Vi har en guild på inferna men den är mest gjord för att kunna ha GH. Kanske skulle kunna skapa en Flashback guild om det finns intresse. Hör av er gott folk.
Du ville ha ett spel där man siktade spells.
Du nämnde aldrig något om grafikerna.
Jag skrev; "Det är lite som tibia"
Var glad att jag tipsade dig istället, för det var ju annars jävligt mycket respons på din post, eller hur? Om du vill ha "old" tibia, kan du la lira OT. Om du nu inte lyckats lägga ihop 1 och 1 själv, pajas!
Är det här verkligen kul? Har aldrig spelat det. Bara hört namnet. Nu när jag kollade på lite gameplay så ser det ut som Pokemon till Gameboy.
Det här spelet brukade vara brutalt roligt. Jag har spelat tibia i ca 6 år totalt när jag växte upp(14-20 år gammal) och även fast det tog upp en stor del av mitt liv så ångrar jag inte en sekund. Nu är dock spelet i princip förstört, du kan inte spela som vanligt för folk kommer inte låta dig levla på olika spawns osv för de större guilderna "äger" spawnsen. Jag var för övrigt del av en av de största guilderna som fanns under en tid och det är otroligt tråkigt. Roligaste tiden någonsin var i början när man var yngre och helt ny, underbart spel. Men nu som sagt, är det inget att ha(tycker jag). Du kommer kunna leva lycklig livet ut utan detta spel :-p
Det här spelet brukade vara brutalt roligt. Jag har spelat tibia i ca 6 år totalt när jag växte upp(14-20 år gammal) och även fast det tog upp en stor del av mitt liv så ångrar jag inte en sekund. Nu är dock spelet i princip förstört, du kan inte spela som vanligt för folk kommer inte låta dig levla på olika spawns osv för de större guilderna "äger" spawnsen. Jag var för övrigt del av en av de största guilderna som fanns under en tid och det är otroligt tråkigt. Roligaste tiden någonsin var i början när man var yngre och helt ny, underbart spel. Men nu som sagt, är det inget att ha(tycker jag). Du kommer kunna leva lycklig livet ut utan detta spel :-p
Okej, tack för tipset. Det blir nog inget av det här då