Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-16, 08:22
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
jag kallas Jemme och hänger fortfarande runt tibia, är du manisk kan du inte släppa sakerna

är det någon där ute som jag känner som fortfarande tar återfall? är det ens någon som känner till mitt namn idag?

hursom; jag är väldigt narcissistisk så jag var tvungen att kolla. det är jag som är Jemme som sagt och om någon gammal räv lirar inferna så hör av er

Det var inte du som höll i den infamösa pktråden på tibia.de för x antal år sedan? Vi pratar typ 5+ år sedan. Minns att (om det var du) att ni sprang omkring med lowlvlchars och gick lösa som utav helvete.

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
känner du igen pixlax nånting då?

Tjena Pixlax, din gamle forumgalosch. Hur är läget med dig och dina två dvärgkaniner?

Skämt åsido. Jag lirade Eternia sen servern var ett par dagar gammal. Tror du skulle känna igen mitt namn, postar inte det här av anledningen att jag precis erkänt att jag bottar, haaa.
Var med i Discipulus om du minns? Spelar med dagoth o dem. Northkeep.
Senast redigerad av PhilMorris 2011-09-16 kl. 08:26.
Citera
2011-09-16, 12:43
Medlem
Någon som vill dela med sig ett bra tips om vart en knight runt lvl 60 kan lvla snabbt utan en alltför stor waste?
Citera
2011-09-16, 13:13
Medlem
meganegerdases avatar
Har spelat i perioder, dock va högsta gubben 40 nånting.. Den vart dock deletad pga att jag skrev något elakt i forumet när jag hade final warning...

Loggade in igen idag för första gången på två år typ, kunde för mitt liv inte komma ihåg mitt acc och pass men helt plötsligt tänkte jag att jag testar lite tänkbara och vips så var jag inne på min lvl 20 druid med 22 i maglvl

Dock så är all min EQ fast i Ankhramun, och lär förbli det tills jag skaffar pacc igen (om jag nu gör det, den servern jag lirar på (Galana) är helt jävligt smockad med PLs som inte fattar engelska..
Citera
2011-09-16, 13:46
Medlem
Herr.Griss avatar
Någon som känner till något bra sätt att tjäna snabba pengar på om man är en level 24 druid med mlvl 30, Behöver pengarna till blue legs, hade tänkt mig att fixa det till lanet imorgon .
Citera
2011-09-16, 15:24
Medlem
McGregors avatar
Lootbags i tombs funkar väl fortfarande. Annars så är det bara att pga fort till 40 och göra questen?
Citera
2011-09-16, 16:38
Medlem
ekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Gris
Någon som känner till något bra sätt att tjäna snabba pengar på om man är en level 24 druid med mlvl 30, Behöver pengarna till blue legs, hade tänkt mig att fixa det till lanet imorgon .

Haha profit på en 24 mage är i princip omöjligt... Om du inte tar ett meele wep. och köttar trolls eller rots lool..
Annars gör du croco task och hoppas på loot från "bossen"..
Annars lär du nog vänta till iaf lvl 70~ innan cashen börjar rulla in. Scamma nån eller kötta en knigge
Senast redigerad av ekker 2011-09-16 kl. 16:44. Anledning: glömde en grej
Citera
2011-09-16, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Gris

Ja du har ju några timmar på dig innan lanet börjar, stick till rotworms och stanna där i ett antal timmar så har du nog ett par tusen att köpa dig blue legs för.
Citera
2011-09-16, 16:42
Medlem
ekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Lootbags i tombs funkar väl fortfarande. Annars så är det bara att pga fort till 40 och göra questen?

Tror det blir rätt svårt att pga när han inte har nå cash haha
Citera
2011-09-16, 16:49
Medlem
Bullmajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Bottar ni alltså fortfarande?
vad kostar bot numera?

Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Tjena boys.

Har lirat på de flesta världarna, och lirar i dagsläget på Premia. Jag har precis kommit tillbaka till spelet efter en sex månader lång inaktivitet. Jag lirar just nu på en 120ish rp eftersom jag sålt de flesta av mina andra accounts.
När jag gick igenom olika textfiler på datorn så hittade jag ett account med en 51 knight som var free account, med standard semi-rare eq. Detta var på Thoria. Tanken slog mig att jag skulle botta upp leveln och få en hel del cash på vägen, men sedan kom jag på att jag inte har en blekaste aning om vad man ens använder för program?

Är det någon som kan ge en mer ingående guide av vilket program/var man bottar med denna knight?
Vore evigt tacksam

Typ 250kr för ett halv år om jag minns rätt..

tibianeobot.com är det som gäller, finns ingående guider på deras hemsida.
Citera
2011-09-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullmaja
Typ 250kr för ett halv år om jag minns rätt..

tibianeobot.com är det som gäller, finns ingående guider på deras hemsida.
Bara jag som inte kommer in på neobots forum? Jag som tänkt botta fredagen lång

edit: btw, hur kommer man åt http://tibia.wikia.com/wiki/Diamond_Servant?
Är det bara under något speciellt event eller? Är vid stället i edron nu men hela placet verkar ju stendött..
Senast redigerad av Vpaz 2011-09-16 kl. 17:38.
Citera
2011-09-16, 17:51
Medlem
Herr.Griss avatar
Vilken sida är säkrast att köpa Tibia guld på?
Och kan man köpa det med sms?
Citera
2011-09-16, 18:20
Medlem
Bullmajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Bara jag som inte kommer in på neobots forum? Jag som tänkt botta fredagen lång

edit: btw, hur kommer man åt http://tibia.wikia.com/wiki/Diamond_Servant?
Är det bara under något speciellt event eller? Är vid stället i edron nu men hela placet verkar ju stendött..

Nej jag kommer inte heller in.. har för övrigt aldrig sett en Diamond Servant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in