Citera
2012-01-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Precis börjat lira igen efter ett längre uppehåll.

Hade tänkt spela manuellt den här gången och skulle behöva tips på vars jag kan levla min 86 MS, utan allt för stor waste hade jag tänkt då!

Spelar på Valoria för övrigt. Lirade på Otiss (220 MS) tidigare, om någon skulle känna igen mig!

Jag skulle vilja säga att du ska pröva på Water Elementals.
Köp dig helmet of the deep och använd vis/wand.
Glöm inte att ta med dig ett fiskespö som du använder på de döda resterna av dom.

På fullspawn kom jag upp i 200k/h i din level och gick + varje hunt.

Lycka till!
Citera
2012-01-24, 21:58
Medlem
j0k3r1s avatar
Fler, fler och fler pvp team på Zantera hade inte varit fel!
Ägarna lyssnar på teamsen och anpassar spelsättet efter våra behov, hur perfekt som helst.
Citera
2012-01-24, 22:09
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Fler, fler och fler pvp team på Zantera hade inte varit fel!
Ägarna lyssnar på teamsen och anpassar spelsättet efter våra behov, hur perfekt som helst.

Finns ju redan en hel del Servern laggar ganska mycket till och från dock

Vilket team är du med i?
Citera
2012-01-24, 22:19
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Finns ju redan en hel del Servern laggar ganska mycket till och från dock

Vilket team är du med i?

Mjo, dom har ju en hel del problem där, men jag har för mig att det är andra ägare som vill förstöra? Ryktet går så iallafall! Ingen guild atm, vart med i dom större guildsen, men de tenderar att avsky mig! Glider runt lite som en legosoldat, skaffar förtroende, och sen när det är på topp så kommer knivhugget i ryggen och jag blir poppis i motståndarnas ögon!! Inga namn nämnda!
Citera
2012-01-24, 23:47
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Mjo, dom har ju en hel del problem där, men jag har för mig att det är andra ägare som vill förstöra? Ryktet går så iallafall! Ingen guild atm, vart med i dom större guildsen, men de tenderar att avsky mig! Glider runt lite som en legosoldat, skaffar förtroende, och sen när det är på topp så kommer knivhugget i ryggen och jag blir poppis i motståndarnas ögon!! Inga namn nämnda!

Haha jaså Gör så du, själv är jag med i Reanimation sen ett par ots tillbaka
Citera
2012-01-25, 12:47
Medlem
Robss avatar
Vad är zantera för nån ot? Var någon brud som började tjata på mig häromdagen att börja där. Kanske blir att testa så jag har något att göra när jag bottar på vanliga...
Citera
2012-01-25, 15:36
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Vad är zantera för nån ot? Var någon brud som började tjata på mig häromdagen att börja där. Kanske blir att testa så jag har något att göra när jag bottar på vanliga...

Svensk OT hostad i Tyskland eller va det nu är, stabil sålänge det inte är 700+ players online. Sköna exp rates, pvpsystem, ah.. Kolla deras hemsida vett jag www.zantera.net, när du sedan ska logga in är det lite knas, eftersom du tydligen ska logga in med login.zantera.net
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in