Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-29, 19:50
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Jag har gubbe där!

Japp ännu en som anslutit sig, kul tycker jag.

Vi har en guild på inferna men den är mest gjord för att kunna ha GH. Kanske skulle kunna skapa en Flashback guild om det finns intresse. Hör av er gott folk.
Citera
2011-06-29, 21:13
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Du ville ha ett spel där man siktade spells.
Du nämnde aldrig något om grafikerna.

Jag skrev; "Det är lite som tibia"
Var glad att jag tipsade dig istället, för det var ju annars jävligt mycket respons på din post, eller hur? Om du vill ha "old" tibia, kan du la lira OT. Om du nu inte lyckats lägga ihop 1 och 1 själv, pajas!
Ojoj hur var det med intelligenskvoten?
Citera
2011-06-30, 00:26
Medlem
bsi5s avatar
Funderar På att börja spela Tibia Igen , vilken serv har mkt svenskar och många aktiva svenskar som spelar?

Samt om man kan få lite hjälp i början (eq / Cash)

bara skicka här lr privat mail!

Viktigt att det är mkt aktiva svenska spelare.. vad för pvp sort spelar ingen roll :P
Citera
2011-06-30, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Ojoj hur var det med intelligenskvoten?

OnTopic;

<nationalistiskt bröl>
Alla till Inferna!!!
Död åt polackerna!
All makt åt Sverige!!

</nationalistiskt bröl>
Citera
2011-06-30, 17:05
Medlem
tja, nån som kan ge ett tipps på vart man kan ladda ner en crack utan virus för elfbot/neobot för tibia 8.7 vorre skit tacksam om nån kunde !
Citera
2011-06-30, 17:12
Medlem
bsi5s avatar
Börjat en gubbe på INFERNA NU!

om ngn vill hjälpa med eq/cash bara msg privat tilll mig :P
Citera
2011-06-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
tja, nån som kan ge ett tipps på vart man kan ladda ner en crack utan virus för elfbot/neobot för tibia 8.7 vorre skit tacksam om nån kunde !
Gissar på nej.
Citera
2011-06-30, 18:51
Medlem
ccoonnyys avatar
Är det här verkligen kul? Har aldrig spelat det. Bara hört namnet. Nu när jag kollade på lite gameplay så ser det ut som Pokemon till Gameboy.
Citera
2011-06-30, 18:59
Bannlyst
kör på valoria
Senast redigerad av temporaryaccount 2011-06-30 kl. 19:04.
Citera
2011-06-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Är det här verkligen kul? Har aldrig spelat det. Bara hört namnet. Nu när jag kollade på lite gameplay så ser det ut som Pokemon till Gameboy.

Det här spelet brukade vara brutalt roligt. Jag har spelat tibia i ca 6 år totalt när jag växte upp(14-20 år gammal) och även fast det tog upp en stor del av mitt liv så ångrar jag inte en sekund. Nu är dock spelet i princip förstört, du kan inte spela som vanligt för folk kommer inte låta dig levla på olika spawns osv för de större guilderna "äger" spawnsen. Jag var för övrigt del av en av de största guilderna som fanns under en tid och det är otroligt tråkigt. Roligaste tiden någonsin var i början när man var yngre och helt ny, underbart spel. Men nu som sagt, är det inget att ha(tycker jag). Du kommer kunna leva lycklig livet ut utan detta spel :-p
Citera
2011-06-30, 19:14
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conf
Det här spelet brukade vara brutalt roligt. Jag har spelat tibia i ca 6 år totalt när jag växte upp(14-20 år gammal) och även fast det tog upp en stor del av mitt liv så ångrar jag inte en sekund. Nu är dock spelet i princip förstört, du kan inte spela som vanligt för folk kommer inte låta dig levla på olika spawns osv för de större guilderna "äger" spawnsen. Jag var för övrigt del av en av de största guilderna som fanns under en tid och det är otroligt tråkigt. Roligaste tiden någonsin var i början när man var yngre och helt ny, underbart spel. Men nu som sagt, är det inget att ha(tycker jag). Du kommer kunna leva lycklig livet ut utan detta spel :-p

Okej, tack för tipset. Det blir nog inget av det här då
Citera
2011-06-30, 21:25
Medlem
Phoenix Wrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bsi5
Börjat en gubbe på INFERNA NU!

om ngn vill hjälpa med eq/cash bara msg privat tilll mig :P

Ännu en i vårt crew! Vi blir starkare och starkare för var dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera